.SAVAŞ. 1

29 8 0
                                    


Bugün kalktığımda kara yoktu demekki abim görmesin diye erkenden gitti. Bende ağır ağır yataktan çıkıp lavobaya girdim işim bitince koridora çıktım etrafa baktım ama kimseyi göremedim herkes aşağıda olmalıydı , yavaş adımlarla merdivenleri indim son basamakta kapıdan içeri abim giriyordu beni görünce koşarak geldi..

(Kdr)_ kızım napıyorsun sen niye çağırmıyorsun beni tek başına zorluyorsun yaran  daha tam iyileşmedi..

(Dlny)_ abi baktım ama kimseyi göremedim bende yavaş yavaş indim sıkıntı yok hem bak ben çok  iyiyim hadi bahçeye çıkalım çok sıkıldım ben..

Abim derin bir nefes verip kafasını salladı elimden tutup yavaş adımlarla giderken bir anda havalandım ben gülerek abime sarılınca oda güldü..bahçeye cıktığımda annemin cicekleri renk renk açmış çok güzeldi, duruda bahçeyi suluyordu , çardağa doğru giderken duruda yanımıza geldi..

(Duru)_ kuzum tekmi indin sen keşke yanında kalsaydım uyuyordun diye çıktık bizde ses gelmesin dinlen istedik ama yanlız bıraktık ama ..

Oflayıp duruya döndüm.

(Dlny)_ durucum saçmalamazmısın hem oturun sizinle konuşmam gerekiyor ama sözümü kesmek itiraz etmek yok eğer itiraz ederseniz aliyide alır giderim haberiniz olsun yaparım bunu..

Abim kaşlarını çatıp duruyla karşıma oturdu ..

(Kdr)_ asıl sen sacmalama söyle ne söyliyceksen sinirlendiyorsun beni..

Abime dil çıkartıp konuya girdim..

(Dlny)_ evleneli 1 hafta olmadı benim aptal cesaretim yüzünden burda kaldınız gitmeniz gereken tatilde malesef iptal oldu .oyüzden  bugün erkenden benim karavanla yola çıkıyorsunuz ve 3 haftadan önce eve dönmeyi yasaklıyorum..

Abim ellerini masaya koyup konuşacağı sirada elimi kaldırıp susturdum yoksa ikna edemezdim...

_ hiç boşuna bahan arama abi zaten 2 ay sonra okullar başlayacak bir daha zor çıkarsınız biryerlere durununda buna ihtiyacı var ayrıca beni merak etmeyin ali yanımda en ufak birşey de sizr haber vereceğiz beni düşünüp ertelemeyin gerçekten ozaman daha çok üzülürüm lütfen abi saat daha erken akşam olmadan yola çıkarsınız.

Abim le duru önce bana bakıp sonra birbirlerine baktılar abim itiraz edecek gibi olunca durunun ayağını durtüp kaş gözle işaret ettim oda isteksizdi ama benim ısrarım işe yaramıştı..

(Dru)_ hayatım dolunay haklı iyi olduğunu söylüyor kırmayalım onu bizim valizler hazırdı zaten bir kac parca değişiklik yapacağım okadar ..

Abim durununda ısrarıyla kafasını sallamıştı ..sonunda yaaa..
Bu kara efendi nerde acaba kaybolup duruyor..

(Dlny)_ abi ali nerde göremedim kac saatir..

(Kdr)_ dışarda yarım saatlik işi varmış gelir birazdan bak dolunay gideceğiz ama dikkat edeceksin en ufak olayda beni arayacaksın ..

Abime sırıtıp kafamı salladım o arada bahçe kapısından kara girdi zifir gözlüm benim ..

(Kara)_ efendim geç kaldım üzgünüm işim biraz uzun sürdü..

.Gecenin Mavisi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin