3) tüm hafta

3.8K 369 658
                                    


tekrar selam 🐣

DUYURULARDAN HABERDAR OLMAK ICIN HESABIMI TAKİP EDEBILIRSINIZ <3

Bol bol yorum yapmayı ve Vote vermeyi unutmayın💖💖

➼  ➼  ➼

Uçur beni diyor gücün yetiyorsa
Wingardium Leviosa!
Aç kalbimin kilidini burada
Yoksa anahtarın, Alohomora!
[ Filozof - Dktt ]

➼  ➼  ➼

Katsuki'nin Anlatımıyla:

sandalyeme oturup deku'yu bacaklarıma oturdum. başını kaldırmış merakla ve sevgiyle bana bakıyordu.

parmağımla burnuna dokundum, bir düğmeymiş gibi.
oyun olsun diye oraya birkaç kez basarken deku burnuna bakmak için şaşı olmuştu, kıkırdarken minik elleriyle elimi yakalayıp bana engel oldu.

fark etmeden gülümsüyordum. çok tatlıydı lan.

Izuku-chan'ın Anlatımıyla:

herkesin yerlerine geçtiği kocaman bir sınıfta, kocaman kacchan'ın kucağında oturuyordum.

yüce All Might! burada neler döndüğünü gerçekten anlamıyordum!

bilmediğim birsürü insan etrafımdaydı, nerede olduğumu da bilmiyordum, üstelik kacchan kocamandı! her şey çok tuhaftı.

tek bildiğim burada, kacchan'ın kollarında güvende olduğumdu.

ağlamaktan çok uykum gelmişti... öne eğilip kacchan'ın kocaman gövdesine sarıldım, başımı yana çevirdim. orada öylece yattım.

kacchan'ın sırtıma yerleşen, sıcak hissettiren, büyük eli beni güvende hissettiriyordu.

"kacchan... uyuyabilir miyim?" diye mırıldandım. başımı oynatıp kan kırmızısı gözlerine baktım.

"yoruldun mu?" tek eliyle nazikçe saçlarımla oynadı. "çözmemiz gereken şeyler var, sonra uyumana izin vereceğim. tamam mı?"

dudağımı büzdüm. "kacchan öyle diyorsa..." ama kacchan'ın sözlerine uyacaktım. kacchan hep en doğrusunu bilirdi sonuçta.

kollarının sıkılaştığını hissettim. sarılmayı ne zamandır bu kadar çok seviyordu? mutlulukla kalbim ısındı!

gözleri daha çekikti ve kaşları hep çatıktı. benim hatırladığım kacchan'a bu yönü benzemiyordu. parkta beraberken, pijama partilerimizde hep gülerdi! niye böyle sinirliydi ki?

ama görünüşe göre onu kim kızdırdıysa o ben değildim, çünkü bana her zamanki gibi davranıyordu! korumacı ve düşünceliydi.

sarı saçları birazcık uzamıştı. burnunun ucu kalkıktı, minik bir kaydırağa benziyordu!

çenesi keskinleşmişti, yüzü çok olgunlaşmıştı. genç bir adama benziyordu! ama hala anlamıyordum.

o sırada kapı açıldı ve içeri uzun dağınık siyah saçlarıyla göz korkutan bir adam girdi. kacchan'ın kollarının arasına sindim.

𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐝𝐞𝐤𝐮 𖠻 bakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin