thirteen

192 16 3
                                    

"Daha iyi misin?"

"Ne olursa olsun Jungkook'a vurmanı doğru bulmuyorum Tae"

Taehyung, gergince saçlarını karıştırırken, yatakta uzanan, asık suratlı sevgilisinde gezdirdi gözlerini.

"Ne yapayım anlık sinirle oldu. Senin üstüne çok geli-"

"Benim üstüme falan gelmiyordu. İyileşemediğim için sorumlu olarak kendini görüyor. Şimdi de tedaviyi bırakacağım diyince.. Gözlerindeki hüzünü gördüm"

İçeri giren doktorla ikisi de bakışlarını ona çevirmiş ve gergince diyeceklerini beklemeye başlamışlardı.

"Vücudun yorgun düşmüş olmalı, biliyorsun kendine çok yüklenmemen lazım. Taehyung çıkış işlemlerini tamamlamış ama eğer fikrini değiştirirse-"

"Hayır, hayır değiştirmedim. Mümkünse hemen şuan gitmek istiyorum bu hastaneden. Ayrıca oldukça da iyiyim"

"Peki.. Bu reçeteye yazdığım ilaç ağrıların için. Eğer kötüleştiğini hissedersen, en yakın hastaneye gidin ve oradan bana ulaşmalarını isteyin. Saat kaç olursa olsun geleceğimden emin olabilirsin"

"Her şey için teşekkür ederim. Gerçekten çok teşekkür ederim"

Daha sonra doktor ikisiyle de vedalaşmış ve odadan ayrılmıştı.

"Hadi gidelim"

↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴↴

"Evi ne hale getirmişsin.."

Yerdeki birkaç bitmiş pakete basarak içeri ilerlemiş ve içerideki kokunun geçmesi umuduyla camı açmıştı Jimin.

"Mis gibi ev işte, neyi varmış?"

Şaşırmışcasına Taehyung'a bakarken, kanepenin üzerine bırakmıştı kendini.

"Şuan evin bu korkunç halini düşünmek istemiyorum.. Dışarı çıkabilir miyiz? Belki deniz kenarı falan gidebiliriz?"

Göz devirerek Jimin'e çevirmişti bakışlarını Taehyung.

"Hastaneden daha yeni çıktın Jim. Önce biraz dinlen bir şeyler yiyelim"

"Bir şeyler yemek için de dışarı çıkmamız gerekecek sonuçta..?"

Taehyung daha fazla itiraz etmeden önce Jimin yerinden kalkmış ve üstünü değiştirmek adına odaya doğru ilerlemeye başlamıştı.

"15 dakikan var Taetae! Hemen hazırlansan iyi edersin."

Odanın kapısını açıp içeri girdiğinde içine bir üzüntü dolmuştu. Yavaşça yatağa doğru ilerleyip, ucuna doğru oturmuş ve etrafı süzmeye başlamıştı.

Salonun aksine burası tertemizdi. Sadece yatak çarşafı bozulmuştu. Onun dışında birkaç ay önce odasında gizlice yediği çikolata ambalajı bile duruyordu.

"Evde kaldığım gecelerde çok yalnız hissediyordum ve yatağında yatıyordum. Biraz bozmuşum özür dilerim"

Gözlerini, kapı pervazına yaslanmış, kendini izleyen adama çevirdiğinde tek istediği onu öpmekti.

"Gel buraya"

Taehyung, yatağın üstünde oturan minik bedene yaklaşıp sıkı sıkı sarılmıştı. Şuan ikisi de öpüşmek, hatta daha da ilerisine gitmek istiyordu ama yapamazlardı. Jimini tehlikeye atamazlardı.

"Hadi giyin, nereye istiyorsan gidelim"

ಥ◡ಥ

Yıllar sonra yb attim mrb

Jimin ve Taeyi uzun uzuun anlatmak istiyorum ama çok detaya giresim de yok
o yüzden,, bir dahaki bölüm şöyle kısa Bi özet mi olsun, yoksa neler yaptıklarını tek tek anlatayım mı?

Sizisebiombb

Five Days |𝐘𝐎𝐎𝐍𝐊𝐎𝐎𝐊|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin