7) sarhoş

3K 336 869
                                    

sa

arkadaslar, haremim varmış burada..?

şuna bakıp bakıp altıma isiyorumKQĞEMIQRPNWPRNERO

şuna bakıp bakıp altıma isiyorumKQĞEMIQRPNWPRNERO

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu bölüm azıcık çorba gibi ama buyrun,

Çokça yorum yapın lütfen.❤️

SONRAKİ BÖLÜM İÇİN OY SINIRI: 100 VOTE 🏃‍♀️

➼  ➼  ➼

mehtaba karşı uzanalım,
eski köprünün altında.
kimseler bilmesin,
kimseler duymasın.

[ Köprüaltı - Duman ]

➼  ➼  ➼

2. gün - Cuma
saat: 20.56

Katsuki'nin Anlatımıyla:

gitmese miydim? sonuçta bana ne ki amk.

ama rakun göz, kız başına aralarında tekti.

sarhoş sarhoş aptallık yapmalarına göz yumamazdım. sinirle elimi alnıma vurdum.

ulan azıcık hayırsız bir insan olsam sizi orada bırakırım da...

cuma günlerini sikeyim.

telefonu yüzlerine kapatıp cebime attım.

"oooof, amına koyayım!" sinirle ellerimi saçlarımdan geçirirken hafifçe eşofmanımın çekildiğini hissettim. bakışlarım aşağı indiğinde endişeyle bakan iri zümrütlerle karşılaştım. ilgimi çekmek için bacağımı dürtüyordu.

"kacchan, n-ne oldu?" sordu kısık bir sesle.

elimle dalgalı saçlarını karıştırdım, rahatlatmak için. "sorun yok, miniğim. halletmem gereken bir şey var."

etrafıma bakındım. salonda seçeneklerim kısıtlıydı... ve ben uraraka'nın eline deku'mu vereceğime todoroki'ye verirdim. daha güvenilirdi.

"zuku," dizlerimi kırıp çömeldim, bebekle boylarımızı eşitledim. "kirishimaların yardımıma ihtiyacı var. yanlarına gideceğim şimdi, burada kalman gerekiyor. yarım piç ile kalmak ister misin? hemen döneceğim."

"t-todo?" sordu kaşlarını kaldırarak. "mm hm! oluy."

hızla ona sarılıp kucağıma aldım, koltukta takılan yarım piçe doğru ilerledim. "oi, yarım piç! 15-20 dakika deku'ya bakman gerek!" bebeği indirdiğimde todoroki'ye koştu.

izlediği videoyu kapatıp kenara koydu. "tamam. gel bakalım." deku-chan'ın belinin yanlarından tutup kaldırdı, bacaklarının arasına oturttu. "sen nereye bakugou?"

𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐝𝐞𝐤𝐮 𖠻 bakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin