arkadsslar yasiyo musnuz???
cok guzel olmadi galiba.., ama bahanem bar😾 hastalıktna ölüyorum,, SONRAKİ BÖLÜM TELAFİ EDERİM
COK YORUM YAPIN YOKSA AGLIYOM 🤺🧍♀️😶🌫️
SONRAKİ BÖLÜM İÇİN OY SINIRI: 140 Vote❤️
➼ ➼ ➼
❝ Aşkmış adı,
nerden bileyim.
Böyle zulüm olur mu,
gözünü seveyim. ❞[ Mey - Model ]
tarih: 4. gün, 13 Temmuz
saat: 23.23
konum: Katsuki'nin Odasıve beklenmedik bir olay gerçekleşti, kısık bir 'puf!' sesi izuku'nun bedeninden duyuldu.
bebeğe dönüşmesinden yaklaşık 120 saat sonra küçük bedeninden çıkan beyaz dumanların da eşliğinde izuku'nun bedeni normal haline dönüşmüştü.
birkaç güne 18 yaşına girecek izuku, ile katsuki yan yana yatıyorlardı.
[ y/n: ARKDSLAR 15 TEMMUZ İZU'NUN DOGUMMGUNU. hatirlatiyim 😼 ]
***
tarih: 14 Temmuz, Pazartesi
saat: 06.06yazın sıcak esintisi açık pencereden sarışının odasına dolarken, gül renginde gün doğarken, izuku'nun zümrütleri aheste aheste aralandı. karşısındaki manzarayı nereden tahmin etsindi?
hemen önünde uyuyan katsuki sağ kolunu kıvırmış, kendisine yastık olarak kullanıyordu.
kül sarısı saçlarının kabarıklığı inmiş, ve sönük saçları dağılmıştı. kahküllerinin ardında kalan çekik gözleri kapalıydı; sakince nefes alıp veriyordu, yüzüne de huzur hakimdi. onun uyurken masum göründüğünü düşündü, izuku.
bebekken beraber uyudukları vakitleri anımsıyordu, o zamanlar çok iyi anlaşırlardı hem de bazı geceler birbirlerinin evlerinde uyurlardı.
şimdi nasıl da dejavu yaşıyordu, izuku-
bir dakika...
'NE?!'
"KACCHAN?!" çığlık attı panikle, yatakta doğrulurken. "N-NEDEN BURADAYIM BEN?!" boğazının ne kadar kuru olduğu konuşurken kendini hissettirdiğinde öksürüp rahatlamaya çalıştı.
hafif uykusundan anında uyanan katsuki, başını kolunundan kaldırıp yanan gözleriyle etrafa bakındı. "izuku?" mırıldandı çatallanmış kalın sesiyle.
karşısındaki brokolinin büyük boy paket olduğunu algılaması birkaç saniyesini almıştı.
"lan?!" şaşkınca sesli bir nefes alıp yattığı yerden doğruldu, katsuki. "izuku?! ne sikim oluyor? daha dönüşmemiş olman lazımdı! iyi misin?!"
bir yandan onu dinlerken yataktan çıkmak istedi, izuku.
katsuki'yle nasıl aynı yatağa girmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐝𝐞𝐤𝐮 𖠻 bakudeku
Fanfikceizuku, yaşını küçülten bir özgünlükle vurulur. bir haftalık süreyle 4 yaşındaki haline dönen izuku'nun tanıdığı tek kişi katsuki'dir. bebek bakıcılığı işi bakugou katsuki'ye kalır. • bebek izuku AU • bakudeku / katsudeku fluff • UA 3. yıl • uyarı...