#Dangerous Lives
10.Ep.
-------------------------------------Maaha - ඔ..ඔයා...ඇයි.. මෙතන
❗- Hey baby gril😏 කාලෙකින්
Maaha - තමුන්....Lee Jong Gi
❗- ආනී.. ඒ මගෙ හ්යුන්ග් මම Lee Joon Ki😏
Maaha - අහ්... මුලින් අයියා දැන් මල්ලි වේ....වේ... තමුසෙලා මට ඉන්න දෙන්නෙ නැද්ද අහ්හ් 😭
Joon Ki - දේ.. ඔයාට ඉන්න දෙන්නෙ කොහොම ද මම 😏
Joon ki ඒත් එක්ක ම මාහා ලගට කිට්ටු වුනා. ඇත්තට ම මාහාට මේවෙලාවෙ මුකුත් කරගන්න බෑ මොකද එයා මුකුත් කාලත් නෑ ඒවගේ එයාගේ ඇගට පනත් නෑ ඒ නිසා මාහාට එතනින් ගැලවෙන්න බැරි වුනා.
Joon ki - තමුසෙට JK එක්ක තියෙන සම්බන්දෙ මොකක්ද 😏 මගෙ හ්යුන්ග් ව අතඇරියේ JK නිසා ද 😏 උබ මහ බැල්ලියෙ 😒 ශිට් මගෙ හ්යුන්ග් මගෙ හ්යුන්ග් උබට ආදරේ කරා
Maaha - ආනී... එයා එයා මට කවදාවත් ආදරේ කලේ නෑ. එයා එයා මාව පාවිච්චි කරන්නයි හැදුවේ. මගෙ වාසනාවකට තමුසෙලගෙන් බේරුනේ
Joon Ki - ඔව් 😏 මුලින් මගෙ හ්යුන්ග් තමුසෙව එයාට ඕන විදියට පාවිච්චි කරන්න ගියත් පස්සෙ ඇත්තටම ආදරේ කලා.
Maaha - අහ් 😏 ඒ නිස ද වෙන කෙල්ලො එක්ක club ගානෙ ගියේ
Joon ki - තමුසෙ හිතන් ඉන්න තමුසෙගෙ JK දිහා ගිහින් බලනවා. තමුසෙ මෙතන ඌ අරහෙ කෙල්ලෙක් එක්ක enjoy කරනවා.😏
Maaha - ආනී එයා එහෙම කරන්නෙ නැ..
මාහා එහෙම කියලා එතනින් ආවා. ඒත් මාහා එනකොට තමයි දැක්කෙ jungkook වෙන කෙල්ලෙක් කිස් කරනවා. ඒක දැක්ක ගමන් මාහා ශොක් උනා. තමන් ආදරේ කරන කොල්ලා ඒ විදියට වෙන කෙනෙක් එක්ක ඉද්දි මොන කෙල්ලට ද ඒක දරා ගන්න පුලුවන්. මාහා ඒත් එක්කම අනිත් අයව හෙව්වා. හැමෝම බාර් එක හරි හිටියා. එයාලා හැමෝම එයාලගෙ ලෝක වල. Jungkook අර කෙල්ල එක්ක ඉන්නවා තවත් මාහාට බලන් ඉන්න බැරි වුනා. එයා එතනින් ආවා. මාහා එලියට යනදිහා ජයග්රහණ මුහුනකින් කෙනෙක් බලාගෙන හිටියා. දේ.. ඒ Lee joon ki. මාහා එලියට ආවා. Winter Season එක නිසා එලිය ගොඩක් සීතලයි. දරාගන්න බැරි තරමට. මාහා කිසිම ගානක් නැතුව පාරේ ඉබාගාතෙ ඇවිද්දා. එයාගෙ ඔලුවෙ තිබ්බෙ එකම එක දෙයයි "ජන්ග්කුක් කවදාවත් මට එහෙම කරන්නෙ නෑ 😭 එයා... එයා එයා එහෙම කරන්නෙ නෑ 😭 ඒත් එයා එහෙම කරා 😭 මගෙ ඇස් දෙකෙන් ම දැක්කා 😭 " එක ම දේ කියව කියව පිස්සියෙක් වගේ ඇවිදින මාහා දිහා මිනිස්සු බලන් හිටියෙ අමුතු ජීවියෙක් දිහා බලනවා වගේ. ඔව් මේ සීතලේ අත් කපපු ඇදුමකුත් ඇදගෙන ජැකට් එකක්වත් නැතුව අඩ අඩ යන කෙල්ලො දිහා මිනිස්සු බලාගෙන හිටියා. මාහා කල්පනා කර කර ම පාර මාරුවෙන්න පාරට පැන්නා. ඒත් එක්ක ම කවුරු හරි කෑගහනවා ඇහුනා. ඒත්...
YOU ARE READING
☠ ❌️ ƊƛƝƓЄƦƠƲƧЄ ԼƖƔЄƧ ❌️ ☠ [[ 𝑱𝑱𝑲 ]] ( On Hold )
Actionතම ඔම්මා අප්පා නැතුව යොවුන් අවධියේම අහිමි වූ පිරිමි ළමුන් සත් දෙනෙක්. කුඩා කල සිට ම තනියම හැදුනු ගැහැණු ළමුන් සත් දෙනෙක්. ආදරයෙන් වියරු වැටී පලි ගැනීමට ගොස් එය සම්පූර්ණ කරන නමුත් තවමත් අනාචාරී ක්රියාවෙහි යෙදෙන පියෙක් සහ පුතුන් දෙදෙනෙක්. තම ආදරය අහි...