-𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬 𝐓𝐨𝐦𝐥𝐢𝐧𝐬𝐨𝐧:
Je kunt familie niet leuk vinden!
Ja mag familie niet leuk vinden...
Ik streel Harry's haren en geniet van hoe hij nu nog ligt te slapen in mijn armen.
Nu is hij nog van mij.
Ik weet dat dat anders zou zijn zodra hij wakker is.
Zodra hij heen kan waar hij wilt.
Naar zijn lieftallige vriendin.
Misschien blijft hij bij mij.
Maar misschien ook niet.
Vandaag is de laatste dag, morgen gaan we weer naar huis toe.
En god wat heb ik daar zin in.
Ik kan me dan eindelijk terug trekken op mijn kamer en dan ben ik van Harry af!
Maar dat is niet wat ik wil...
Ik wil hem!
En hij alleen.
Ik wil hem niet hoeven delen. Ik wil hem voor mezelf.
'Lou?' Ik draai mijn hoofd richting dat van Harry en hij kijkt me bezorgd aan.
'Goeiemorgen.' Zeg ik met een glimlach en Harry glimlach ook zwakjes.
'Waar dacht je net aan? Je leek zo, verdrietig.' Ik zucht en kijk weg van hem.
'Het is niets, Harry. Of moet ik zeggen puppy? Om je aandacht te krijgen. Om je langer te laten blijven.'
'Waar heb je het over?'
'We worden altijd vergeten Harry. Alles wat we doen samen is niets voor je. Het wordt vergeten en er wordt nooit meer naar terug gekeken. Maar alles wat je met Taylor doet wordt flink besproken en uitgesproken om trots op te zijn.' Ik bijt op mijn lip en merk al dat ik teveel heb gezegd.
'Ben je,' Het blijft stil en ik zucht terwijl ik mijn tranen in houd.
Ik ben altijd al een watje geweest.
'Ben je jaloers?' Vraagt Harry niet begrijpend.
En ik gooi me er bij neer.
'Nee, vergeet maar wat ik zei. Vandaag gaan we samen zwemmen.' Zeg ik met een zwakke glimlach en Harry probeert ook te glimlachen.
Ik moet leren blij te zijn met alle beetjes.
Maar hoe meer hij me geeft, hoe meer ik wil.
En dat is waar.
Harry heeft het zwemmen met Taylor opgegeven voor mij.
Om het samen met mij te doen.
_
'Wacht? Dus jullie gaan niet met ons mee?' Vraagt Michael niet begrijpend.
'Nee, die groep was vol.' Zeg ik zacht en Michael zucht.
'Maar we hadden ons opgegeven met ons negen plus Taylor om met de eerste groep mee te gaan.'
'Ja maar twee vriendinnen van Taylor wilde heel graag met Taylor mee dus hebben wij onze plekken aan hun gegeven.' Zegt Harry en ik zucht.
Zoveel liegen is niet goed.
Michael opent zijn mond maar Niall is hem voor.
'Laat het nou maar, we kunnen in de zomer vakantie nog wel een keer afspreken om met zij negen of misschien tien te gaan zwemmen samen.' En ik ben blij dat hij dat zegt.
Hij weet immers wat er aan de hand is dus hij kan ons er ook een beetje uithelpen.
'Maar met de filmavond van vandaag gaan we wel met z'n alle liggen toch?' Vraagt Ashton en we knikken.
Ik weet al dat dit meer een kletsavond gaat worden want je kunt nooit iets zien omdat er allemaal kinderen voor je zitten maar dat boeit me toch niet.
Meestal moeten we zo'n meisjesachtige film gaan kijken omdat er meer meisjes zijn.
Ook al vindt Harry die films wel leuk...
'Maar wij moeten nu wel gaan, onze groep vertrekt.' Zegt Calum dan en ze draaien zich om waarnaar ze weglopen.
'Nu zijn we wel romantisch met zijn tweeën.' Zegt Harry met een grijns.
Mijn ogen worden groot aangezien hij het blijkbaar "romantisch" vindt.
'Dus, wat gaan we doen?' Vraagt hij zwoel en ik bijt op mijn lip.
Om eerlijk te zijn had ik gehoopt een keiharde puppy te horen zodat Harry werd meegenomen maar die komt niet want Taylor is zwemmen met de rest dus het is nu echt een beetje hij en ik.
Natuurlijk zijn er nog veel andere te bekennen maar van onze vrienden en van zijn vriendin zijn we de enige.
'Liam heeft een pak kaarten mee, we kunnen een potje pesten in de tent?' Harry's grijns veranderd in een glimlach en hij knikt.
'Okay.' Zegt hij enthousiast en pakt mijn hand vast waarvan mijn wangen rood beginnen te kleuren.
We komen aan in de tent en Harry gaat vast mijn ruimte in terwijl ik in die van Liam en Zayn ga.
Ik rommel door zijn spullen en schrik dan als ik iets zie.
Een condoom.
Een gebruikte condoom in dit geval.
Ik trek een vies gezicht en doe alsof ik het nooit tegen ben gekomen.
Ik ben wel benieuwd wie er topt...
Uiteindelijk kom ik toch een spel kaarten tegen en ga ik naar mijn binnentent waar Harry op mijn luchtbed ligt.
'Moe?' Vraag ik met een glimlach en Harry sluit zijn ogen.
'Zullen we in plaats van kaarten gaan knuffelen en doen alsof het altijd zo blijft?'
☾
Nou dat is cjoet
Anyways ik ben niet zo met de Ziam seggs en zo maar wie vinden jullie dat er topt?
JE LEEST
Lucky
Fanfic❝𝐿𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑢𝑡 𝑧𝑖𝑗𝑛. 𝐿𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑒𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑎𝑟 𝑤𝑒 𝑛𝑢 𝑛𝑖𝑒𝑡𝑠 𝑜𝑚 𝑔𝑒𝑣𝑒𝑛.❞