Özel Bölüm 2

31 3 0
                                    

Uzun sürenin ardından herkese merhaba. Hâla okuyan, bölüm bekleyen birileri var mı bilmiyorum lakin ben oğluşlarımı çok özledim. Hâl böyle olunca, biraz hasret giderelim dedim. Lafı fazla uzatmak istemiyorum, yoksa bölüm yerine Mirza'yı ne kadar sevdiğimi okuruz ve bu çok hoş olmaz. MIRZA I LOVE YOU! YOU İS MY BABY, MY HEART BELONGS TO YOU. MY BİG BOY. Bu arada Mirza'nın iconu 2022'den beri ortalıkta yok, birden kayboldu çocuk.

Bu bölüm aylardır taslakta bekliyor, bir arkadaşım (Canım Mimi'm, seni de seviyorum özellikle bölüm atmaya teşfik ettiğin için teşekkür ederim.♡♡) okumaya başlayınca hızlıca okudum ben de. Ah 19 yaşındaki Aysu neler saçmalamış, düzenlemeye almak için de fazla yaşlıyım. Bir de küfürlü diyaloglar yazmışım, kendimden utandım... Umarım bu bölümde cring olmaz...

Bu arada bölümü 16 temmuzda bitirdim, ve o gün ne oldu? Erişim yasağı geldi, en çok korktuğum şey bu bölümü atamadan kapanmasıydı ama attım, bunun için çok mutluyum.

Aysu jet onurla sunar, iyi okumalar.

"Çıkmamız gerekiyor artık!" Bu cümleyi bugün bininci kez kurdum. Oy vermeye giderken bu kadar hazırlanması aşırı saçmaydı. Pembe gömlek siyah pantolon kombini yapmak daha saçma.
"Bu ne?"

"Ne ne?"

"O gömlek ne? Oldu olucak kırmızı giyseydin."

"Üstüne de altı ok çizeyim almasınlar beni."

"Zevksizsin pembe senin rengin değil, bunu konuşmuştuk." Bir umut lafıma gelir de o gömleği değiştirir diye bekliyorum. Gören zaten abim sanıyor, pembe giyince iyice yaşlı oluyor.

"Dün gece anket yaptım, takipçilerim bu gömleği seçti. Kıskanma senin takipçilerin seni zevksiz giydiriyor diye."

"Biliyor musun Mirza, bir gün sevgilim ile ayrıldım videosu çekicem ama bu gerçek olucak, prim değil."

"Aşko onu Aybüke yapıyor zaten, Tolga ile sürekli ayrıl barış."

"Sen Tolga için Kısmetse olura katılacaktın." Haftalarca saçmalama, rezil etme bizi, zaten bize yeni yeni alışıyorlar karakolluk olduk tekrar olmayalım diye yalvarmıştım.

"Kuma alacaktım sana diye çok korktun."

"Hayır canım, orada dayak yersin diye korktum."

"Sen de Tolga öyle yakışıklı, böyle yakışıklı diyordun unuttun mu?" Ih, unutmadım ama onun bilmesine gerek yok. Tolga ile bir kez karşılaştım, harbi çok naif biri hatta takipçilerimden çıktı, çiftte date önerdi.

"Gidelim mi?" Sorum üzerine trençkotunu giydi.

"Yok artık, merhaba chp kadın kolları." Lafımı üzerine önce kendine baktı, beğenmiş ki sırıtarak bana döndü.

"Arda gerçekten böyle mi geliyorsun? Eşofman sweat, hayır her halinle yakışıklısın hele gri eşofman ama neden?"

"Rahat olmam gerektiği için, çünkü sadece oy kullanıp gelicez." Oy verme işini çok fazla abarttı, tiktoktaki "Ben Kemal geliyorum. " editleri yüzünden evde CHP reklam yüzü gibi geziyordu. Olur olmadık her yerde bu repliği söylüyordu, evet orada da... İşin kötü tarafı, bize misafirliğe gelen başka partili akraba, komşu kim varsa siyaset sohbeti ile insanları sıkıyordu.

"Geçen aldığım kırmızı broşu taksana."

"Sandıktan atılmak istemiyorum. Oy verme işlemi gizli olur insanlara belli edemezsin."

TİK TOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin