@ardadinc: Mirza ile tartışıyoruzdur ve bunu söyler...
@ardaningozlugu: Her zaman bebeğim.
@ardadinc: Oha! Bu hesap ölmedi mi ya?
@ardaningozlugu: Arada girip hortluyorum lsşsğwğe.@shipper: geldik yine size. Abi çok tatlısın be.
@xkisisi: Mirza düştü, kaldırmayın sakın.@nikotinbagimlisidevi: Evet gençler Arda'ya düşen Mirza emin ellerde kalkıp hastaneye götürüldü, sağlık durumu iyi kalp krizi geçirdi sadece.
@okurkuş : Ana yüreği dayanamadı.
@nikotinbagimlisidevi: Hiçbir evladıma kıyamam ben. Ulaş ve Kuzey hariç!
@mirzasoykan: Bana kıyıyorsun ama!
@nikotinbagimlisidevi: Sana kıysam şuan Arda, Ela ile sevgiliydi. İstersen final öncesi bu bir rüya olsun Arda Ela ile sevgili olsun, ister misi?
@mirzasoykan: Seni seviyorum Aysu.
@nikotinbagimlisidevi : Öyle düşünmüştüm ben de.@hopdedikbilader: Admin yok mu admin?! Yazar kendi karakterini tehdit ediyor!
@mirzasoykan: Sus istersen...
@mirzasoykan: Alacakaranlık Edwards yan sanayi.
@ardadinc: Ben de Jacop. Yürü evlenek.
@mirzasoykan: Biliyordum, Jacop Edwards shiplediğini biliyordum.
@ardadinc : Suyunu çıkarma.@hopbilader: Adam Yunan heykeli mübarek.
@ardadinc : Bir daha de bakayım.
@hopbilader: Neyi?
@okurkuş : dleşwiaüaüaüs.@ateskadarkırmızı: Siz çok güzelsiniz be.
@ardadinc :Oynamayan bizden değildir.
@nikotinbagimlisidevi: Oğlum diye demiyorum, düşülmeye değer.
@mirzasoykan: Bana yorum yapma, Arda'ya yap oldu. Bu hikayede yanan ben oldum!
@nikotinbagimlisidevi: Ouy tamam kıyamam diğer videoda oradayım bebeim.
@mirzasoykan: Muah güzellik
@ardadinc : Yorumlarda flört etmeyin zlaşwğwüd. Aysu herkese düşerken sana ilgisi artmasın.
@nikotinbagimlisidevi: Sizi ayırır mirza'yı alırım bak zlspwğw. Of size yürümek sarmadı gidiyim Oğuz'a yürüyeyim
@emirdemir: Ben varım hani, öhöm.
@nikotinbagimlisidevi: SAP KARAKTERİM YOK!
@ardadinc: Fatih var
@nikotinbagimlisidevi: Alya zaten çöp dimi zlaşsğd
@emirdemir: Ulaş'ı al kurtulayım derdim ama... Gamze var. Oha Tolgahan! Tolgahan' ı sana yapayım mı? Lara ile ship arıyoruz
@nikotinbagimlisidevi: Tolgahan için ayarladım her şeyi ama yürümek isterdim de shipimi bozamam, ya da bozarım! Tolgahan'ı kendime alıyorum ihihiih
@mirzasoykan: kötü gülüşte yaptık git artık yorumları kapatıcak Arda kimse yorum yapmadı sayende!
@nikotinbagimlisidevi: Ben kimse değilim alırım bak ayağımın altına!Arda yorumları kapattı.
@mirzasoykan : Tiktok her yerde tiktok.
@nikotinbagimlisidevi :Benimle dans videosu çekersen seni kısa sürede rahat bırakırım.
@mirzasoykan : Sözüm olsun.@ardadinc : Kendin olarak gelmişsin @ardaningozlugu ship yaptınız tutsun madem.
@mirzasoykan : O ship tutarlı çok oldu. Her şey böyle başladı böyle bitsin.
@ardadinc : Seni seviyorum Mirza.
@mirzasoykan : Seni seviyorum Arda.@nikotinbagimlisidevi : Bitti mi flörtünüz? Final yapıcam reklam yapıcam aloooo!
@mirzasoykan : Bitti bitti rahatla.
@nikotinbagimlisidevi : Zjxj çok seviyorum sizi.@alkan: Beni
@sanirimatesmisim: Ya da beni
@nikotinbagimlisidevi : Siz de varsınız dimi kitapta? Sizi de seviyorum siz bende ayrısınız yavrularım!
@mirzasoykan : Git artık, ne boş yaptın!@tümokurlar: Yap artık reklamını saçmalığını okumak istemiyoruz!
@nikotinbagimlisidevi : YENİ YAYIMLADIĞIM "BLACK GRADE" KURGUMA BAKIN.
VİP-6 BEBEĞİME BAKIN, ARDA GÖREBİLİRSİNİZ PARALEL O ARDA, BUNDAN DEĞİL.
KARANTİNA BEBEĞİMİ OKUYUN.
BU KADAR SİZİ SEVİYORUM. ❤️"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİK TOK
Novela JuvenilHadi beni de birileri ile shipleyin. @ardaningozlugu: Seni kendimle shipliyorum. @ardadinc: Demek kendin ile shipliyorsun, kendin olarak çık karşıma.