-𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐒𝐭𝐲𝐥𝐞𝐬:
Louis negerend loop ik naar mijn kamer en maak snel de deur dicht.
Ik trek mijn badjas uit die ik net aan deed om de deur open te kunnen maken.
Nieuwsgierig ga ik op de grond zitten met het pakketje voor mij neer maar besef me dan een ding.
Ik pak de sleutel uit hetzelfde laatje en draai de deur weer op slot.
Daarna ga ik weer in dezelfde positie zitten en begin ik met het openmaken van de doos.
Ik haal er een soort papier achtig spul vanaf en zie dan al de spullen tevoorschijn komen.
Ik slik een keer en haal dan als eerst de butplug eruit.
Het is een ijzer ding en niet zo groot.
De dildo daarentegen is even groot als een normale dick I guess?
Hij zit nog in een doos dus ik besluit hem open te maken.
Zodra de doos open is grijp ik meteen naar het rubbere ding.Ik gooi het doosje aan de kant maar zie dan dat er iets uit valt.
Ik frons en grijp erna.
Er staan slechts vier knopjes op.
Ik druk op de nummer twee en de dildo op mijn schoot begint te trillen.
Als een gek zet ik het ding uit als ik de uitknop gevonden heb.
Ik stop alles weer terug in de doos en negeer de, uh ja.
Lingerie.
Ik schuif de zwarte doos onder mijn bed en kleed me vervolgens om.
-𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬 𝐓𝐨𝐦𝐥𝐢𝐧𝐬𝐨𝐧:
(damnit ik haat pov changes)
Met mijn jas loop ik naar het skatepark waar ik met Zayn heb afgesproken.
Ik moet dit gewoon even aan iemand kwijt.En Zayn lijkt me het perfecte persoon.
Alleen wel kut dat ik nu moet lopen omdat mijn auto nog helemaal bij Heaven staat.
'Hey bro! Alles goed?' Vraagt hij en ik geef hem een knuffel.
Zayn was instaat om me een brohug te geven maar ik denk daar anders om.
Ik wil hem nu gewoon even een knuffel geven en laten weten dat het niet goed gaat.
Zayn slaat zijn armen ook om mij heen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
Ik haat Harry voor wat hij heeft gedaan.
Eigenlijk heeft hij me een soort van gebruikt voor zijn behoeftes.
Maar waarom snap ik niet!
Hij kon op zijn minst naar Taylor gaan.
Maar natuurlijk moest hij mij weer uit kiezen.
Zayn begrijpt het en aait over mijn rug heen.
'Zayn, ik ben gay.' Van de meeste mensen is een reactie te verwachten maar van Zayn heb ik echt geen idee.
Hij is mijn beste vriend en ik weet echt niet of hij er cool mee is of dat hij er minder van is.
Maar zodra Zayn zijn grip om mij heen verstrakt weet ik dat het goed is.
Het is best een dramatische comming out maar als je het juiste moment gevonden hebt moet je hem meteen nemen.
_
'Maar, heb je dan ooit al met een jongen. Wat seksueels gehad?' Vraagt hij voorzichtig en ik schud mijn hoofd.
'Nee, maar-' Ik denk aan het moment van Harry en ik vannochtend.
Mijn tong likt onbewust mijn onderlip en ik bijt er vervolgens op.
'Maar?' Brengt Zayn me weer terug op aarde.
'Maar dat komt nog wel.' Zeg ik met een zachte glimlach.
Zayn glimlacht ook.
'Ik had het wel een beetje door weet je. Je was niet zo'n typisch stoere jongen. Je was altijd soft en soms ook een beetje raar.' Ik grinnik en kijk opzij.
'Maar, jij zuigt dus echt liever op een lul dan-'
'Ew Zayn, maar ja! Ik bedoel ik weet niet eens wat ik met een kut aan moet! Zoveel verschillende lagen ik weet niet waar ik moet beginnen.' Ik maak rare handbewegingen en Zayn begint te lachen.'
'Ik kan het je wel leren.'
'GAST! Dat heb ik niet nodig!'
Zayn en ik lachen.
'Gewoon kwestie van je tong goed gebruiken.' Lacht hij.
'GENOEG INFORMATIE.' Zayn lacht weer en komt haast niet meer bij.
'Maar, hoe voelt het eigenlijk om echt verliefd te zijn? Zoals een soulmate.'
'Soulmate? Ik weet niet of ik die al ontmoet heb mate.' Zegt Zayn en ik zie hem denken.
Ik merk dat hij iets voor zich ziet maar het al snel weer vergeet.
'Het uh, je weet wel het is niet zoals als je verliefd bent. Dat je hart veel sneller gaat kloppen en dat je gaat zweten en nerveus raakt. Je struikelt niet over je woorden. Je voelt je juist kalm, en rustig. En wilt elk moment van de dag bij hem zijn...'
Ik zit helemaal in Zayns verhaal maar dan draai ik mijn hoofd snel zijn kant op.
'Hem?' Zayns ogen worden groot en hij slikt.
'Ik eh, je weet wel dat is hoe het voor jou zou zijn! I-ik bedoel voor mij ook zo! Maar dan met een zij.' Zayn speelt met zijn handen en stottert een beetje.
'Zayn?' Hij staart naar de skatende personen, iets wat hij heel de tijd doet.'
'J-ja?'
'I-ik denk dat je naar je soulmate moet.' Zayns ogen worden groot.
'H-hoe weet ik of hij- uuhh zij mijn soulmate is?' Vraagt hij nerveus.
'Als ik hoor hoe je over HEM praat is het beter dat je hem nu gaat vertellen wat je voelt.' Zeg ik waarna ik van het muurtje afloop en terug naar huis ga.
☾
JE LEEST
Lucky
Fanfiction❝𝐿𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑢𝑡 𝑧𝑖𝑗𝑛. 𝐿𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑒𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑎𝑟 𝑤𝑒 𝑛𝑢 𝑛𝑖𝑒𝑡𝑠 𝑜𝑚 𝑔𝑒𝑣𝑒𝑛.❞