.Dolunay.

45 8 0
                                    

Ağlamak acizlik değildir..
Ağla dök içini ..
Ağlamazsan korkarsın ..
Ağlamazsan içine attığın herşey zehirlemeye başlar seni..
İstiyorsan haykır kır dök ağla ...
Derdi başkasını bulsun sen rahatla...

Abimle durumun arasındaki herşey açığa kavuşmuştu pencereden onları izlerken imrendim kıskandım ama bu kötü anlamda değildi bir gün benide benden vazgececek kadar seven olurmuydu acaba ...
Onlara görünmeden bisikletimide alıp sahile sürdüm büfeden biraz içecek alıp sessiz biryere geçtim onların yanlızlığa benim sessizliğe ihtiyacım vardı..

Abime kısa mesaj yazıp telefonu kapattım akşam olmak üzereydi herkes gitmeye başlamış bende sonunda sessizliğime kavuşacaktım..biraz daha öylece oturup bekledim kendimi dinledim geceyi dinledim dinledikçe ruhum bedenime dar geldi daha fazla saçmalamadan üzerimdekileri çıkartıp denize attım kendimi .. biraz suyun tadını çıkartıp sahile geçtim, elimdeki ickiden bir yudum alıp  kafamı dizlerime koydum ve gözlerimi kapatıp sessizliği dinledim yanımda hareketlenme olunca kafamı kaldırdım gelen abimdi hiç bir şey söylemeden ustundekini çıkartıp omzuma attı ve oda benim gibi sessizliği dinledi , aynı kandan olmasakta anlıyor ona göre yanaşıyordu bana canımın taa en içiydi o..

 biraz suyun tadını çıkartıp sahile geçtim, elimdeki ickiden bir yudum alıp  kafamı dizlerime koydum ve gözlerimi kapatıp sessizliği dinledim yanımda hareketlenme olunca kafamı kaldırdım gelen abimdi hiç bir şey söylemeden ustundekini çıkartıp omz...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İçiceklerimiz bitince abim beni kucağına alıp arabasına yerleştirdi..

Ne ara eve gelmiştik ne ara okadar uyumuştum bilmiyorum ama ilk defa huzurla uyumuştum güne güzel başlamışken hemen kalktım sabah 7 olmasına rağmen çok iyi hissediyordum hemen aşağı inip kahvaltı hazirlasam iyi olacaktı bugün sınav günüydü, aşağı indiğimde abim masayı kurmuş oturuyordu hemen gidip sarıldım yanaklarını sıkıp duruyu çağırmaya gittim odaya girdiğimde duru abimin polarını çalmış hatta ona sarılıp uyumuş deli kız ya ..

(Dlny)_ uykucu prenses hadi kalk prensin sana kahvaltı hazırlamış seni ...

Ben dalga geçeyim derken duru yastığı kafa atmıştı bile..

(Dru)_ dolunay defol git lütfen mutluluğumu bozmana izin yok men edildin iniyorum birazdan ben..

Yastığı tekrar atıp aşağı indim abimle sohbet ederek kahvaltı yaparken prenses hazretleri gelmişti allahım süse bak ya görmemişin olmuş manitası.. neyse hızlıca hazırlanıp sınav kağıdınıda cebime koydum odadan çıkınca durumla karşılaşıp birlikte aşağı indik abim bırakacaktı bizi sınav yerlerine sınav sonunda işim olunca abim birtek duruyu alacaktı hem onlarada güzel bahane olmuştu...

Sonunda sınavıda tamamlamıştım çokta güzel geçmiş keyfim.biraz olsun yerine gelmişti..taksiye atlayıp ahmet amcanın yanına geçtim odasına girince kahve istemişti konuşmam gerektiğini anlayıp söze atladım hemen..

.Gecenin Mavisi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin