-𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐒𝐭𝐲𝐥𝐞𝐬:
'Shit.' Fluister ik dan en hijg het uit.
Louis zit nog steeds in me maar daar wordt ook een eind aan gemaakt.Heel mijn lichaam is klam van het zweet en dat van Louis ook.
Door het licht van de zaklamp kan ik de ruimte goed zien en mijn boxer dus ook.
Snel trek ik hem aan voordat ik Louis' bed vies maak.
Louis doet hetzelfde en kijkt dan naar beneden.
'Harry.' Fluistert Louis dan op een teleurstellende toon.
'Sshh.' Sus ik hem waarnaar ik mijn vinger op zijn lippen leg.
De vorige keer was het minder goed afgelopen.
En dat wil ik deze keer niet zo laten gebeuren.
Want de waarheid is dat ik van hem houd.
Zoveel.
'Je hebt me zo goed laten voelen Louis.' Zucht ik genietend en ik ga op zijn schoot zitten.
'Dat heb ik gemerkt ja, je was te luid.' Ik grijns.
'Dan weet je tenminste hoe goed het voelde.' Ik druk mijn lippen op die van hem en Louis laat ons neervallen op zijn rug zodat we op elkaar liggen.
Dan trek ik verschrikt terug.
'Shit.' Mompel ik en Louis kijkt me geschokt aan.
'Wat is er?' Vraagt Louis serieus.
'Taylor, ze zou vannacht naar mij toe komen om-'
Louis bijt glimlachend op zijn lip.
Ik heb het idee dat hij het niet bepaald erg vond dat ik eerder naar hem ging.
'Hoe ga ik dit nou uitleggen.'
'De waarheid.' Fluistert Louis zacht.
Mijn ogen worden groot.
'Oh hi Taylor ja ik was er niet omdat ik meer zin in Louis had?' Louis grijnst.
'In mij of in jongens?' Ik bijt op mijn lip.
Ik zucht dromerig. 'Ach fuck ik geil zoveel van je Louis.' Louis grijnst en ik druk mijn lippen dan weer op die van hem.
Ik trek terug. 'Ik heb je altijd al in me willen voelen.' Fluister ik zwoel en ik zie Louis horny op zijn lip bijten.
'Ew.' Fluistert Louis opeens.
Ik ga van hem af en kijk hem verbaast aan.
'Je hebt gekopieerd en geplakt.' Zegt hij en wijst naar zijn borst waar nu ook een deel van mijn cum op zit.
'Oh, oopsie.' Louis lacht en graait in zijn tas opzoek naar een handdoek waarmee hij het eraf poetst en dan ook bij hij hetzelfde doet.
'Maar ik meen het wel Louis.' Fluister ik dan weer zwoel en kruip dichterbij hem.
Louis lijkt te genieten van mijn mood.
'Ik heb altijd al gevuld willen worden door jou-' Louis stopt mijn zin door zijn lippen op die van mij te drukken en al zonder toestemming zijn tong naar binnen te duwen.
Louis laat zijn vingers langs de zijkant van mijn borst lopen en ik laat "perongeluk" mijn heupen over hem heen rollen.
Louis duwt me van me af en grijnst naar me.
'We gaan slapen.' Zegt hij en een glimlach ontstaat op mijn gezicht.
We gaan slapen.
Louis gaat met zijn hoofd op het kussen liggen onder zijn slaapzak en ik besluit hem als kussen te gebruiken.
Of hij dat nou wilt of niet.
☾
JE LEEST
Lucky
أدب الهواة❝𝐿𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑢𝑡 𝑧𝑖𝑗𝑛. 𝐿𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑒𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑎𝑟 𝑤𝑒 𝑛𝑢 𝑛𝑖𝑒𝑡𝑠 𝑜𝑚 𝑔𝑒𝑣𝑒𝑛.❞