~50~

331 19 5
                                    

Hey,


Nieuw boek?

Oh niet besteld?

Nah je krijgt hem toch :)

Informatie:

Titel: 𝑺𝒖𝒏𝒓𝒊𝒔𝒆𝒔

Summary: 

'𝘐𝘬 𝘩𝘢𝘥 𝘥𝘦𝘻𝘦 𝘥𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘫𝘰𝘶. 𝘋𝘦𝘻𝘦 𝘯𝘢𝘤𝘩𝘵𝘮𝘦𝘳𝘳𝘪𝘦. 𝘌𝘯 𝘪𝘬 𝘥𝘢𝘤𝘩𝘵 𝘥𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘫 𝘸𝘢𝘢𝘳 𝘸𝘢𝘴, 𝘥𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘫 𝘶𝘪𝘵 𝘻𝘰𝘶 𝘬𝘰𝘮𝘦𝘯. 𝘌𝘯 𝘥𝘢𝘵 𝘥𝘦𝘯𝘬 𝘪𝘬 𝘯𝘰𝘨 𝘴𝘵𝘦𝘦𝘥𝘴. 𝘋𝘶𝘴 𝘭𝘢𝘢𝘵 𝘮𝘦 𝘢𝘭𝘴𝘫𝘦𝘣𝘭𝘪𝘦𝘧𝘵 𝘸𝘦𝘵𝘦𝘯 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘵 𝘸𝘢𝘢𝘳 𝘪𝘴.'* ☀ *𝖧𝖺𝗋𝗋𝗒 𝗉𝗋𝗈𝖻𝖾𝖾𝗋𝗍 𝖽𝗂𝖼𝗁𝗍𝖾𝗋𝖻𝗂𝗃 𝖫𝗈𝗎𝗂𝗌 𝗍𝖾 𝗄𝗈𝗆𝖾𝗇 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖾𝖾𝗇 𝗈𝗇𝗓𝖾𝗄𝖾𝗋𝖾 𝗋𝖾𝖽𝖾𝗇. 𝖫𝗈𝗎𝗂𝗌 𝗏𝖾𝗋𝗍𝗋𝗈𝗎𝗐𝗍 𝗁𝖾𝗆 𝗇𝗂𝖾𝗍, 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝗍 𝖺𝗅𝗅𝖾𝗆𝖺𝖺𝗅 𝖾𝖾𝗇 𝗌𝗉𝖾𝗅 𝗏𝗈𝗈𝗋 𝗁𝖾𝗆? 𝖣𝗈𝗈𝗋𝖽𝖺𝗍 𝖽𝖾 𝖾𝖾𝗇 𝖽𝗂𝖼𝗁𝗍𝖾𝗋𝖻𝗂𝗃 𝖽𝖾 𝖺𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗉𝗋𝗈𝖻𝖾𝖾𝗋𝗍 𝗍𝖾 𝗄𝗈𝗆𝖾𝗇 𝖾𝗇 𝖽𝖾 𝖺𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗃𝗎𝗂𝗌𝗍 𝖺𝖿𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽 𝗓𝗈𝖾𝗄𝗍. 𝖡𝗅𝗂𝗃𝗏𝖾𝗇 𝗓𝖾 𝖺𝗅𝗌 𝖾𝗏𝖾𝗇𝗐𝗂𝗃𝖽𝗂𝗀𝖾 𝗅𝗂𝗃𝗇𝖾𝗇 𝗇𝖺𝖺𝗌𝗍 𝖾𝗅𝗄𝖺𝖺𝗋.

𝖲𝗍𝗂𝖾𝗄𝖾𝗆 𝗁𝗈𝗉𝖾𝗇 𝗓𝖾 𝖺𝗅𝗅𝖾𝖻𝖾𝗂 𝖽𝖺𝗍 𝗓𝖾 𝖺𝗅𝗌 𝗅𝗂𝗃𝗇𝖾𝗇 𝗈𝗈𝗂𝗍 𝗄𝗎𝗇𝗇𝖾𝗇 𝗄𝗋𝗎𝗂𝗌𝖾𝗇.

Cover:

Meer informatie:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Meer informatie:

Harry heeft een nachtmerrie over Louis en probeert steeds closer met hem te zijn om hem goed in de gaten te houden.

Maar als het dan zomervakantie is kan dit niet!
Hij plant een leuke vakantie en neemt nog drie andere vrienden mee om het minder opvallend te maken dat hij bij Louis wilt zijn.

Louis weet niets van Harry's droom en gedachtes. Maar wat hij wel weet is dat hij verliefd op hem is en al een tijdje ook. Als Harry opeens closer met hem doet en closer met hem wilt zijn vertrouwt hij het niet. Hij is bang dat dit een soort spelletje voor hem is en dat iemand heeft door verteld aan hem dat hij verliefd op hem is.

Louis besluit dit een beetje te negeren tijdens hun leuke vakantie.

Harry vind het vervelend dat Louis zich terug trekt en is daarom ook bang dat zijn droom zomaar eens waar zou kunnen zijn...



Ja ik heb heel het boek verteld he?

Na ja nevermind als je wilt ga hem lezen <3

En dan zeg ik nu ook officieel goodbye tegen mijn lievelings boek. *snik.

GOODBYEEEE MY LOVEERRRRRRR

GOOOOOOooOOOOOOOOoOooOoODBYEEEEeeEeEEE MYyYyYYYYyY FRIEEEEEEeEEeeeeEEEEeeENDDDDD


*cries

bye bye <3


LuckyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu