21

2.2K 98 25
                                    


Son umut kitabımı okuyanlar için içinde finalden sonrasına dair spoiler var. Finalden 5 sene sonrası, bakalım ne olacak? Ki ucunu açık bıraktım, orasını da finalde görürsünüz. He bu final değil, daha yazıcam bölüm onlara bu sadece ufak bir Spoi. Şimdi her kitabıma yılbaşı bölümleri yazmaya kaçıyorum, bakalım Alkan ve Ateş hangi kitapta olacak? Bunda mı? Yoksa Onsra'da mı? Onu da yılbaşında tüm kitaplara bölüm attığım da görürsünüz. Öpüyorum sizi, iyi okumalar.

"Yok artık! Evi mi bastı? Hani bizim Arda olan Arda? evi bastı?"

"Ben de şoktayım, Arda senden beklenmeyecek performans bu bro."

"Hadi be sizde, bilmiyoruz sanki Alkan'ın neler yaptığını."

"Bakma öyle ben masumum, laf arasında anlatmışım işte."

Ateş'in sözü üzerine Alkan ona küserken biz de Mirza ile güldük.

"Ya Alkan, yapma böyle. Arda ile konuşurken demişim."

" Ben de konuşuyorum ama hiç senin yaptığın şeyleri anlatmadım. Anlatayım ben de?"

"Anlat, ne anlatıcan bakalım?"

"Şimdi okulun bi partisi vardı, benim bücür kardeş Ceyda var ya, o zamanlar Kuzey'e aşıktı, unutmak için denemiştik, ben de bilmiyorum bu ejderha bana aşık, tamam dedim. Aylar sonra fotoğrafımız çıktı, gruba attı ama nasıl trip atıyor görmeniz lazım. Çikolata alıyorum, yok banane diyor. En sonunda bu Kutay ile konuşmuş, vermiş gazı buna parka çağırdı beni. Sonra işte olan oldu, sonu aha yüzüğe bağladı. "

Diyip parmağını gösterdi. Mirza ile tekrar güldük.

" Yok abi, bizim öyle şeylerimiz yok. Anca tiktok, o olmasa instagramdan yürüyen dedeler gibi yazardım napayım? "

" Daha önce neden yazmadın? "

" Korktum. Sevmezsin beni diye korktum. "

" Korkunun ecele faydası yok Mirza..."

"Aynen öyle, neyse ki sevdi de sevgiliyiz. Canını sevdiğim."

"Şapşal ya."

"Alkan kalkalım mıcmıc oldu burası."

Alkan Ateş'i kolunun altına aldı.

"Biz de mıcmıc olalım, gün geçtikçe aşkımız eskimesin, arada tazelenelim."

"Çok komiksin, ama geçti bizden."

"Gören 50 yaşında sanar sizi Ateş, alt tarafı 1 yaş büyüksünüz bizden."

"Yıllarımı nasıl bir öküz ile geçireceğimi gördüm, umarım siz böyle olmazsınız."

Alkan'ın sözü ile güldük, çok tatlılar ama inatlar.

"Öküz sensin be! Bu geçen aldı beni romantik bir akşam yemeği yiyicez diye pizzacıya getirdi, kaldım bu ne?  diye. Bir de kendimiz yaptık, kendimiz yedik. Salak kapatmış pizzacıya, yapmayı da bilmiyor."

"Yine ben yaptım, benim gibisini bulamazsın."

"Seni bulmuşum zaten, senin gibisine ne gerek var ki?"

Tekrar bi kahkaha koptu hepimizin ağzından.

"Arkadaşlar sohbetinize doyum olmaz lakin Arda ile gitmemiz gereken bir yer var, sözüm olsun size."

"Yeni çiftsiniz gezin tabi."

Alkan'ın sözü ile tebessüm edip hesabı istedik, hepimiz ücreti ödeyip çıktık. Onların tersi istikamete doğru yürümeye başladık.

TİK TOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin