.YENIDEN BAŞLAMAK.

78 9 2
                                    

Herkes gider ..
Bir söz vardır ya kalanamı gidenemi zordur..
Giden gidiyor belki erken belki zamanında ama gidiyor..
Kalana ise beklemek yaralarını sarmak kalıyor..
Kimse unutmaz unuttum der ama hangi iz kaybolurki
Baktıkça hatırlarsın anarsın..
Sonuç ne mi?
Kalan hep kanar..
Kalan hep bekler..

Yanlız kalalı tam 5 ay oldu can acım taze yaralarım taze gözyaşlarım hala devam ediyor..
Artık kimse gelmiyor ,belki tek kalma çabamı anladılar  belki benden sıkıldıkları için..Bahçede salıncağa oturmuş annemin çiceklerini izliyorum hergün, babamın bitiremediği salıncağı , evin ıssızlığını sessizliğini...

Bahçede salıncağa oturmuş annemin çiceklerini izliyorum hergün, babamın bitiremediği salıncağı , evin ıssızlığını sessizliğini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah gözlerime vuran güneşle birlikte açtım.Dün bahçedeki bankta uyuya kalmıştım ve 5 aydır olduğu gibi ailemle olan son günümü yeniden rüyamda gördüm uyuduğum o kısacık anda bile onları yeniden görmek biraz olsun mutlu olmamı sağlıyordu. Bahçe kapısının sesini duymamla birlikte ayağa kalktım gelen avukattı, son bir kaç aydır görüşmekte çok ısrar etmişti..
Üstümü saçlarımı düzeltip yanına doğru adımladım .

(DLNY)_hoşgeldin ahmet amca.

(AVKT)_hoşbuldum kızım , dolunaycım biliyorsunki babanla çok eskiye dayalı dostluğumuz var tekrar başın sağolsun.ama hayat devam ediyor ve sana her ihtimale karşı iletmem için yıllardır sakladığım emaneti getirdim.içinde ne var bende bilmiyorum, ayrıca tek başına hayatına devam etmek istediğinide biliyorum ama kızım her zorlukta beni arayabilirsin.her zaman yanındayım bunu sakın unutma dolunay sen babanın amenetisin daha çok gençsin düşüncelerine saygı duyuyorum ama hayatın boyunca yanlız kalamazsın ben her zaman yanındayım bir telefonun yeter kızım .

Ahmet amcaya dolu gözlerle baktıkdan sonra sarılarak teşekkür ettim ailemin gidişinden sonra ilk defa birine sarılmıştım okadar iyi gelmiştiki babamı yanımda hissetmiştim bi an  ahmet amcayı geçirdikden sonra tekrar eve döndüm masada duran kutuya baktım elime alıp kapağını açtığımda içinden 1 anahtar 2 zarf ve bir sürü deniz kabuğu çıktı..

Anahtarı anlamayıp mektuplardan birini aldım elime annem yazmıştı Geleceği mi görmüştü bilmiyorum ama  .zarfın içinden banka kartı çıkmıştı mektupta yazdığına göre annemin benim adıma doğduğum günden bu zamana kadar biriken para varmış..Anahtarda benim adıma alınmış karavana aitti
Diğer mektupta babamın yazdığı,
Oda evimize iyi bakmamı hayatımı düzene koyduğumda bu evde yaşamamı istediğini yazmış deniz kabuklarını arabama evime asmamıda söylemeyi ihmal etmemişti. babamın zarfındanda baska bi hesap kartı çıkmıştı,buda hiç görmediğim dedemin benim adıma hesap açtırıp herkesten gizli yatırdığı para varmış.hiç görmediğim dedemin parasını
kullanmak ne akıllıca ama !
Bu zamana kadar gelip görmemişsin uzaktan dedelik yap oldu dedecim daha çok beklersin..
Anahtarı elime alıp bir eve bir anahtara baktım yeni hayatıma başlayalım bakalım..
Ne ironi ama benim paraya degilki size ihtiyacım vardı. Biraz savaşsaydınız yanımda kalsaydınız ne olurdu....

.Gecenin Mavisi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin