.bay gizemli.

47 8 0
                                    

Mücadele insanın doğasında vardır..
Geçmişten geleceğe hep vardı..
Pes etmek bırakıp gitmek acizliktir..
Kendine güven..
Kendine inan..
Asla ama asla pes etme...

Sabah sabah bune gürültü derken hemen ayağa kalktım odamdaki sopayı alıp koşarak salona geldim ama salona girmemle ilk şoku yaşadım etraf eşya doluydu mutfağa gittiğimde durunun felaket yarattiğını gördüm büyük ihtimalle sabah eşyalarını alıp gelmişti ama şuan mutfağım berbat durumdaydı..

(Dlny)_ ne oluyor duru sabah sabah salon kalk gidelim diyor mutfak desen olağan üstü hal ilan edilmeli sen ne anlarsında girdin mutfağa..

Bi anda arkasını döndüğünde kahkama engel olamadım çünku üstü başı batmış haldeydi

Gülerek yanına gittim müzik açıp hem dans ettik hem ortalığı topladık işimiz bitince kahvaltıyı hazırlamaya başladık gecenin de mamasını suyunu koyup kahvaltıyı masaya taşıdım o arada da avukatı arayıp aklımdakileri anlattım biraz zorlansada bi yo...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gülerek yanına gittim müzik açıp hem dans ettik hem ortalığı topladık işimiz bitince kahvaltıyı hazırlamaya başladık gecenin de mamasını suyunu koyup kahvaltıyı masaya taşıdım o arada da avukatı arayıp aklımdakileri anlattım biraz zorlansada bi yolunu bulacağını söyleyip kapattı..hadi bakalım bay gizemli senin dilinden konuşalım..

Ben masayı toplarken duruda salondaki eşyalarını boş odaya yerleştiriyordu. Ögleden sonra istediklerim ve adamlar gelmiş işlerini sessizce halledip gitmişlerdi , geri kalanıda ben halledicektim bahçeye çıkıp depodan malzemelerimi aldım çardağın yanına gidip aldıklarımı yere bıraktım bu çardağı tekrar yola çıkmadan bitirmem lazımdı hemde aklımdakini tamamlamam için çardağa ihtiyacım vardı..
Saatlerce uğraşıp sonunda bitirmiştim çardakla olan diğer işimide halledip eve doğru geçtim..

Duru pencereden beni izliyordu kalkıp soru soran gözlerle bakmaya devam etti..

(Dlny)_ otur duru madem artık baraberiz seninde bilmen gerekiyor..

Baştan sona herşeyi anlattım dedemin görüşmek istemesini bile..
Duru biraz daha hassas birisiydi ama karşımdaki sapığın nasıl biri olduğu bilmiyordum oyüzden duruyla calışmak için bodrumu düzenledik kadir abininde desteği ile bir kaç eşya almıştık akşam tekrar odaya çıkıp bilgisayarı açtım, artık sıra bende....
Bilgisayarı kapatıp durunun odasına gittim herzamanki gibi üstünü açıp uyumuştu üstünü örttükden sonra gecemede bakmaya aşağı indim gecede yastığına uzanmış beni izliyordu yanına gidip oturdum..

(Dlny)_ oğlum çok yoruldum onlarsız devam etmek kanatlarım kırıkken uçmaya çalışmak gibi oğlum birde başıma bu adam çıktı..
Ne yapıcam nasıl ayakta durucam bilmiyorum ama iyiki siz varsınız sizden birazda olsun güç almak iyi geliyor bana..

.Gecenin Mavisi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin