ZALİM KRAL

188 93 64
                                    

Hikayenin devamı, ana karakterimiz tarafından anlatılıyor.

Tanıtım videosunu; Kalliope_books instagram hesabımdan izleyebilirsiniz.


                                                                                               ---- KESİT----

Evvel zaman içinde, diyarların ötesindeki krallıkta cadılar, yaratıklar ve insanlar huzur içinde yaşıyorlarmış. Başa geçen kral bu durumdan hiç haz etmemiş.

Genç kral cadıların gücünden korkar ve sahip olamadığı için içten içe kıskanırmış. Bu duygu günden güne büyüyüp, cadıları yok etme arzusunu da beraberinde getirmiş.

Kral cadılar hakkında kötü söylentiler yaymaya başlamış. Cadıların bencil ve sadece kendini düşündüklerini, yaratıkların ise gece olunca, avlarını toprağın altına götürüp yediklerini söylemiş.

İnsanlar bu söylentilerden korkup evlerine saklanmış. Kral bu durumdan istifade edip, askerlerine bütün cadıları ve yaratıkları öldürmesini emretmiş.

Bir gece askerler sessizce yola çıkmışlar. Cadıların ansızın evlerine girerek, yaratıkların ise yaşadığı bataklığa gidip kimse duymadan öldürmüşler. Sadece soylu olan cadılar hayatta kalmış. Zalim kral onları da kendine köle olarak bırakmış.

Zalim kral günden güne büyüyen egosuyla, kendine kaostan bir taht inşa etmiş. Soylu cadılar zindanlara atılıp sadece savaşta güçlerinin kullanılmasına izin verilmiş.

Zindan da aç ve susuz kalan Cadılar, bitap düşüp güçlerini bile kullanamaz hale gelmişler. Kral bu duruma çok sinirlenmiş. Öfkesini kusup yeri göğü inletmiş.

Bu sayede kral, cadılara biraz da olsa özen göstermeye başlamış. Cadıların güçleri yerine gelmiş. En büyük sorun, cadıların büyüyü ne kadar büyük yaparlarsa o kadar ölüme yaklaşır olmalarıymış.

Yıllar geçmiş zalim kral cadıları sayesinde birçok savaş kazanıp, diyarlara korku nam salmış. Fakat kralın bilmediği bir şeyler varmış.

Krallığın arkadasın da yaşayan bir cadı ailesi kendilerini feda edip kızlarının canlarını kurtarmış. Küçük kız ağlayarak oradan uzaklaşıp, ormanın deliklerine doğru ilerlemiş.

Zalim kralın bilmediği bir şey varmış, küçük bir kızın sonunu getireceği......

Sevgiler.....

Diyarların Haritası

Diyarların Haritası

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DİYARLARIN ARDINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin