11) kötüler birliği kerhanesi

2.3K 270 1.1K
                                    


salam🍜

Not: Sabah düzenleyeceğim biraz, sözümü tutmak için atıyorum

ÇOK YORUM YAPMAZSANIZ DEKU-CHAN ÖLÜR 🥦🔫

SONRAKİ BÖLÜM İÇİN OY SINIRI: 130 VOTE ❤️

➼  ➼  ➼

ayyaş ruhum sayıklıyor,
her zerrem sende çarpıyor.
aşk yok olmaksa şimdiden...
yâr ben yokum ben de zaten.

[ Aşk Yok Olmaktır - Mabel Matiz ]

➼  ➼  ➼

Hayalet-chan'ın Anlatımıyla:

"zuku."

"k-kacchan onlar..."

"şşh, sorun yok izuku. sakın boynumu bırakma tamam mı? bir an bile." ciddiyetle konuşurken ona bakmıyordu, keskin çenesinin altında kalan kıvırcık saçları öptü.

"ne yapılacağını biliyorsunuz." dedi shigaraki, ellerini iki yana açarak. "veleti bana getirin."

ah, ilahi shigaraki tomura! yine yapmıştı günlük şakasını.

geniş, boş alanın ortasında bulunuyorlardı; vatandaşlar kenarlara ve kapıya kaçmaya çabalıyor, kulakları sağır eden bir gürültü oluşturuyorlardı.

shoto, gözlerini hızla bulundukları katta gezdirip durumlarını analiz etti.

birkaç metre ötelerinde kurogiri'nin devasa portalının önünde dabi, shigaraki, mr.compress, twice ile toga vardı; sayıları bu kadardı.

pekala, genç kahramanların sayı üstünlüğü vardı.

ve avm'nin giriş kapısına yakınlardı, önceliği izuku'yu korumaya verirlerse içlerinden birinin bebeği alıp buradan kaçması için savaşabilirlerdi. fakat şu durumda bu bencillik olurdu, çünkü masum vatandaşlarla kaynıyordu etrafları.

öncelikleri kendi savunmasız yakın arkadaşları olamazdı.

birer kahraman olarak öncelikleri: çoğunluğun iyiliğiydi.

"kirishima! sero!" seslendi katsuki, arkasına dönmeden. "tahliyeyle siz ilgileneceksiniz!"

shoto ile katsuki ön sırada; kalanlar onların arkasındaydı.

"ama midori-" diye başladı kirishima, fakat katsuki tarafından sözü kesildi.

kirishima; katsuki, izuku'nun güvenliğini hesaba katmıyor mu zannediyordu?

komut vermeye devam etti.

"yarım piç, tutabildiğin herkesi sen tutacaksın, anladın mı?!" en iyileri katsuki, bu sefer savunmada olmak zorundaydı; dolayısıyla ana saldırı silahı shoto oluyordu.

shoto, ona bakmadan pozisyonunu başıyla onayladı.

"all might'ın sakar süs köpeğinin başına böyle saçma bir kaza geldiğini tabii ki duydum. şansım döndü ve elime büyük bir fırsat geçti, anlıyorsunuz ya?" mırıldandı shigaraki, pürüzlü sesiyle. izuku'yu ele geçirirse all might'ın yüzü kesin çaresizliğe bürünürdü!

𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐝𝐞𝐤𝐮 𖠻 bakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin