bu bolumde biraz texting var, ama uzgunum ben eglenceli biri degilim🤩🧍♀️
vote atin...
SONRAKİ BÖLÜM İÇİN OY SINIRI: 150 Vote❤️
***
saat: 11.08
konum: 3-A Yurt Binası, MutfakKatsuki'nin Anlatımıyla:
kötüler birliğinin deku-chan'ı kaçırmasına mahal vermiş, kötüler birliğinin malikanesini yetkililerden habersiz basmıştık, üstüne bir de deku normale dönüşmüştü. eh, tüm bunlar aizawa-sensei'yi çıldırtmıştı. aman aman, babalığın tuzu biberi bunlar!
okulun, emniyet güçleriyle polemiğe girmesine bir tık sebep olduğumuz doğruydu. bunlardan ötürü sorguya çekilmiştik, bugün öğlene kadar tüm derslerimiz iptal olmuştu.
günüm kaminari'den bile boş geçiyordu.
dizlerimi kırıp fırının hizasına çökerken sıkıntıyla nefes verdim, kafamı dağıtmak için kendimi yemek yapmaya vurmuştum.
fırında pişirdiğim kekin bedevi götü gibi şiştiğini görünce memnun bir şekilde tekrar ayaklandım.
"deku ne yaptı acaba..." diye mırıldandım, "lan neyse bana ne, ne yaptığından? yarım piç ile takılıyordur belki, tch."
todoroki ile maalesef arkadaş olsam da onun yüzünden izuku'yla konuşamamıştık. fakat belki de en yakın arkadaşına gitmesi iyi olmuştu, böylece ben kafamı toparlayabilirdim.
izuku normale döndüğünde ona açılacağıma dair kendime söz vermiştim. eh, beklediğimden erken dönüşünce afallamıştım.
hislerimin sığ veya yüzeysel olduğunu düşünmesini istemiyordum, bu yüzden tek seferde olabildiğince anlamlı bir konuşma yapmak istiyordum. hiç benlik olmasa da buna mecburdum.
yaptığım onca şeyin özrünü dilemeden, onu artık incitmeyeceğimin yeminini dillendirmeden itiraf etmek izuku'ya büyük haksızlık olurdu. ve ben daha fazla onun haksızlığa uğramasını istemiyordum, onu değerli hissettirmek istiyordum.
"bzzzt!"
"ananı s-!" göt cebimdeki telefonum, beni bir anda viyana kapısına dayanan osmanlıları aratmayacak kadar şiddetli titretmişti.
gözlerimi devirip okul pantolonumun cebinden telefonumu çıkarttım. bir ara bana rakun gözü engellemeyi hatırlatın, olur mu?
all might'ın doğum yılı olan dört haneli şifremi girip ekranı açtım, sohbet uygulamasına tıkladım.
—
'🔒 mesajlar ve aramalar uçtan uca şifrelidir. whatsapp da dahil olmak üzere bu sohbetin dışında bulunan hiç kimse mesaj ve aramalarınızı okuyamaz ve dinleyemez. daha fazla bilgi edinmek için dokunun.'
evleneceksen gel 🍰 grubu
♿️ararsa açma!♿️, seni bu gruba ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐝𝐞𝐤𝐮 𖠻 bakudeku
Fanfictionizuku, yaşını küçülten bir özgünlükle vurulur. bir haftalık süreyle 4 yaşındaki haline dönen izuku'nun tanıdığı tek kişi katsuki'dir. bebek bakıcılığı işi bakugou katsuki'ye kalır. • bebek izuku AU • bakudeku / katsudeku fluff • UA 3. yıl • uyarı...