27

737 35 4
                                    

@ardadinc : Bugün de Netflix karakteri olduk.

@mirzasoykan : Baştan diyeyim, videoyu hazırlayan çeken benim. 😏

@ardadinc : Sen demesen zaten herkes başkası sanardı. @mirzasoykan

@mirzasoykan : İşimi sağlama alayım bebeim. 😉

@ardadinc : Zevzek zjxjsşwiws.

@neyimbenkedimi: Tiktok güzelleşti, yoktun bayadır.
@ardadinc : Öyle oldu biraz, ama sahalara geri döndüm. 😉

V1: Elite'de oynasan dizi zaten güzeldi, iyice güzelleşir.
C1: Güzel mi? Konusu ne merak ettim.
V3: Kanka konusu güzel derken Polo Ander, Guzman, Samu ve Valerio'dan bahsediyor. Konu yok ki, bir kız ölüyor ölüm sebebi ve ölümden sonrası etrafı nasıl bu yani.
V1: Val ve Ander 😍 😍 😍

@youbhic: Kanka seni hemen vampir dizilerine alalım, bu nasıl yakışmadır.

B5: Düştüm, kaldırmayın.
@mirzasoykan : Efendim?!
B5: Kaldırın, enişte bey kızdı.

@netflixturkiye : Seni dizimizde oynatmak istiyoruz, hemen 0 850 390 74 44  çağrı merkezini arayın, biz size döneriz.
@ardadinc : Dizi için seçildiğime mi sevinsem, adam açık açık numara verdi ona mı şaşırsam bilemedim zlsğwğws.
@netflixturkiye : Arayın hemen, istediğiniz diziyi de söyleyin ayarlama yapalım.
@ardadinc : 13 reasons why 'da hanna' nın kayıp kardeşi olmak isterim, clay öldürürüm falan o yeni zenci kız ile olmadı o.
@netflixturkiye : Efendim o dizi final yaptı. Ve zenci kız ile biz de shiplemiyoruz, hatta baya sövüyoruz biz de izlerken. Her diziyi izlemek zorundayız.
@ardadinc : O zaman Valeria İspanyol dizisinde oynamak istiyorum, val ve kocasının arasını yapan çöpçatan olmak istiyorum.
@netflixturkiye : Oldu bilin efendim, kalanını telefonda konuşuruz.

@sasirankiz: Oha, netflix ile anlaşma yaptı çocuk!

XXXXXXXXXXXXXXXX

EHE, kısa ama eğlendiğim bir bölüm oldu, cidden Dima bebeim şu dizilerin birinde oynasan Of of! Hele de Elite. 😍😍😍

TİK TOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin