6

4.3K 200 91
                                    

Ay ben burayı boşlamışım baya... Alkan ve Ateş'im var bu bölüm! Yerim be bunları.

Arda

Ela, Ateş ve Alkan ile bir kafede oturmuş, okul proje ödevini düşünüyorduk.

Ela: Bence güzel bi ağız ve dişler yapabiliriz oyun hamurundan.

Ateş: Güzelim bu dediğin güzel ama lise ödevi olur en fazla, daha geliştirmeliyiz.

Alkan: Oğlum biz adalet okuyoruz, bu kız dişçi ben niye ödeve katılıyorum?

Ateş Alkan'ın kafasına bir tane sağlam geçirdi.

Ateş: Hem bana oğlum dediğin için hem de arkadaşımıza yardım etmediğin içindi.

Alkan: Ben Arez'e bile yardım etmeyen adamım.

Ateş : Arez'de "Alkan gelsin yardım etsin" diyor zaten, salak!

Alkan : O yüzden Best kankam o ya.

Her zamanki gibi didişiyorlardı. O sırada Alkan'ın telefonu çalınca gülerek açtı.

Alkan: Ah bebeğim, yokluğuma dayanamadın dimi? Daha 2 saat önce konuştuk ama... Gerizekalı! Ben ne bileyim bebeğin altı nasıl bağlanıyor? Bana mı sordunuz lan çocuk yaparken? "Alkan nasıl mama vericem? Nasıl alt değiştircem?" anası ben değilim, ona sor... Şey öyle demedim ya... Yengeme saygılar, tabi aşkım ara bana sor, başka kime sorup beni aldatıcan sen?! Yolarım seni! Tabi bebeğim, öyle bebeğim, öp yerime benim miniğimi, en kısa sürede gelicez sevmeye, özledik onu... Hıhı, seni daha çok ama... Ah! Ateş beni dövüyor sonra konuşuyoruz, seni öpüyorum, prensesimi daha çok, yengeme selamlar...

Ne vuruyon? Beynim aktı vura vura!

Ateş : Arez'de olsa kıskanıyorum...

Bu hallerine güldüm, o sırada garson bana bir bardak milk shake getirdi, altında kağıt vardı. Kimse görmeden alıp okudum.

"Lisede ki en tatlı optiğe ;)"

Yazıyordu... İyi de liseden kimse yoktu ki. Kafamı kaldırdığım da şu tiktok'ta ki çocuk ile gözlerimiz buluştu, göz kırpıp kalktı masadan.

Arda: Ben geliyorum...

Diyip acele ile kalktım masadan, peşinden o ara sokağa girmesi ile peşinden girdim.

Arda: Dur artık! Kimsin?
Neden peşimdesin?

Mirza: Tanımadın mı? Hadi ama optik! Tiktok bile seni bana getirmedi, ben ne yapayım?!

Arda : Tiktok sapığı olma, tamam güldük ama abarttın.

Mirza : Ben senle ilgili her şeyi abartıyorum! Seviyorum abartıyorum, kıskanıyorum abartıyorum. Yeter! Lise de gördüğün çocuk değilim ben!

Arda: Seni neden hatırlamıyorum?

Mirza :Çünkü 10. Sınıfta gitmiştim. Sen kör olduğun için bakıyordun ama görmüyordun, gözlük bile körlüğünü alamamış, ben ne yapayım!?

Arda : Saçmalıyorsun... Bu kadar yakışıklıyken bana bakmazsın...

Mirza :Sen kendini benim gözümden gördün mü hiç? Görmedin, bilemezsin.

Diyip sokağın ortasında beni bırakıp çekip gitti, peşinden koşucakken arkasını döndü.

Mirza: Sakın Arda! Sakın peşimden gelme.

Aşırı sinirli şekilde ilerledi, beni öylece ortada bıraktı. Bu neydi lan şimdi, elalemden trip yemediğim kalmıştı!

Geri kafeye döndüğüm de Ela ve Ateş'in gittiğini gördüm.

Arda: Neredeler?

Alkan: Sen gidince, ben de ödevler uğraşmayınca bekle Arda' yı diyip gittiler.

Arda: Sen iyi misin?

Alkan: İyi gibi mi duruyorum?

Arda: Anlatsana, arkadaşınım senin, yoksa değil miyim?

Alkan : Öylesin, sadece... Ateş. Eskisi gibi değil, evlendikten sonra iyice değişti. Hayır o yüzüğü taktık diye istediği olmaz ki, kendini onunla tutuyor. Sözde güvencesiymiş ama değil. Ateş artık eski Ateş değil. Eskiden yanımdan ayrılmaz, yalnız hissetmezdim. Hem arkadaşken hem sevgiliyken ama değişti, şimdi gece bile eve 1-2 de geliyor. Sınıfında Bi kız var sürekli onunla, hayır nikah olayı olmadan önce gelip ayrılsa koymazdı bu kadar ama evlendikten sonra kalkıp başkasına giderse koyar Arda. Kızın gözü bariz belli olduğu, gelir beni ev arkadaşı olarak gösteriyor. Kız bana gelip "Ateş ile aramı yapsana." dedi, bunu ona dediğim de "yalan söylüyorsun kıskançlıktan" dedi. Annesi babası izin vermeseydi böyle olmazdı. Derdim ki "Bir kadın ile evlenip, çocuğu olabilir." ama ailesi de beni istedi. Bir gelin yerine Alkan'ı tercih ederiz dediler. Şimdi kalkıp aldatırsa ben nasıl dayanırım?

Ağlıyordu, karşımda küçük çocuk gibi ağlıyordu...

Alkan: Arez ile sürekli konuşma sebebim o, ama Arez'le neden sürekli konuşuyor muşum, ya dertleşmem gerek dediğimde ise, ben neyim?kocan o mu? Ben mi? Belli değil diyor.

Gidip yanına sarıldım.

Arda: Ne diyicem bilemedim, Ateş'ten beklemezdim bunu... Ama o seni seviyor, kıskanıyor. Sadece sana diyor ama kendi kör. Gözü açılması gerek...

Alkan: Keşke açılsa be, açılmıyor. Şimdi eve giderim, evde olmaz. Neyse kalkayım, başını da şişirdim.

Cevap vermemi beklemeden kalktı, hesap ödenmiş olduğu için çantamı alıp kalktım ben de. Umarım düzeliler, onlar benim gözümde görmüş olduğum en güzel çift. Alkan Ateş olmadan, Ateş Alkan olmadan yarım kalırlar.

TİK TOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin