Tanışma:))

56 5 0
                                    

  Öncelikle kendimi tanıtayım sizlere..

        Ben Leyla Aksoy'un canısı, Adnan Aksoy'un prensesi, Yavuz Aksoy'un tatlı baş belası Hayat. Biraz geveze, biraz güzel (ki ben kendimi hiç beğenmiyorum orası ayrı mesele) biraz inatçı, biraz umutlu, biraz heyecanlı, biraz umursamaz, biraz gıcık, biraz neşeli, biraz zeki, biraz kıskanç, biraz derskolik fazlasıyla da pozitif birisiyim. Aslında bakarsanız bu saydığım özellikler herkese göre değişiyor. Mesela kimine göre umursamaz, gıcık bir Hayat oluyorum kimine göre ise umutlu heyecanlı pozitif bir Hayat .. Zaten çoğumuz da böyle değil miyiz? Kişiden kişiye göre yargılanan, aslında hep aynı olan, ama insanların farklı bildiği, içimizdeki cevherin farkına varanlar sadece bizi yakından tanıyanların bildiği özellikler değil mi? Biraz biraz beni tanıdığınızı varsayıyorum ve daha yakından tanımanız için devam ediyorum kendimden bahsetmeye. İzmirliyim. İzmir'i çok seviyorum, burada doğup büyüdüm. Ama maalesef annemin işlerinden dolayı buradan İstanbul'a taşınacağız. Birazdan yola çıkacağız hatta. İstanbul'a daha öncesinde çok kez gittim ama şimdi orada yaşama düşüncesi beni biraz ürkütüyor açıkçası. Düşünsenize, doğduğunuz büyüdüğünüz evden gidiyorsunuz üstelik sadece evden değil KOSKOCA İZMİR'DEN...

          18 yaşında lise son sınıf öğrencisiyim. Her genç gibi sınav psikolojisine giriyorum anlayacağınız. Aaa durun bi dakika, ben zaten bu psikolojideyim 2 yıldır. 10. sınıftan bu yana sınav modunda ders çalışıyorum. Dedim ya biraz derskolik birisim diye. Ders çalışmak, benim için daha çok bir terapi gibi. Her şeyden uzak hayalini kurduğun şeylerin gerçekleşmesi için kendine zaman ayırmak, kendine değer vererek hayalini kurduğun yolda ilerlemek bana o kadar huzur veriyor ki... Biraz da ailemden bahsedeyim sizlere.

       Annem, Leyla Aksoy. 47 yaşında. Ama görseniz yaşını hiç göstermiyor kraliçem. Hatta bizi abla kardeş sandıkları bile olmuştu. Mesleği, Doktor. İzmir' de eğitiminde yükselerek Doçent oldu ve şimdi de İstanbul'da özel bir hastaneden çok büyük bir teklif aldı. Yani anlayacağınız sert, kararlı, dinamik bir hoca oldu diyebiliriz.

   Çok güzel, çok zeki bir o kadar da inat, hiçbir zaman pes etmeyen bir yapısı var annemin. Ne olursa olsun yıkılmaz, dimdik durur karşımızda. Ama ben biliyorum bazen içten içe yorulup, üzüldüğünü, çünkü yumuşacık bir kalbi var annemin, insanları kırmak onun en son isteyeceği şey. Hayat işte, elinde olmadan da kırmak zorunda kalabiliyoruz bazılarını, önemli olan bunun bilincinde olan bir üslup kullanmak. Bağırıp çağırmanın kızarak azarlamanın kime ne faydası var değil mi? Kırmanın bile bir üslubu var yani kısaca. Annem şimdi bir de hoca oldu ki, bakalım neler bekliyor bizi :DD

    Gelelim benim kahraman babam, Adnan Aksoy'a.

     49 yaşında çılgın bir babaya sahibim. 46 yaşında nasıl çılgın olabilir diyebilirsiniz, ama bizimkiler yaşlarını pek göstermiyor. Mesleği, pilot. Kesinlikle babamla yolculuk yapmak çok eğlenceli, uçak için söylemiyorum arabada yolculuk bile çok keyifli geçiyor. Babamın deli dolu halleri, annemin tatlı tatlı yaaa diyerek kahkaha atması... Sanki aradan yıllar geçmemişte tanıştıkları gibi birbirlerine hala aşık genç çift gibiler. Annemle babamın tanışma hikayesini anlatsam gülme krizine gireceğiniz kesin. Sürekli anlattırıp gülüyorum, bir gün sizlere de anlatırım uzun uzun, birlikte güleriz. Annem gibi kararlı bir yapısı yok babamın hatta bu konuda çok zıtlar.

     Mesela beraber eve eşya bakmaya gittiklerinde genelde tartıştıkları için eli boş dönerler. Annem hemen kararını verirken babam iki saat eksilerini artılarını düşünür , yok bu daha sağlam gibi yok ya da şuradakiler daha kaliteli diye.. Yani kısaca babam kaliteli, sağlam diye bakarken annem hoşuna hangisi gittiyse onu almak ister. Tartışmaları bile o kadar tatlı kii ilerde onlar gibi garip, tuhaf komik bir aşk istiyorum.

Ve son olarak aileden bağımsız takılan biricik abim, Yavuz..

      23 yaşında, kendi halinde, sinirli, beni gıcık etmeyi seven, korumacı, inatçı, güçlü bir abişim var. Mesleği, polis. Tayini İstanbul'a çıkmıştı 1 yıl önce. 1 yıldır orada kalıyor, arada bir izne ayrılıp yanımızı geliyor

      Onun dışında oradan oraya koşan, işini en iyi şekilde yapmaya çalışan, suçlulara takık, fazlasıyla da sert bir komiserdir abim.

    Evine pek uğramaz genelde dışarıda suçlu kovalamayla meşguldür. Bir de sevgilisi var. Yengem olacak inşallah en kısa zamanda. Tabi abim suçluları kovalamaktan evlenmeyi unutmazsa iyi. Her zaman kariyeri önde gelmiştir abimin. Önce kariyer sonra da kariyer desek pekte abartmış olmayız aslında. Şaka bir yana sevdikleri söz konusu olunca gözü pek bir şey görmez abimin. Zaten bu yüzden polis olmak istiyordu. Kendi sevdiklerini korumak ve çevresine de bu konuda yardımcı olmak, onların özgürlüklerinin kısıtlanmaması için uğraşmak... Canım abim. Birazdan bizde orada oluruz. Haberi yok abimin annemin iş teklifinden dolayı oraya taşınacağımızdan. Yarın sabah bizi gördüğünde küçük dilini yutmasa iyi :D

Genel olarak böyleyiz. Her telden çekirdek aile. Zamanla daha iyi tanıyacaksınız beni ve çevremdekileri.

Şimdi 1. Bölümümüzle Başlayalım O Zamann:))


Hayat'ın RüzgarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin