[Chorong P.O.V]
Aku Berjalan Seorang Diri Menuju Ke Sekolah Baruku. Aku Terus Menukar Sekolah Selepas Omma Dan Appa Bercerai. Yaa, Aku Sangat Bersedih Atas Penceraian Mereka. Sekarang, Omma Dan Appa Sudah Tidak Menjagaku. Mereka Memilih Untuk Hidup Dengan Haluan Sendiri. Sekarang Aku Hanya Tinggal Bersama Unnie Ku, Yuri. Mujurlah Omma Masih Memberikan Duit Belanja Pada Kami Setiap Hari. Kalau Tak, Mesti Mati Kebuluran Kami.
" Gieokhanayo uri hamkke haetdeon sigan L.O.V.E LUV " Aku Menyanyi Perlahan Lagu Kegemaranku "LUV" Yang Dinyanyikan Oleh Apink. Yeah ! Aku Seorang Pink Panda Dan Bias Aku Ialah Leader Apink Iaitu Park Chorong ♥
Stop ! Terlalu Banyak Bercerita Tentang Apink ! Well, This Is Me. Aku Akan Excited Habis Bila Cerita Pasal Apink ><
Sedang Aku Berangan-Angan Hingga Ke Galaxy , Tiba-Tiba Seseorang Melanggarku Dari Belakang Mengakibatkan Buku-Buku Yang Dipegangku Jatuh Berterabur.
Chorong: Yahh !!!
Aku Mendengus Kasar ! Segera Aku Tunduk Dan Mengutip Buku-Buku Ku Yang Jatuh Bertaburan Di Tanah.
Namja : Oops... Mianhaeyo ! Biar Saya Tolong Awak
Namja Itu Turut Tunduk Dan Membantuku Mengutip Buku-Buku Ku. Selesai Mengutip, Dia Menghulurkan Buku-Buku Itu Kepadaku.
Namja: Mianhaeyo.. Again.. Saya Kelam-Kabut Tadi Nak Pergi Sekolah. //Bow//
Chorong: G-G-Gwenchanayo...
Namja: By The Way, Apa Nama Awak ?
Chorong: Park Chorong Ibnida. But Panggil Je Chorong //Bow// Awak Pulak ?
Namja: Kim Jeon Myeon Ibnida. Tapi Semua Orang Panggil Saya Suho. //Bow//
Chorong: Awak Sekolah Kat Mana ?
Suho: XOXO High School
Chorong: Mwo ? Saya Baru Pindah Pergi Sana. Harini First Day Saya Kat Sana.
Suho: Jinjjayo ? Wahh ~ Kebetulan Betul. Hehe... Nak Saya Teman Awak ?
Chorong: Arasseo...
Suho: Umur Awak Berapa ?
Chorong: 17
Suho: Sama Lagi.. Ahaha..
Chorong: Hahaha.. Memang Kebetulan..
Suho: Alang-Alang Boleh Satu Kelas.
Chorong: Kalau Satu Kelas Lagi Bagus ^_^Aku Dan Suho Terus-Terusan Berbual Hingga Sampai Ke Sekolah. Sesampainya Kami Di Sekolah, Semua Pelajar Perempuan Menghadiahkan Jelingan Paling Tajam Mereka Kepadaku. Jelingan Mereka Setajam Pedang Samurai ! Sungguh Menyeramkan !
Chorong: Suho..
Suho: Waeyo ?
Chorong: Wae Semue Yeoja Kat Sini Tengok Kat Kita Macam Tu ?
Suho: Ahh.. Endahkan Je Diorang Tu.
Chorong: Ermm.. Nae...Aku Dan Suho Pergi Ke Pejabat Pengetua, Atau Dikenali Sebagai Puan Kim Untuk Menentukan Aku Ditempatkan Di Kelas Apa. Aku Mengetuk Pintu Pejabat Puan Kim Itu.
Puan Kim: Masuk.
Sayup-Sayup Kedengaran Puan Kim Membenarkan Aku Masuk. Aku Memandang Ke Arah Suho.
Suho: Nak Saya Teman ?
Chorong: Anni... Awak Dah Banyak Tolong Saya. Biar Saya Masuk Sendiri.. Awak Masuklah Dalam Kelas.
Suho: Gwenchana.. Saya Tunggu Kat Luar Je.
Chorong: Ermm.. Nae.Aku Masuk Ke Dalam Pejabat Puan Kim Itu. Pejabat Itu Sungguh Besar. Perabot-Perabotnya Disusun Dengan Kemas Dan Tiada Satu Habuk Pun Di Situ.
Puan Kim : Park Chorong ?
Chorong: Nae.. //Bow//
Puan Kim: Kamu Pelajar Baru Kan ?
Chorong: Nae.. //Angguk// Saya Datang Sini Sebab Nak Tau Saya Ditempatkan Di Kelas Mana..
Puan Kim: Ouhh.. Kamu Ditempatkan Di Kelas 5 History.
Chorong: Nae Kamsaamida //Bow//
Puan Kim: Kalau Ada Apa-Apa Masalah Beritahu Saya Je.. Arrachi ?
Chorong: Nae..Aku Keluar Dari Pejabat Puan Kim. Di Luar, Aku Lihat Suho Dikelilingi Oleh Beberapa Pelajar Perempuan. Ada Yang Memberi Coklat, Surat Dan Sebagainya Kepada Suho.
Chorong: Suho Ni Budak Famous Rupanya.. Patutpun Tadi Aku Jalan Dengan Dia Semua Orang Macam Nak Makan Aku Je..
Aku Baru Sahaja Mahu Mengaturkan Langkah Untuk Mencari Kelas 5 History. Namun...
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
[Suho P.O.V]
Chorong Masuk Ke Dalam Bilik Ommaku, Puan Kim. Baru Sesaat Chorong Masuk, Aku Sudah Dikelilingi Oleh Sekumpulan Pelajar Perempuan Yang Tak Henti-Henti Menjerit-Jerit Namaku Dan Menghulurkan Pelbagai Jenis Hadiah Kepadaku. Urghh ! Naik Rimas Aku !
" Kim Suho ! "
" Saranghae ! "
" Suho Oppa Kyeopta ! "
" Oppa Ambiklah Hadiah Saya Ni.. Puas Saya Belikan Untuk Oppa ! "
Urghh !! Menyakitkan Telinga Sahaja Mendengar Mereka Terpekik-Pekik Jerit Nama Aku ! Bukan Tak Suka, Cuma Rimas ! Lebih-Lebih Lagi Kalau Yang Jenis Sesuka Hati Pegang Muka Aku ! Hey ! My Face Is Mine Okay !
Kalau Boleh Mahu Sahaja Aku Tutup Kedua-Dua Belah Telinga Dan Menolak Sahaja Perempuan-Perempuan Gedik Ini ! Tapi Tak Boleh... Nanti Maruah Omma Dan EXO Pula Yang Tercalar. Lebih-Lebih Lagi Aku Leader EXO-K. Maka Terpaksa Jugalah Aku Melayan Pelajar-Pelajar Perempuan Ini Walaupun Aku Tak Suka !
Suho: Kamsaamida.. Kamsaamida..
Itu Sahaja Yang Mampu Aku Katakan Sambil Mengambil Hadiah-Hadiah Yang Dihulurkan Oleh Mereka. Huh, Jadi Famous Pun Masalah Juga. Sasaeng Fans Memang Merimaskan ! Tiba-Tiba Aku Ternampak Kelibat Chorong Keluar Dari Pejabat Omma Dan Melihat Ke Arahku. Kemudian Dia Seakan-Akan Ingin Melangkah Berlalu Dari Situ. Aduhh... Chorong Tunggulah...
Suho: Mianhae Tapi Oppa Ada Hal Sekarang Ni.. Mianhae !
Ujarku Lalu Segera Keluar Dari Kelompok Pelajar-Pelajar Perempuan Itu Dan Segera Pergi Ke Arah Chorong.
Suho: Chorong-Ssi !
Jeritku Sambil Segera Memaut Lengannya.
Suho: Kenapa Jalan Dulu Tak Tunggu Saya ?
Chorong: Tadi Saya Tengok Awak Sibuk..
Suho: Sekarang Tak ^_^ So, Awak Dapat Kelas Mana ?
Chorong: 5 History.. Tapi Saya Tak Tahu Kat Mana.. Boleh Tolong Tunjukkan ?
Suho: Boleh Je.. Kelas Saya Jugak Tu...
Chorong: Lah.. Haha..
Suho: Kajja ! Kita Pergi Kelas 5 History
Chorong : Arasseo !T.B.C
YOU ARE READING
Thank You My Love
Teen FictionTittle : Thank You My Love Hero : Suho Heroin : Chorong Other Cast : Boram, Jungkook, Yuri, Apink, EXO Subtile : Malay Genre : Romace Sipnosis : - ( Malas Nak Buat xD)