selaaaam, nasılsınız?
Sınava çalıştığımdan bölüm atamamıştım. (sınav iptal oldu amk)
Hesabımı takip ederek duyurulardan haberdar olabilirsiniz <3
YORUM ATIN😡
SONRAKİ BÖLÜM İÇİN OY SINIRI: 125 VOTE❤️
➼ ➼ ➼
❝ hayalperestsin..
bu yüzden çok güzelsin. ❞[ Hayalperest - Teoman ]
➼ ➼ ➼
Pazartesi - 5.Gün
saat: 12.31
konum: UA Kampüs KapısıKatsuki'nin Anlatımıyla:
"elimi sıkı tut, zuku."
"tamam, kacchan!!"
çift parmağımı sıkıca sarkan minik elini hissettiğimde elini avuçladım.
"hmh!" neşeli bir tonla adeta miyavladı. bana doğru yaklaştı, ve boyu dizime geliyor desem abartı olmazdı.
öncelikle bismiLightırrahmanirrahim....
yaya geçidinin başında dikiliyorduk, yanımda pıtır pıtır koşturarak bana yetişen deku-chan vardı.
"bas bakayım şu düğmeye." diyerek ona trafik lambası direğindeki düğmeyi işaret ettim. parmak uçlarına kalkıp boştaki eliyle düğmeye bastı.
etrafımızda maske takınmış, kendini anime evreninde sanan çöp gibi kızlar geziniyordu. hayır, asla yargılamıyorum.
başka nerede bu kılıkla rahatça gezinilirdi?
yaşasın ırkımız, türk'e bedel kırkımız!!
tepemizde bizi 32 derece sıcaklığa maruz bırakan, küresel biçimde, bir yıldız vardı.
bu arada hacimleri aynı olan üç boyutlu cisimlerde dayanıklılığı en fazla olan cisim, küredir.
çünkü hacmine göre yüzey alanı en küçük olandır. bu yüzden evrende yıldızlar, gezegenler hep küreseldir; hani kolay kolay kırılıp parçalanmadıklarından, dayanıklılıkları yüksek ya!
lan... bu bilgiyi ne yapıyorsanız yapın şimdi.sonuç olarak; tepemizde güneş denilen haysiyetsiz, şerefsiz gavurun teki vardı.
bugün de kafayı takacak bir şey bulduk şükür.
"kacchan, yeşil yandıw!"
"mm hm. gel."
"önce sağımıza solumuza bakıyoyuz?"
"evet, evet, ondan." karşıdan karşıya geçerken yola mı bakılırmış, hah!
şahsen ben karşıdan karşıya geçerken yola bakmam. çünkü baş karakterler zaten ölmez, anlıyorsunuz ya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐝𝐞𝐤𝐮 𖠻 bakudeku
Fanfictionizuku, yaşını küçülten bir özgünlükle vurulur. bir haftalık süreyle 4 yaşındaki haline dönen izuku'nun tanıdığı tek kişi katsuki'dir. bebek bakıcılığı işi bakugou katsuki'ye kalır. • bebek izuku AU • bakudeku / katsudeku fluff • UA 3. yıl • uyarı...