-𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐒𝐭𝐲𝐥𝐞𝐬:
'Maar eh, ik ga naar bed toe.' Zeg ik en Louis knikt.
En dan opeens heb ik zo'n grote drang om hem te kussen en het laat me ook even naar zijn lippen staren.'Welterusten.' Zegt Louis om me te herinneren dat ik naar bed ga.
'Ja jij ook.' Zeg ik wanneer ik afwezig wegloop.Waarom?
Waarom wil ik zijn dunne lichtroze lippen kussen.Ik poets mijn tanden en trek mijn kleren uit waarnaar ik in mijn bed ga liggen.
Langzaam aan wordt ik gek in mijn hoofd.Ik wil Louis op alle seksuele vlakken mogelijk.
Maar ook, op alle zachte en rustige vlakken.Ik wil hem helemaal!
Helemaal voor mij alleen.Ik trek de dekens van mij af en loop mijn kamer uit.
'Harry?' Vraagt Louis verbaast als hij mij in de deuropening ziet staan.
Hij gaat een beetje rechttop zitten en zonder iets te zeggen maak ik zijn deur dicht en loop ik naar zijn bed toe.'Wat is er?' Ik ga bij hem in het bed liggen en verbaast schuift Louis een stuk naar achter.
Ik lig met mijn rug naar hem toe en leg mijn hoofd op zijn kussen.
Voorzichtig slaat Louis zijn armen om mij heen.'I-ik denk,' Louis geeft een kusje op mijn schouder die een tintelend gevoel achterlaat.
'Ik denk dat ik biseksueel ben.' Louis legt zijn hoofd naast het mijne op hetzelfde kussen.
'Dat is okay Harry.' Ik draai me om richting Louis en er ligt een glimlach op zijn lippen.
'Jongens zijn sowieso veel geiler.' Ik begin te lachen en Louis lacht met me mee.
Ik kijk hem aan en kan zijn gezicht zien door zijn glow in the dark sterren die we ooit vroeger samen hebben opgeplakt.
Dan zie ik het.
Hij is zo perfect, zo knap zo ongelofelijk mooi.Ik vind het eigenlijk jammer dat hij m'n broer is.
Dan ga ik een stuk dichterbij hem liggen en kom met mijn hoofd langzaam dichterbij.
Louis snapt niet precies wat ik van plan ben en ik zelf ook niet precies.
Dan maak ik de afstand tussen onze lippen in het kleinst door ze op elkaar te leggen.
Ik trek terug zodat een ontzettend klein kusje ontstaan is.
Verlegen kijk ik Louis aan die het niet zo goed begrijpt.
'Wilde je oefenen?' Ik schud langzaam mijn hoofd.
Louis' ogen worden groot en hij bloost kort.
Dan draai ik weer om en ga ik op mijn zij liggen.
Louis draait een beetje zodat hij zijn armen weer om mij heen kan leggen.
'Het is okay, het is allemaal okay.' Fluistert Louis nog.
Maar, wat was okay?
Mijn biseksualteit?
Mijn kus die ik hem gaf zonder dat het een oefening was.
Maar dan snap ik het al.
Alles is okay.
Dus ik hoef me nergens zorgen over te maken.
Ik voel hoe Louis met zijn hand mijn bovenarm streelt en ik voel dan mezelf langzaam wegzakken.
☾
wat cjoet
JE LEEST
Lucky
Fanfiction❝𝐿𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑢𝑡 𝑧𝑖𝑗𝑛. 𝐿𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑒𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑎𝑟 𝑤𝑒 𝑛𝑢 𝑛𝑖𝑒𝑡𝑠 𝑜𝑚 𝑔𝑒𝑣𝑒𝑛.❞