.Simurg.

42 8 0
                                    

Insanlar anka kuşu gibidir..
Bitti dediğin yerden başlar hayata..
Mahvoldum dediğin yerden can bulur...
Yandım dediğim yerden hayata tutunur..

Yıllar sonra ilk defa abimin güvenli huzurlu kollarında uyudum..sabaha okadar dinç okadar mutlu uyandımki abim uyurken sessizce kalkıp aşağı indim kahvemi yapıp geceyide bahçeye çıkarttım..dün olanları tek tek düşündüm 3 gün sonra sınav açıklanacaktı malesef simdilik burdan devam edecektim mecburen ama  olan ve olacaklar için plana ihtiyacım var hatta yedek planlar bile yapmam gerekiyordu..abimle konuşmak rahatlatmış yüklerimi hafifletmişti guvenebilecegim birilerinin olması okadar güzeldiki, güneşin biraz daha tenimi ısıtmasına izin verip mutfağa gectim abimde uyanmış çayı demliyordu, yanına gidip..

(Dlny)_ günaydın dev adamım..

Dedikten sonra eğilmesini bekledim sonra yanaklarını öptüm ..

(Kdr)_ günaydın güzel kızım nasılsın  iyimisin biraz daha fıstığım..

(Dlny)_ en son gitmeden once seninle beraber uyumustuk seninleyken güvende evimde hissediyorum abim dünde öyle oldu  ve evet çok iyiyim omuzlarımdaki yükler hafiflemiş gibi hissediyorum..

Hemen kolunun altına alıp kafamın üstünü öptü..

(Kdr)_ her zaman yanindayım minigim tekrar özür dilerim seni onca zaman yanlız bıraktım ama bir daha yanlız kalmak yok bugün sana süprizim var..

Merakla bakarken o arkasını dönüp gitmişti bile duruda aşağı inince kahvaltımızı yapmıştık abim bahçeyi sularken duru mutfağı temizledi bende evi toparladım..
Öğleden sonra abim hazırlanmamızı söyleyip gitmişti duruyla odalarımıza geçip hazırlandık dışarı çıktığımizda yakışıklı dev adamım  arabanın önünde bekliyordu duru öne bende arkaya geçince abim aynadan göz kırpmıştı aşk kuşları sizi...
Yarım saat yoldan sonra durduğumuz yere baktığımda ^gece spor salonu^ yazan mekanı görmemle gözlerim yerinden çıkıyordu halimi gören abimle duru kahkaha atmıştı..

(Kdr)_ allahım dolunay o nasıl surat ya koptum şuan evet burası artık üçümüzün eğitmen olarak ben, gelir gider duruda ,kasada sana ait patron bu ismide melek abladan çok duyardım dolunaya sürekli gecem derdi bende gece olsun dedim hatırası olarak sevdinmi minik kızım..

Sadece kafamı salladım ağlamamak için yüzümü başka tarafa çevirip bekledim , sonra abime koşup sarıldım..duruya baktığımda oda ağlıyordu abim diğer kolunada onu alıp içeri götürdü bizi, okadar güzeldiki çocuklar için bile spor alanı vardı..

Hepimiz yeni hayatımıza adepte olmaya çalışıyorduk, abim hem aşkına kavuşmuştu hem yeniden başlamıştı iş hayatına.. duruda hem okulunu okuyacak hemde sevdiği adamla yuva kuracaktı..
Ben mi 😏 daha acılarım yeni küle döndü şimdi o küllerden alev çıkartıp yeniden doğmam gerekiyor, ilk adımım okul , sonra şu kara efendi , sonra gireceğim ve bilmediğim bir  savaş var...
Salondan çıkıp merkeze indim emir gelecekti onu almaya gidiyordum bakalım o başımıza ne işler açacaktı.. merkeze inince emiri aradım olduğu yeri ögrenince yanına doğru gittim..karşımda emiri görünce bekledim beni fark eder etmez koşarak yanıma geldi sımsıkı sarıldı havaya kaldırıp dönünce bende gülerek sarıldım...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
.Gecenin Mavisi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin