Mian Sangat-ii Sebab Dah Lame Gile Tak Update ! Srs ! Bahana Duduk Kat Dorm Sampai Ada Cite Kat Wattpad Pun Boleh Lupe. Btw, Support My New Fanfic " Suddenly I've Fall For You ". But Tu Short FF Je Tau. Ade Dalam Tak Sampai 10 Parts Pun. Ntah-ii FF Tu Siap Dulu Before FF Ni Huihui. Btw, Enjoy This Part !
[Suho's P.O.V]
Aku Terjaga Dari Tidurku. Langit Sudah Gelap. Ku Lihat Chorong Yang Turut Tertidur Di Bahuku.
Aishh ! Macam Manalah Boleh Tertidur ? Pelik Betul.
Aku Melihat Jam Tanganku. Sudah Pukul 8:30 Malam. Aishh.. Lama Betul Kami Tertidur.
Suho: Chorong-Ssi...
Aku Menggoyang Perlahan Bahunya. Wahh~ Chorong Sangat Cantik Meskipun Ketika Tidur.
Chorong: Nae ?
Chorong Terjaga Dari Tidurnya. Aku Memanggil Perlahan Namanya.
Suho: Chorong-Ssi..
Chorong: Suho ? Kita Kat Mana Ni ? Sekarang Dah Pukul Berapa ?
Suho: Kita Kat Moonlight Park Lagi.. Kita Tertidur Tadi. Sekarang Dah Pukul 8:30 Malam
Chorong: 8:30 ? Tapi... Kerja Saya...Aku Menepuk Dahiku. Aduhh.. Macam Manalah Aku Boleh Lupa Pasal Kerja Chorong. Nanti Kang Chorong Kena Potong Gaji Sebab Aku Kesian Dia..
Suho: M-M-Mianhaeyo... Saya Yang Ajak Awak Datang Sini.. Sekarang Awak Dah Tak Pergi Kerja...
Aku Hanya Tunduk Memandang Tanah. Ahh~ Rasa Bersalahku Menebal Terhadap Chorong.
Chorong: Gwenchanayo~
Suho: Jinjjayo ?
Chorong: Nae.. Jom Balik ?
Suho: Arra~Aku Dan Chorong Bangun Serentak. Namun Kemudian Chorong Terjatuh Sendiri. Dia Cuba Untuk Berdiri Sekali Lagi Tetapi Dia Tetap Terjatuh.
Suho: Gwenchana ?
Chorong: Saya Pening..Aku Memegang Dahi Chorong. Yahh ! Panasnya !
Suho: Awak Demam Ni.. Jom Pergi Klinik ?
Chorong: //Geleng// Anniya.. Saya Tak Ada Duit..
Suho: Pakai Duit Saya Je..
Chorong: Anni.. Nanti Menyusahkan Awak Pula..
Suho: Takpe Lah.. Jom..Aku Segera Menarik Tangan Chorong Supaya Mengikutku Ke Klinik Berdekatan.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
[Chorong's P.O.V]
"Yeobseyo ! Unnie ! " Ujarku Riang Apabila Yuri Menjawab Panggilanku.
"Yahh.. Chorong-Ahh.. Kamu Pergi Mana ? Dari Waktu Rehat Tadi Kamu Hilang. Risau Unnie Tau Tak, " Jawab Yuri Penuh Kerisauan.
"Mianhae Unnie.. Chorong Pergi Moonlight Park Dengan Kawan Tadi.. Lepastu Tertidur Kat Sana Sampai Pukul 8:30. Sekarang Kitorang Otw Nak Pergi Klinik," Terangku.
"Klinik ? Buat Apa ?"
"Bangun-Bangun Dari Tidur Chorong Terus Demam. So, Nak Pergi Klinik Lah,"
"Ouhh.. Nae.. Jangan Balik Lewat Sangat.. Nanti Tak Siap Homework Tu," Yuri Memberikan Peringatan Kepadaku.
"Nae.. Btw Chorong Dah Siapkan Homework Kat Sekolah Tadi,"
"Jinjjayo ? Kalau Macam Tu Balik-Balik Nanti Terus Mandi And Tidur Kalau Penat. Malam Ni Tak Payah Ulangkaji,"
"Nae, Arasseo ! " Aku Mematikan Talian. Mujurlah Yuri Unnie Tidak Marah. Fuhh~
Suho: Chorong-Ssi..
Chorong: Nae ?
Suho: Jom Turun. Dah Sampai.
Chorong: Arra..Aku Dan Suho Masuk Ke Dalam Klinik Itu Dan Mengambil Giliran Di Kaunter.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
[Boram's P.O.V]
Aku Sedang Baring Di Atas Katilku Sambil Mendengar Lagu "Sugar Free - T-Ara" Tiba-Tiba Soyeon Turut Baring Di Atas Katilku Sambil Menyelimuti Seluruh Badannya Sambil Menggeletar Kesejukan. Sehingga Aku Tak Dapat Selimut Langsung !
(P/S ~ Boram, Soyeon & Qri Tinggal Sekali)
Boram: Yahh ! Soyeon-Ahh ! Ape Kes Ni Tarik Selimut Untuk Kau Sorang !
Soyeon: Aku Sejuklah ! Macam Nak Demam.
Boram: Jinjjayo ?Aku Segera Memegang Dahi Soyeon. Betullah.. Soyeon Macam Nak Demam. Dahi Pun Dah Macam Baru Keluar Oven !
Boram: Jom Aku Bawak Kau Pergi Klinik. Ajak Qri Sekali
Soyeon: Nae..Aku Dan Qri Memapah Soyeon Masuk Ke Dalam Kereta. Aku Memandu Keretaku Ke Klinik Berdekatan.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Sesampainya Di Klinik, Lagi Sekali Aku Dan Qri Memapah Soyeon Masuk. Aku Menyuruh Mereka Duduk Dahulu Sementara Aku Mengambil Nombor Giliran.
Qri: Boram-Ahh
Boram: Wae ?
Qri: Suho Ada Kat Sini...
Boram: Jinjjayo ?Aku Sudah Excited Tahap Overdose Apabila Mendapat Tahu Bahawa Suho Oppa Juga Turut Ada Di Sini.
Qri: Tapi..
Riak Muka Qri Agak Serba-Salah. Dia Seperti Ingin Memberitahu Aku Sesuatu Tetapi Tidak Sanggup Untuk Aku Mengetahuinya.
Boram: Tapi Apa ?
Qri: Dia Datang Dengan Chorong..
Boram: Mwo ?!Aku Membutangkan Mataku. Aku Mengetap Bibir Menahan Geram. Tak Sedar-Sedar Lagi Budak Itu !
Boram: Mana Diorang ?
Kataku Dengan Nada Yang Agak Tinggi. Mujurlah Tak Ramai Di Klinik Itu. Kalau Tak, Mesti Malu.
Qri: Sana..
Qri Menunjukkan Tempat Duduk Suho Dan Chorong. Aku Segera Pergi Ke Situ Sambil Menghentak-Hentak Kakiku Dengan Kuat Di Lantai.
Boram: Kim Jeon Myeon !
Aku Sudah Tidak Dapat Mengawal Amarahku. Aku Menjerit Dengan Kuat Memanggil Nama Suho
T.B.C
YOU ARE READING
Thank You My Love
Fiksi RemajaTittle : Thank You My Love Hero : Suho Heroin : Chorong Other Cast : Boram, Jungkook, Yuri, Apink, EXO Subtile : Malay Genre : Romace Sipnosis : - ( Malas Nak Buat xD)