s.a.bismilight amk 1 günde gecti sınır
uyarı: HAFTAYA DENEME SINAVIM VAR, BÖLÜM AKSAYACAK!
Yorum yapın çok çok🥺
SONRAKİ BÖLÜM İÇİN OY SINIRI: 120 VOTE❤️
➼ ➼ ➼
❝ elinden geliyorsa
azıcık sevsene beni.
içinden geliyorsa
tutup öpsene beni. ❞[ Sevsene Beni - Yedinci Ev ]
➼ ➼ ➼
4. Gün - Pazar
saat: 12.12
konum: Katsuki'nin Yurt Odasıödevlerim sonunda bittiğinde kalemi masaya sertçe vurdum. "sonunda amk."
31 kat sırtımda buzdolabı taşımış gibi hissediyordum.
su içip enerjimi geri topladım, sandalyemden kalkıp kişisel banyoma yol aldım. "zuku, ben geliyorum."
"gel!"
kapıyı yorgunlukla açtım. iyice yıkadıktan sonra köpüklerle ve ördek oyuncaklarıyla oynaması için onu bırakmıştım. o eğlendiği sırada ödevlerimi bitirmiştim.
etrafımda olduğunda sürekli onunla oynamak, ona bakmak istiyordum bu yüzden ödevlere odaklanmıyordum. onun banyoda eğlenmesi işime gelmişti.
ağır adımlarla yanına ilerledim. duş başlığını alıp üstündeki köpükleri duruladım, ve suyu kapattım.
onun kullandığı misafir havlumu iki yana açtığımda kendini öne attı, havluyla sarıp deku-chan dürümü yaptım.
onu kucağımda odama götürürken elindeki bir ördek oyuncağı sıkarak ciyaklatıyordu. sinir bozucu bir sesti.
ama onu durdurmadım. onun eğlenmesi önceliğimdi.
ha, şimdi karşımdaki normal deku olsa 'kes lan şu siktiğimin sesini!' diyerekten kafasına şaplağı geçirirdim.
çünkü bebek olan... bebekti işte!
kulağa mantıklı gelmiyor muydu?
sahi, benim hareketlerimde mantık arayacak kim vardı Light aşkına?
üstüne kırmızı bir tişört, altına koyu gri bir şort giydirdim.
kırmızı demişken... kirishima'nın yüzüne bile bakmamıştım 2 gündür.
ama genelde de yüzüne bakmayıp kovduğumdan tripli olduğumu anlamamıştı galiba... ha ha!
acının tatlı kahkahasıydı deminki bu arada.
bir ara onunla tartışmam lazımdı ama erteliyordum. deku-chan'la kalan vaktim daha önemliydi.
saç kurutma makinesini fişe taktım, deku'yu bacaklarımın arasına oturttum.
o elindeki oyuncakla ilgilenirken saçlarını kuruttum özenle. yumuşak, yeşil bukleleri parmaklarımın arasından geçerken çok hoş hissettiriyordu. kuruduğunda eğilip sesli bir öpücük kondurdum saçlarına, cennet gibi kokuyordu.
desenize sen nereden bileceksin cenneti amk. has cehennem yolcusuyum ben.
işim bittiğinde makineyi ve havluyu kaldırdım. odamda dağınıklık istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐝𝐞𝐤𝐮 𖠻 bakudeku
Fanfictionizuku, yaşını küçülten bir özgünlükle vurulur. bir haftalık süreyle 4 yaşındaki haline dönen izuku'nun tanıdığı tek kişi katsuki'dir. bebek bakıcılığı işi bakugou katsuki'ye kalır. • bebek izuku AU • bakudeku / katsudeku fluff • UA 3. yıl • uyarı...