Bir deniz kokusu bazen ..
Bir toprak kokusu bazen..
Bir damla yağmur bazen..
Belki bir bakış ..
Belkide bir sarılış...
Ev gibi hissettiren...Sabah gözlerimi tertemiz deniz kokusuyla açtım , gözlerim bu sefer geceyi aradı ama bulamadım telaşla kalktım karavandan çıkıp dışarı baktığımda kızsammı gülsemmi bilemedim emir gelmiş geceyle konuşuyor yemek yediriyordu. Şapşal çocuk ya ,hemen yanlarına gittim emir hala beni fark etmemişti bende durdum dinledim biraz bakalım ne dedikodu yapıyordu..
(Emr)_ öyle işte gece neymiş dilim çok laf yapıyormuş kızlar dolanıyormuş etrafımda sanki ne yapıyorsam ben kızlara onlar etkileniyorsa benim suçummu off off senin bu annende kalkmak bilmedi etrafı gezeriz diye geldim ama uykucu çıktı senide aç bırakmış zaten degilmi oğlum ..
Bak ya laflara bak miniğimde durmuş zavallım sessizce dinliyordu masadan suyu alıp kafasından aşağı boşalttım oh olsun bi anda korku şaşırma hepsini yaşadı 😁 zavallıcık ..
(Dlny)_ evet emir bey ne söylemiştiniz uykucu köpeğine bakamayan daha başka varmı ;)
(Emr)_şimdi dolunay beni yanlış anladın geceyle dertleşiyorduk sadece sana öyle dermiyim hiç hem bak ben ne için geldim sen ne yapıyorsun bana hadi hazırlan sana etrafı gezdircem akşamda mekana geceriz birlikte hadi hadi ne duruyosun ..
Ben daha ağzımı açamadan karavana geri yolladı beni , üstüme şort askılı babet giyip çıktım miniğimide kanguruya koyup yola çıktık çok konuşuyordu cidden, çok güzel yerlere gitmiştik yemek yedik eski tarihi olan evlerin olduğu mekanları gezdik akşam olduğunda çaldığı cafeye gittik o sahnesini alırken bende bar kısmına oturdum. Sıra emire gelmişti üstünü değiştirmiş çok tatlı olmuştu..
Söylediği şarkı .. kaybetmek..evet kimler neleri neylerini kaybediyo ama kanından canından etinden kalbinden kaybetmek herşeyin bitmesi kimse anlatamaz anlatmasında kaybetmenin ne olduğunu yaşadım yaşayan anlar..
Saatler ilerledikçe zihnim bulanıyordu yüklerim çok beklentilerim hayallerim umutlarım tükenmiş gibiydi bir yanım deli gibi arkadaşlarımı ailemi özlerken bir yanım bir daha kaybetmeyi kaldıramazsın diyordu.. önümdeki şişeyi kafama diktip bitirdim emire baktığımda oda kaşlarını çatmış hem söyluyor hem beni kontrol ediyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.Gecenin Mavisi.
Short StoryKaranlık adamın , Deniz gözlü dolunaya aşkı.. Ikisini bi araya getiren sırlar.. (Kendimce yazdığım ilk hikayem. Herkesin içinde bir karanlık vardır.ona ışık tutacak aydınlığa kavuşturacak birini bekler istemesede bekler. Oy vermeyi ve yorumlarınızıd...