KİTABI TANIDIKLARINIZA ÖNERİN LÜTFEN🥺hayal ederken katsuki'nin bu kitapta 18 yaşında, dolayısıyla daha uzun boylu, geniş omuzlu... olduğunu unutmayın 🐥
ve bebek izuku'nun dilinin R harfine dönmemesine karar kıldım. cünkü R'yi söyleyemeyen bebeler tatlı oluyor
Bol bol yorum yapmayı ve Vote vermeyi unutmayın!!!❤️🥺
➼ ➼ ➼
❝ öyle de güzeldi gözleri
bıraksam içine bi' kendimi,
tutuştur içine çek beni,
yavaş yavaş...
ölümüne güzeldi,
böyle nasıl yaşıyo'? ❞[ Bütün İstanbul Biliyo' - İkiye On Kala ]
➼ ➼ ➼
Katsuki'nin Anlatımıyla:
kucağımda deku-chan'la revire girdiğimde yaşlı moruk bana döndü. "bakugou?" kucağımda yatan bebeği sorgular gibi baktı. "bu genç adam kim bakalım?"
nasıl tanımadı lan? ayıp, hakaret sayarım.
ve uhm, bu zor olacak
yapabilirsin katsuki. 2 kelime sadece, haydi oğlum söylersin!
"eee... bu... de-m-midoriya izuku." dedim kendimi zorlayarak. "bebeğe dönmesini sağlayan lanet bir özgünlükle vuruldu."
ewww, deku'nun ismini söylemeyeli uzun zaman olmuş.
"ah, tanrım..." recovery girl, derin bir nefes alıp deku-chan'a yakından bakmak için gözlerini kıstı. "kaç yaşına döndüğünü biliyor musunuz?"
bu soruyla bebek tek kolunu boynumdan çekti. elini havaya kaldırıp bir parmağı kıvırıp dört parmağını gösterdi. "döwt yaşındayım."
senin dilini yerim ulan.
"aptalın doğum gününe 2 hafta var." dedim, detaylı açıklayarak. "normalde 18 yaşına girmek üzere, özgünlük %75 yaşı küçülttüğüne göre evet 4 buçuk yaşında falan olmalı."
"anladım, şu yatağa koyuver bir bakalım." dedi yaşlı moruk, bahsettiği yatağın yanına yürürken.
dediğine uyarak deku-chan'ı hasta yatağına oturttum. gözleri büyümüş, endişeyle bana bakıyordu.
küçükken doktorlardan korktuğunu hatırladım hemen.
"kacchan?" diye sordu, parlak büyük zümrütleri endişeyle bana bakıyordu. gözleri ne zamandır bu kadar güzeldi?
"sorun yok, zuku. sadece sağlığın yerinde mi diye kontrol edecek."
başıyla onaylayıp korku dolu üzgün bakışlarını kucağına indirdi.
"korkma zuku," dedim, hayatımda kullandığım en tatlı tonla. "ben buradayım."
hah, kaminari burada olsa kesin şu halimle dalga geçerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐝𝐞𝐤𝐮 𖠻 bakudeku
Fanfictionizuku, yaşını küçülten bir özgünlükle vurulur. bir haftalık süreyle 4 yaşındaki haline dönen izuku'nun tanıdığı tek kişi katsuki'dir. bebek bakıcılığı işi bakugou katsuki'ye kalır. • bebek izuku AU • bakudeku / katsudeku fluff • UA 3. yıl • uyarı...