-𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐒𝐭𝐲𝐥𝐞𝐬:
Ik wordt wakker en kijk op Louis' wekker.
Het is nog maar een paar minuten voordat zijn wekker afgaat.
Ik kijk naar Louis en zie hoe vredig hij ligt te slapen.
Waar zal hij over dromen?
Over iets realistisch of over iets absurds dat geen logica heeft.Ik kijk terug naar de wekker en zie dat het bijna zeven uur is.
Zodra ik de eerste luide piep van zijn wekker hoor zet ik hem meteen uit zodat Louis kan blijven slapen.
'Wake up sunshine.' Fluister ik wetend dat hij me niet kan verstaan.
Waarom ben ik hier nog uberhaupt?!
_
'Hey Harry welkom bij de vroege gang!' Roept Liam en ik glimlach naar hem.
Normaal kom ik om tien voor maar dit keer ben ik nog eens tien minuten eerder.'Waarom zo vroeg?'
'Oh ik werd gewoon vroeg wakker.''Waardoor werd je vroeg wakker?' Vraagt hij nieuwsgierig.
'Louis.' Zeg ik zacht en Liam knikt.'Waarom is hij hier dan niet?' Ik zucht.
'Nee hij maakte me niet bewust wakker. We lagen samen in een bed o-omdat ik niet kon slapen en hij eh.' Nu ik dit allemaal hardop vertel klinkt het nogal raar.'Okay? Dus als jij niet kan slapen ga jij bij Louis in een bed liggen?' Vraagt Liam verbaast.
'Het is lang geleden, zoiets deden we natuurlijk alleen als kinderen maar ik dacht een broederband is belangrijk.' Zeg ik zogenaamd vrolijk.'Je moet weten Harry, je hebt geluk.' Ik kijk Liam verbaast aan.
'Geluk?''Ja niemand heeft zo'n goede band met zijn broer of zus al jij met Louis. Jullie hebben letterlijk nooit ruzie! Jullie zouden zo een oudgetrouwd stel kunnen zijn dat voor altijd samen blijft!'
'Sweet home alabama.' Zeg ik zacht en zucht.Hoe raar het ook klinkt, dat is wel wat ik wil.
'Trouwens ik ben helemaal niet gay! En Louis zover ik weet ook niet.' Dat weet ik wel, maar als je ergens over liegt.
Moet je het tegen iedereen liegen.'Hey hazz?' Ik voel een hand op mijn schouder en ik zie Louis achter me staan.
Hij ziet er echt fucking lekker uit vandaag...'Waarom heb je me niet wakker gemaakt? We hadden samen naar school kunnen gaan.
'Ik heb je geprobeerd wakker te slapen maar je sliep zo lief.' Zeg ik en pak mijn telefoon erbij.'Kijk nou wat een schatje.' Zeg ik en laat mijn lockscreen zien waar een slapende Louis op staat.
'Oh nee zo kun je echt niet zijn.' Kreunt Louis geërgerd en Liam begint te lachen.'Beter laat je dit Taylor niet zien.' Zegt hij.
'Wat niet laten zien?' Hoor ik haar stem achter me en ik draai me om.
'Oh niets hoor.' Zeg ik snel en zet mijn telefoon uit.'Je houd toch niets voor me achter hé puppy?' Ik ben nou wel echt klaar met die bijnaam...
'Nee hoor helemaal niets.' Zeg ik en ze denkt even na.
'Okay, nou zullen we vanmiddag na school gaan shoppen.' Ze geeft me een knipoog die ik niet goed weet te plaatsen.'Ja, natuurlijk.' Eigenlijk wilde ik iets met Louis doen maar ja sure...
Zin in.'Mooi dat is dan afgesproken.' Zegt ze met een glimlach.
☾
JE LEEST
Lucky
Fanfic❝𝐿𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑢𝑡 𝑧𝑖𝑗𝑛. 𝐿𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑒𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑎𝑟 𝑤𝑒 𝑛𝑢 𝑛𝑖𝑒𝑡𝑠 𝑜𝑚 𝑔𝑒𝑣𝑒𝑛.❞