XIII

810 29 15
                                    

Zaczęliśmy ogląda jakiś nudny film a ja nie wiedziałem co ze sobą zrobić.

-Claaay, włącz coś innego! To jest nudne!

-Mi się podoba.

-Ale mi nie!-Sięgnąłem po pilota i wyłączyłem telewizor-Poróbmy coś innego-usiadłem rozkrokiem na kolanach Dream'a

-Co masz na myśli mówiąc „innego"~

-Ugh Dream... czy ty musisz myśleć tylko o jednym?

-Ale skąd wiesz o czym myślę?

-Bo cię znam...-przytuliłem się do niego z głową w jego szyi

-słodki jesteś

-Tak?-odsunąłem się delikatnie

-Bardzo...-Patrzył mi w oczy uśmiechnięty chyba w ogóle nie mrugając. Po chwili złączył nasze usta w pocałunku.

-Chcesz zrobić streama?

-Jasne, tylko nie mówmy, że tu jesteś

-Nie mam takiego zamiaru.

-Zróbmy takie jakby q&a z danate'ów.

-No, super by było. Tylko musiałbyś ustawić że od na przykład 10-u dolarów, bo inaczej będzie spam duży.

-Masz rację. To weź zostań tutaj a ja pójdę do pokoju-Clay się uśmiechnął. Zszedłem z niego i poszedłem szybko po laptopa.

***

-Dream-Szepczę kiedy na streamie Claya jest napis „starting soon" i mamy włączone mikrofony. Jesteśmy na discordzie więc każdy może przyjść.

-Tak?-Odpowiada także szeptem

-Zacznij już-Ciągle szeptamy widzowie wszystko słyszą.

-Dobrze-Na ekranie telefonu gdzie był włączony stream Dream'a pojawił się ekran główny mc.

-Cześć widzowie! Dzisiaj taki luźny stream Q&A. Pytania niestety zadajemy w donate'ah, ale postaram się patrzeć na czat i odpowiadać na pytania. Dodatkowo możecie też dawać mi wyzwania ale one będą od 20 dolarów, które muszę wykonać, oczywiście nie wykonam nadania typu „zrób face reveal".

-Nie mówiłeś nic o wyzwaniach. Kto je będzie sprawdzał?

-Ty~

-stop...

-Jakoś będziecie musieli uwierzyć!

Zaczęliśmy grać razem w surwiwal.

-Pierwsze pytanie! Dziękuje za 10 dolarów! „w jakim języku umiesz mówić oprócz angielskiego?" Nigdy o tym nie mówiłem, ale umiem mówić po francusku.

-Ja nawet o tym nie wiedziałem , nie mówiłeś nic.

-Bo nie pytałeś George.

-Mamy wyzwanie! Dziękuje za 20 dolarów! „Wstaw na prywatnego Twitter'a zdjęcie bez koszulki z zasłoniętą twarzą"-Dream chwilę milczał-Ok

-Serio to zrobisz?

-Tak, wiem że będą się jarać tym zdjęciem!

Pov.Dream

Wyłączyłem mikrofon i napisałem do George'a.

„Zrób mi to zdjęcie"

„Co? Jak to mam ci zrobić?"

„Normalnie"
„Wyłącz mikrofon i chodź"

Po minucie George wszedł do pokoju z telefonem.

-Serio zamierzasz to zrobić?

-No-Założyłem dresy. George zagryzł wargę i ciągle patrzył mi się na klatkę piersiową-Gogy! Ocknij się!

-dobra zrób jakąś pozę-włożyłem ręce do kieszeni i odwróciłem głowę w prawo. George zrobił zdjęcie i dał mi telefon.

-Trzeba zblurować.

***

Wyszło na to że zasłoniłam tylko górną część twarzy zostawiając włosy.

-pięknie-wstawiłem zdjęcie na prywatnego Twittera. George poszedł do pokoju a ja usiadłem przed komputerem.-patrzymy czy były jakieś donate'y... jest! Jeden! Pytanie „Jest ktoś w domu z tobą?" Tak, jest ktoś ze mną w domu.

Chwile poczekaliśmy na następne pytania lub wyzwania. Nic się nie pojawiało wiec patrzyłem na chat.

-Pytanie z chatu „Kto ci robił zdjęcie?" Zdjęcie robiła mi Osoba, która jest ze mną w domu.

-Dream!-Usłyszałem jak George wstaje i biegnie do mojego pokoju-Tam jest pszczoła!!

-No i po tajemnicy-patrzę się na George'a-Zaczekajcie muszę uratować Gogy'ego przed pszczółką!-Zaśmiałem się, wyszedłem z pokoju i zacząłem szukać pszczoły. Usiadła mi na dłoni wiec po prostu wyszedłem na dwór i ją wypuściłem.

Wróciłem do pokoju.

-Już nie ma pszczółki Gogy! Możesz iść...i nie grzebać mi w historii przeglądania!-George szybko wstał i wyszedł wybiegł z pokoju.

564 słówka

Moje Kochanie ••• DnFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz