[Chorong's POV]
Aku Amat Teruja Hari Ini Kerana Pada Hari Ini, Aku Dan Suho Akan Pulang Ke Rumah Masing-Masing Memandangkan Masalah Kami Sudah Selesai. Lepasni Bebas La Hidup Kami. Yehet !
Suho: Chagiya..
Sedang Aku Mengemas-Ngemas Rumah Itu Untuk Kali Terakhir, Suho Memanggilku.
Chorong: Nae ?
Suho: Dah Bagitau Yuri-Unnie Pasal Kita Nak Balik ?
Chorong: Dah. Sejak Suho Kata Kita Nak Balik Lagi.
Suho: Amboi. Semangatnya Nak Balik !
Chorong: Of Course. Chorong Rindu Yuri-Unnie
Suho: Suho Tahu.. Palli, Kita Angkat Beg-Beg Kita Bawak Masuk Dalam Kereta.
Chorong: Arasseo.Aku Dan Suho Bersama-Sama Mengangkat Beg Kami Masuk Ke Dalam Kereta. Aku Melihat Rumah Agam Itu Untuk Kali Yang Terakhir. Rumah Yang Tersimpan Berbagai-Bagai Memori Aku Dan Suho. Kemudian Suho Menghidupkan Enjin Kereta Dan Kereta Mewahnya Itu Memecut Laju Di Jalanraya.
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
[Boram's POV]
Aku Duduk Di Sebuah Meja Di Love Love Love Café Dan Menunggu Kedatangannya Dengan Sabar.
Tidak Lama Kemudian, Seorang Namja Tanpa Segan Silu Duduk Di Hadapanku Sambil Tersengih-Sengih Memandangku.
Boram: Lewat 2 Minit.
Aku Membuat Muka Merajuk Atas Kelewatannya. Jungkook Masih Lagi Tersengih-Sengih Memandangku Dari Tadi. Haihh Tak Reti Lenguh Ke Jeon Jungkook ?
Jungkook: Mianhae.
Boram: Jangan Ingat Bila Boram Dah Terima Jungkook, Jungkook Boleh Lambat Datang Date !Huh ? Ok Ok Aku Tahu Korang Pelik, Kan ? Baru Je Berapa Hari Aku Lepaskan Suho, Aku Dah Couple Dengan Jungkook. Kk Lemme Explain Dari A Sampai Z. Ingat Lagi Tak Time Aku Jalan-Jalan And Then Terserempak Dengan Jungkook And Dia Bagi Nasihat Berguna Kat Aku Tu ? Malam Tu, Dengan Tak Malunya Dia Luahkan Habis Perasaan Dia Melalui WeChat. Dia Suka Kat Aku Dah Lama La.. Dia Jeles Aku Gilakan Sangat Suho La And Bla Bla Bla.. Then Aku Fikir, Jungkook Selalu Ada Time Aku Sedih. So, Tanpa Fikir Panjang, Aku Terima Je La. Sekarang Ni Memang Aku Takde Perasaan Sangat Kat Dia, (Takde Perasaan SANGAT ? It Means Ade Dah La ? Kahkah xD) But Lama Kelamaan Aku Yakin Aku Akan Ada Perasaan Jugak Kat Dia. Think Possitive Dude.
Jungkook: Kan Jungkook Dah Minta Maaf. Sorry Laa, Boram Jangan Majuk.. Tak Comel Nanti xD
Boram: Yahh !Aku Menampar Kuat Peha Jungkook.
Jungkook: Sakitlah !
Boram: Padan Muka !
Jungkook: Yahh !Jungkook Segera Melarikan Diri Dariku. Tanpa Membuang Masa, Aku Mengejarnya Dari Belakang.
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
[5 Tahun Kemudian]
[Chorong's POV]Aku Bermain-Main Dengan SuRong Sementara Menunggu Suamiku, Suho Pulang Dari Kerja. SuRong Yang Baru Berusia 2 Tahun Itu Terkekek Ketawa Apabila Aku Menggeleteknya Perlahan.
Suho: Yeobseyo !
Kedengaran Suara Suho Dari Luar. Aku Segera Mendukung SuRong Dan Bergegas Ke Ruang Tamu Untuk Menjemput Suho.
Chorong: Chagiya !
Jeritku Perlahan Selepas Membuka Pintu Rumah. Namun, Baruku Sedar Bahawa Terdapat 2 Orang Tetamu Di Belakang Suho.
Chorong: Eh ! Boram ! Jungkook ! Masuklah !
Teruja Juga Aku Apabila Berjumpa Dengan Boram Dan Jungkook. Walaupun Dahulu Hubungan Aku Dan Boram Memang.. Boleh Nak Dikatakan Setiap Kali Kami Jumpa Dulu Kami Saling Jeling-Menjeling Antara Satu Sama Lain. Namun, Sekarang Boram Telah Berubah :)
Suho: Pengantin Baru Ni Saja Datang Melawat Kita.
Ujar Suho Sambil Tersenyum Melirik Ke Arah Jungkook Dan Boram. Benar, Jungkook Dan Boram Baru Sahaja Sah Bergelar Suami Isteri Lebih Kurang 2 Minggu Yang Lalu.
Jungkook: Korang Kahwin Awal, Dah Ade Anak Dah Pun.
Boram: Ape Nama Anak Korang ?
Chorong: Kim SuRong ;)
Boram: Ouhh Sedap Name Dia. Gabungan Nama Korang Kan ?
Chorong: Yup. Eh, Korang Borak La Dulu. Aku Mak Buat Air Jap.
All: Nae..Makin Lama, Hubungan Kami Semakin Rapat. Hingga Sekarang Aku Dan Boram Sudah Menjadi BFF xD Begitulah Pengakhiran Kisah Cintaku Dengan Suho. Pahit Pada Permulaannya Namun Pengakhirannya Manis Seperti Lollipop xD
[THE END]
YOU ARE READING
Thank You My Love
Teen FictionTittle : Thank You My Love Hero : Suho Heroin : Chorong Other Cast : Boram, Jungkook, Yuri, Apink, EXO Subtile : Malay Genre : Romace Sipnosis : - ( Malas Nak Buat xD)