2) deku... bir bebek?

3.6K 382 642
                                    

s.a.

hesabımı da takip edebilirsiniz <3

Arada bölümleri güncelleyebiliyorum, bildirim geldiğinde şaşırmayın

Bol bol yorum yapmayı ve Vote vermeyi unutmayın❤️

➼ ➼ ➼

çünkü biz birbirimize
tutulduğumuz zaman çocuktuk,
hissettiğimizin ne olduğunu
bilmeden. bu sefer senden
vazgeçmeyeceğim. ❞

[ Perfect - Ed Sheeran ]

➼ ➼ ➼

Hayalet-chan'ın Anlatımıyla:

dalgalı yeşil saçlarıyla, parıldayan zümrütleri ve yumuşak yanaklarındaki çilleriyle 3 senelik sınıf arkadaşlarını her yerde tanırlardı.

"MIDORIYA-SAN?!"

kirishima, katsuki'yi çağırdıktan sonra telefonunu cebine attı.

yıllardır dönemlerinin birincisi güvenilir katsuki, bir şekilde bunu çözerdi.
göstermese de sevdikleri hakkında ne kadar endişelendiğini ve düşünceli olduğunu kirishima biliyordu.

üstelik konu katsuki'nin yaklaşık 2 yıldır deliler gibi hoşlandığı izuku ise bu sorunu kesinlikle çözeceğini biliyordu.

kirishima, dikkatlice incelemek için dizlerinin üstüne oturdu. şimdi önünde bebek bir izuku vardı. "midoriya bu sen misin?"

Izuku-chan'ın Anlatımıyla:

yerde bacaklarım iki yana açık oturuyordum, gözlerimi yakan duman kaybolduğunda etrafı net bir şekilde görmüştüm. yumruklarımla gözlerimi ovuşturdum.

önümde kırmızı saçlı, köpek balığı gibi dişleri olan bir abi oturuyordu. arkasında da bana yaklaşan büyük insanlar vardı.

neredeydim ben? burası çok yabancıydı. korkarken bacaklarımı göğsüme toplayıp kollarımla sardım.

en son kacchan'ın nehire düştüğünü hatırlıyordum! ona yardım eli uzatmak için koşmuştum!

son hatırladığım buydu.

kacchan nerede? korkuyordum, kacchan'ı istiyordum!

en yakın arkadaşımı düşünürken dudaklarım titredi, ellerimi yüzüme kapatıp korkuyla ağlamaya başladım.

"hey hey. ağlama!" kızıl saçlı abi kollarını uzatıp beni kucağına aldı. hıçkırıklarla ağlıyordum, bir yabancının kucağında olmak daha çok korkutuyordu. "ağlama mini midoriya! sorun yok!"

olayları anlamıyordum! bu insanlar kimdi?! beni nereden tanıyorlardı? korkudan hıçkırıklarla ağlıyordum.

"işe yaramıyor! daha çok ağlıyor şimdi!"

pembeli bir abla, köpek balığının yanında dizlerinin üstüne çöktü. "belki erkek sevmiyordur! bana ver ben sustururum."

"cinsiyetçilik ama bu!"
"niye kız sevsin?!"

kucağına aldığında uzaylıya benzeyen suratı beni korkutmuştu!

gözleri rakuna benziyordu?! hem o boynuzlar neydi öyle?

ellerimi gözlerime kapatıp ağlamaya devam ettim. sadece kacchan'ı istiyordum!

"mina! çocuk şimdi daha çok ağlıyor!" dedi başka bir abla.

𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐝𝐞𝐤𝐮 𖠻 bakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin