Olmaz dediğimiz yerden çoğalır umutlarımız ..
Bitti dediğimiz an kurulur bütün hayaller..
Vazgeçmemeyi öğretir hayat..Zaman çabuk geçiyordu , ne olsun istedim neler oldu , kimler yanımdaydı şimdi kimler var ..
Çok kayıp verdim annem , babam , sonradan hayatıma giren dedem ...
Acıları iz olarak kalıyordu kırgınlıklarımla birlikte..
Şimdi sadece hayatıma kalan 3 kişiyle devam edecektim , Abim canım kanım benim yüzümden babamın annemın yüzünden ailesiz büyümüş abim iyiki hayatımdaydı... durum güzel kardeşim masum arkadaşım oda benim gibi ailesini erken kaybetmiş bir daha aile ne bilmemişti...
Kara sevdiğim zifir gözlü adamım çocukluğum gençliğim geleceğim oda ailesiz kalmış bir çocuk ..
Artık biz aile olmuştuk birbirimizin anne baba kardeşi kısaca herşeyi olduk ve olacağız..
..................Ben düşüncelerimle savaşırken kapı açıldı durum gelip başımda durdu.
(Dru)_ dolunay seni gebertirim saat kaç oldu bizimkiler gitti bile kalksana banyo kahvaltı Kuafor hazırlıklar var daha ya ve sen yatıryosun çabuk banyoya sonra aşağı in..
O konuşarak çıkınca bende gülerek yatağımdan kalktım. Telefonu elime alıp baktığımda kara mesaj atmıştı.
(Kra)**= günaydın güzelim uyandırmaya kıyamadım kalk ve hazırlan kuaförde ufak bir süpriz seni bekliyor. Saat 5te seni almaya geleceğim sabırsızlanıyorum...seni çok seven canavarın ;)..**
Banyoya geçip hızlı bir şekilde duşumu aldım , aşağı indiğimde duru masayı hazırlamış oturuyordu..
(Dru)_ sonunda kraliçemiz kalktı sanki benim duğünüm ya kıza bak gamsız baykuş..
Dil çıkartıp kahvaltıya başladım.
Eşyalarımızı alıp kuaföre geçtik hemen sabahlığı giyip oturdum.
Sacımın yarısı bitince gelinliğimi giyip tekrar oturdum , duru yanıma gelip..(Dru)_ kuzu şimdi sorgusuz bir sekilde dediğimi yap gözlerini kapat ve sakın ben aç diyene kadar açma..
Kafamı sallayıp gözlerimi kapattım .
Sıkılmıştım ne yapıyorlar göremiyorum bile durunun sesiyle ohh çektim..(Dru)_ kuzu açabilirsin..
Gözlerimi açtığımda bu ben degildimki resmen evrim geçirmiştim sacıma bakınca kısa sürede gözlerim doldu..
(Dru)_ ağlama sakın bak makyajın bozulcak , karanın süprizi canım evde bulmuşlar çoğunu kurtarmışlar onuda ömür boyu kalsın diye böyle yaptırmış ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.Gecenin Mavisi.
Cerita PendekKaranlık adamın , Deniz gözlü dolunaya aşkı.. Ikisini bi araya getiren sırlar.. (Kendimce yazdığım ilk hikayem. Herkesin içinde bir karanlık vardır.ona ışık tutacak aydınlığa kavuşturacak birini bekler istemesede bekler. Oy vermeyi ve yorumlarınızıd...