.İNTİKAM.

24 8 0
                                    

Kadın güçlüdür.
Kadın annedir..
Kadın toplar.
Kadın savaşçıdır..
Kadın gururdur.
Kadın herşeye herkese karşı dimdik durur..

Bir  senedir çok yanım yandı, önce babamı sonra annemi verdim toprağa, arkadaşım , abim , komşularım.. herkesten uzak kaldım yada benden uzak kaldılar.
Sevdiğim insanı unuttum , aylarca yanlızlığın dibini gördüm, tam artık böyle derken önce emiri aldım çemberin içine sonra abimi , sonra tek dostum duruyu onlar yeter derken çocukluğum çıktı karşıma sonra dedem girdi o çembere..ve kendiyle birlikte sırlarıda getirdiler..babamın ajan olması annem için geçmişini silmesi ama belayı peşinden getirmesi sevdiğim adamın ailesinin bizim yüzümüzden ölmesi ,sonra onu hatırlamam peşimizdeki babamın düşmanları ..

Hayatım entrika ve yalanla dolu sırların arkası kesilmiyor, şimdide o şerefsiz kerem yüzünden sevdiğim adam ölümden döndü ben daha ona sevdiğimi söyleyemeden onuda kaybediyordum. Ama artık bitti sıra herkesin benden korkma zamanıydı dolunayın kim olduğunu gösterme zamanıydı. Annemin babamın emirin ve sevdiğim adamın intikamını almam gerekiyor, içimdeki ateşin harlanma zamanı gelmişti..
.......................

(Dlny)_ hazırmı dede..

(Kerim)_ hazır kızımda biz hallederdik sen evladın yanında kalsaydın sonra sorun çıkartmasın..

Kaşlarımı yukarı kaldırıp indirdim.
(Dlny)_ hayır asla karanın sevgilisi demirin ve meleğin kızı olarak içimdeki ateşi söndürmem gerekiyor..

Dedem kafasını sallayıp adresi verdi. Arabaya atlayıp boş bir arazinin önünde durdum kulübe gibi biryer vardı adamlar kafasını indirip gecmemi bekledi elime çantamı aldım içeriye girip çantayı masaya bıraktım keremi sandalyeye bağlamışlar başında da 2 adam vardı.

(Dlny)_ siz çıkabilirsiniz işim bitince çağıracağım.

Adamlar terettüt etselerde çıktılar..çantadan şırıngayı alıp içine ilacı çektim keremin arkasına dolaşıp omuriliginin biraz altına  iğneyi batırdım canı yandı galiba kerem bağırarak gözlerini açtı.

(Kerem)_ naptınız lan bana ,çözün lan beni ..

Kenardaki sandalyeyi alıp önüne koydum oturdum.şok olmuştu...

(Dlny)_ nasılsın kerem iyisin maşallah ama hainlik bünyene cuk diye oturmuş baksana...

(Kerem)_ dolunay..

(Dlny)_ yaa evet dolunay şimdi gelelim asıl olayımıza tam 1 saatin var 1 saat sonra felç kalacaksın kolların bacakların tutmayacak ve ilacı yok malesefki ...neden kerem neden ?

(Kerem)_ neden olacak karanın yüzünden senin yüzünden okulda tanıştık onunla sürekli sen vardın hayatımızda seni gördüm aşık oldum ama biliyordum ki kara varken ben olamazdım önce hedefim oydu ama sen onu hatırlayınca ikinizde hedefim oldunuz sen benim olamazsan onunda olamazsın ikinizde ogün ölecektiniz ama salak pusatta etkilendi ama onu bedenin etkiledi .
Emiri de belki seni öldürür arada karayıda öldürürse diye ama onuda beceremedik..

Sadece kafamı salladım o konuşurken ben çantanın yanına geçtim içinden muştayı parmaklarıma geçirdim kollarımı arkaya koyup kereme yaklaştım susmuş beni izliyordu..
Diğer elimi arkadan saclarına geçırıp arkaya doğru çektım yüzüne yaklaşıp .

.Gecenin Mavisi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin