~30~

467 30 7
                                    

-𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬 𝐓𝐨𝐦𝐥𝐢𝐧𝐬𝐨𝐧:

We zitten aan de ontbijttafel en ik zit weer op mijn vaste plek naast Harry.

'Waar is Taylor?' Vraag ik zacht aan hem en Harry kijkt me aan.

'Die doet om en om. Dus nu zit ze bij haar vriendinnen.'

'Harry waar was je gisteravond?!' Vraagt Luke een beetje bezorgd.

'Bij Louis.' Zegt Harry in de hoop dat ze er niet op verder vragen.

'Waarom?' Ik bijt op mijn lip en kijk Harry aan.

Omdat hij zin had om genomen te worden door mij omdat hij blijkbaar van mij geilt en ik zou liegen als ik niet van hem geil.

'Omdat ik thuis miste.' Zegt Harry zacht en Luke knikt kort.

'Awhh puppy!' Ik rol mijn ogen en kijk de andere kant op er is maar een persoon wie dat kan zijn.

'Waar was je gisteren?! Ik maakte mij zo een zorgen!'

'Eh ik was gewoon even naar de wc.' Dit is niet slim.

Hij heeft al drie leugens verteld.

Hoe de hel gaat hij dit allemaal onthouden?!

Nou maar hopen dat dit allemaal vergeten wordt.

Ik kijk een beetje om me heen en zie Niall dan een strak oog op me houden.

Verbaast draai ik me weer om.

Een deel van de groep is naar het zwembad gegaan maar we zijn met best veel kinderen dus gaan we in verschillende delen en sommige gaan niet.

Ik loop naar een krat toe waar allemaal buitenspullen in zitten en pak er een bedje uit en een pingpong bal.

'Ik doe wel gezellig mee!' Zegt Niall en pakt ook een bedje.

We lopen naar de stenen pingpong tafel en ik sla op.

'Dus Louis....' Begint Niall mystrieus en slaat de bal terug.

'Uh ja?' Ik kaats de bal naar Niall en zo gaat het een tijdje door.

'Er is iets dat ik moet opbiechten.' Ik kijk hem verbaast aan en het geluid van het kleine plasticen balletje klinkt weerkaatsend op de tafel.

'Ik heb jou en Harry gisteravond gehoord.' Angstig kijk ik hem aan en ik mis het balletje waarnaar het naast me neer valt.

'I-ik weet niet waar je het over hebt.' Zeg ik zo onschuldig mogelijk.

Niall leunt dichter naar me toe.

' 'Laten we een fout maken waar we nu niets om geven.' ' Fluistert hij zwoel en ik trek me terug naar achteren.

'Ik-'

'Waarom Louis? Waarom?' Ik bijt op mijn lip en weet niet wat te zeggen.

'Je zei het zelf. Ik zei het zelf. Harry zei het zelf. Het is fout.' Ik bijt op mijn lip en besef dan wat ik gedaan heb.

Ik heb mijn bloedeigen broertje ontmaagd zonder ook maar een keer na te denken.

'Het is fout.' Zegt Niall zacht.

Ik zet gefrusteerd mijn handen in mijn haar.

'Maar Harry wilde het echt. Het is jou schuld niet.'

'Jawel! Dat is het fucking wel! Ik had het niet moeten doen maar, zodra hij me kust dan-'

Ik blijf stil en Niall kijkt me zielig aan.

'Je bent verliefd.' Er ontstaat een kleine glimlach op zijn lippen.

'Maar dat kan niet! Dat mag niet! Ah! Hij is mijn broertje!'

'Weet je zeker dat je écht verliefd op hem bent?' Vraagt Niall rustig?

Zo serieus en medelevend heb ik hem nog nooit gezien maar het maakt me wel kalm en het is fijn om het eindelijk met iemand te delen.

'I-ik, als ik hem kus wil ik hem nooit meer loslaten. Als ik hem vasthoud wil ik voor altijd bij hem zijn. Ik word egoïstisch en wil hem voor mezelf. En mijn hart breekt stukje bij stukje als ik hem met Taylor zie. En gisteravond. Of nacht misschien zelfs. Zodra ik zijn naakte lichaam aanraak. Lijkt heel mijn wereld te stoppen.'

Ik sta compleet stil en staar naar de grond en bedenk me even wat ik zojuist gezegd heb.

'Fuck ik word zo egoïstisch van hem!' Zeg ik en zet mijn handen in mijn haar.

Niall lacht zachtjes.

'Dat is de liefde Lou. Heb je- heb je ooit eerder iets seksueels met hem gedaan?' Ik bijt op mijn lip.

'Alleen geschuurd.' Zeg ik zacht.

'Wie begon het?'

'Harry.' Zeg ik en Niall knikt.

Niall leid me naar een rustig plekje zodat we ongestoord verder kunnen praten.

'Maar dit is dus al gaande sinds hij met Taylor heeft?' Ik knik.

'Precies rond die tijd ja.' Ik bijt boos op mijn lip.

Ik grom geërgert.

'Ik haat biseksualiteit.' Mompel ik kwaad.

'Louis wat is daar nou mis mee?'

'Ik wil gewoon dat het weer zoals vroeger was! Dat je gay was of straight. Niet fucking bi!'

'Weet je wat het is met vroeger?' Het blijft stil tussen ons.

'Het is voorbij.' Ik zucht en laat mijn hoofdzakken.

'Ik weet het, het is alleen zo. Nu Harry voor mij is uitgekomen als biseksueel lijkt hij me te gebruiken voor zijn behoeftes. Hij is niet biseksueel in het algemeen. Het is Taylor of ik en hij wilt die keuze niet maken.'

'Heeft hij je alleen voor zijn behoeftes gebruikt?' Vraagt Niall zacht.

 'Ik denk het. We zijn een keer samen naar de club geweest maar daar kan ik me niks meer van herinneren en hij volgens mij ook niet.'

'Het komt wel goed Louis, laat het maar gewoon even. Als Harry echt om je geeft en het is meer dan een broer of vriend. Komt hij wel terug voor iets anders dan zijn behoeftes.'

Ik glimlach en staar wat voor me uit.

Dan kijk ik Niall bloedserieus aan.

'Als jij dit doorverteld.' Zeg ik op een dreigende toon.

'Mij niet gezien! Ik zweer het op een jaar geen nando's.' Ik grinnik en weet dat hij het meent.

'Thanks Nialler.'

'No problem mate.'


LuckyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu