~38~

432 27 13
                                    

-𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐒𝐭𝐲𝐥𝐞𝐬:


 'Puppy het spijt me zo! Ik weet dat we eigenlijk tijd met elkaar door zouden brengen tijdens kamp maar mijn vriendinnen wilde zo graag meer met mij om gaan omdat ze een klas hoger zitten en dit hun laatste jaar was.' Ik glimlach naar haar.

Het boeide me geen reet dat ze er niet was.

'Dat is okay Taylor, mijn vrienden hadden hetzelfde.' Zeg ik en ze glimlacht ook naar mij.

'Wat als we anders dit weekend afspreken?' Vraagt ze op een ander soort toon. 

Ik bijt op mijn lip in de hoop sexy over te komen en als die krul nou net lekker voor mijn ogen gaat hangen is dat volgens mij goed gelukt.

Taylors zwoele blik verdwijnt meteen zodra ze hem ziet en ze grinnikt waarnaar ze haar hoofd schud.

'Zo kun je toch niets zien!' Mijn sexy blik verdwijnt en Taylor stopt hem weer achter zijn oor.

'Ik vind het leuker als hij uit het zicht is.' Zegt ze met een glimlach en ik probeer mee te glimlachen.

Maar dat lukt niet bepaald want ik draai me van haar af en kijk naar buiten hoe we weer terug naar school rijden om vervolgens de vakantie in te gaan.

Eerlijk kamp was geweldig!

Luke en Michael zijn een stel.

Zayn heeft ook blijkbaar een vriendin?!

Louis heeft me ontmaagd-

Mijn ogen worden groot.

Ik heb daar geen een moment over nagedacht.

Ik bedoel. Onze nacht toen samen was leuk en fantastisch. Maar ik heb er niet een keer bij stil gestaan dat hij iets van me heeft afgenomen dat voor veel mensen belangrijk is.

Ik lik mijn lippen en denk er niet teveel over na. Ik weet niet of het zo'n belangrijk ding voor mij was. Ik bedoel zolang ik het leuk vond en hij ook is het toch niet erg?

Ik kijk naar Louis die voorin zit met Niall.

Hij kijkt sexy voor zich uit en hij lijkt op dat moment gewoon perfect.

Misschien komt het omdat ik hem tijdens de film heb laten komen waar iedereen bij was.

Hij was wel best boos.

Maar we hebben het bijgelegd.

'Harry?' Ik kijk naar Taylor die met haar handen voor mijn ogen gaan om een poging me terug op aarde te krijgen.

'Waar zat je met je hoofd.'

'Louis.' Zeg ik en mijn ogen worden groot zodra ik merk dat ik dat echt zei.

'Oh? Wie is Louis ook al weer? Van jullie vrienden groep.'

'Hij zit voorin naast die blonde. Hij eh, is mijn broer.' Het woordje broer komt er minder vrolijk uit dan de rest.

'Oh, daar ga je dus zoveel mee om.' Zegt Taylor met een glimlach en ik ben blij dat zijn vriendschap en broederschap steunt.

Ze is niet een van die meisjes die alles met je wilt doen wat ik wel fijn vind.

'Ja eh, we zijn altijd al close geweest.' Zeg ik zacht en kijk met een liefdevolle blik naar Louis die nog steeds naar buiten kijkt.

_

'Ah schatjes! Was het leuk?' Vraagt mama die op ons afkomt rennen en ik grinnik.

'Ja hoor mam.' Zegt Louis met een glimlach en hij laat haar hem omhelzen.

'Vooral de film avond.' Zeg ik en grijns naar Louis die me een: houd-je-bek-dicht-daarover blik geeft en ik knipoog slechts naar hem.

'En met jou Harry? Je bent toch niet samen met Taylor in hetzelfde bed geweest hé?' Vraagt ze waarschuwend en ik schud snel mijn hoofd.

'Nee maar wel in die van Louis want mijn luchtbed was lek.' We stappen in de auto en Louis en ik zitten beide op de achterbank.

'Oh? Had er niemand een reserve bij dan?' Vraagt ze en mijn ogen worden groot.

'Eh, ik was het vergeten te vragen.' En mam knikt.

'Hey eh.' Zegt ze dan wat zachter en minder vrolijk.

'Ik moet voor een weekje weg.' Zegt ze op een verdrietige toon en Louis en ik fronsen naar elkaar.

'Hoezo voor een hele week?' Vraagt Louis verbaast.

'Het is net vakantie!' Gaat hij verder.

'Het is voor iets anders lieverd, er is een klein probleem en ik heb even een week de tijd nodig om met het probleem te praten en samen op een oplossing te komen. En het is beter als ik daarvoor een tijdje weggaan.'

'Mogen wij niet mee naar het probleem.' Vraag ik en ik zie mama zuchten.

'Nee Harry!' Ze zucht weer.

'Sorry schat, het ligt heel erg moeilijk en ik zal het met jullie erover hebben als ik er klaar voor ben en als ik denk dat jullie dat zijn!' We knikken en ze kijkt ons om de beurt aan in de achteruit kijk spiegel.

'Het komt wel goed. Jullie kunnen zolang toch voor jullie zelf zorgen?' Ik kijk naar Louis met een serieuze blik en ik zie dat Louis me dezelfde blik geeft.

We maken ons allebei zorgen.

'Mam.' Vraag ik zacht.

'Ja lieverd.' 

'Moet ik me zorgen maken?'

'Nee schat het komt allemaal wel goed.' Zegt ze zacht en ik knik dan.

'Beloof je?' Vraag ik zoals ik vroeger zou zeggen.

Ik laat mijn hoofd op Louis' schouder zakken en hij gaat met zijn hand door mijn haren heen.

Ik krijg oogcontact met mam door de spiegel en ze glimlach naar ons.

'Ik beloof het.'




(Any idea's what the fuck she's gonna do?)

LuckyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu