~48~

494 24 5
                                    

Song: Hold Me


-𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐒𝐭𝐲𝐥𝐞𝐬:

Zijn straal komt vol terecht op mijn tong maar ook op mijn gezicht. Hij kreunt van opluchting en ik herinner me het filmpje waar ze dat ook deden. Onschuldig kijk ik omhoog en Louis kreunt van het aanzicht.

'Fuck waarom deed je dat.' Kreunt hij buiten adem.

'Dat zag ik op een filmpje.' Beken ik en Louis' ogen worden groot.

'Wow was dat een meisje?' Vraagt Louis verbaast.

'Nee het waren twee jongens net zoals wij.' Zeg ik en steek mijn tong uit.

'jij kijkt gayporn?' Vraagt Louis lachend en op een ongelovige toon.

'Ja, toen ik het net had met Taylor en toen ik jou en mam had afgeluisterd en te horen kreeg dat je gay was.'

'What the fuck Harry dat wist je al zo lan-'

'HARRY LOUIS! NU NAAR BENEDEN KOMEN!' Ik schrik op en lik langs mijn mondhoeken.

'NU GAAT NIET LUKKEN WE KOMEN ZO!' Roept Louis terug.

'WEL OPSCHIETEN!' Roept mam weer. Ik kijk Louis aan en hij zucht.

'Wat kan er nou zo belangrijk zijn?' Ik haal mijn schouders op.

'Laten wij maar even gaan douchen zegt Louis en hij wijst naar mijn gezicht en naar zijn borst. Ik sta op en schrik dan van een vloeistof op de binnenkant van mijn been. Ik begin te lachen.

'Louis je loopt uit me.' Zeg ik en Louis grinnikt.

'Gadverdamme.' Zegt hij en ik lach ook zacht. We pakken wat kleren en glippen snel de badkamer in in de hoop dat niemand ons op deze manier ziet.

Ik loop als laatste de kamer in en maak de deur achter me dicht en op slot. Als ik me omdraai staat Louis erg dicht bij me.

'Hello sweetheart.' Zegt hij zwoel en hij drukt zijn lippen op die van mij. Een vredig gevoel bekruipt me en mijn handen gaan naar beneden maar Louis pakt mijn met zijn handen mijn polsen vast en legt mijn handen in zijn nek. Blijkbaar niet nog een keer. Kussend lopen we de douche in en zetten we het water alvast aan. Louis trekt terug uit de kus.

'Fuck, waarom ben je zo mooi.' Fluistert hij en hij duwt me met zijn handen tegen mijn borst aan tegen de muur onder het inmiddels warme water.

'Ew.' Zegt hij dan na een tijdje stil te zijn.

'Wat?' Vraag ik verbaast en Louis beweegt zijn tong in zijn mond een beetje.

'Volgens mijn proef ik mezelf.' Ik grinnik en leg mijn handen weer in zijn nek.

'Lekker toch?' Zeg ik met een grijns en druk mijn lippen opnieuw op die van hem.

_

We waren beide te uitgeput voor nog een ronde dus hebben we niet echt iets seksueels gedaan aangezien onze lengtes het ook wel begaven. We lopen van de trap af.

'Wacht, hazz.' Ik stop nu in de hal en draai me om. Louis frunnikt aan het papierenvliegtuig kettinkje dat ik dus blijkbaar van hem had gekregen. Ik kon me alles alleen herinneren toen ik het weer zag. Louis draait wat aan de ketting om de sluiting achter bij mijn nek te krijgen en het hangertje mooi naar voren hangt.

'Kom.' Zegt Louis maar ik houd hem tegen en druk mijn lippen weer op die van hem. Het voelt te goed om niet te doen. Er klinkt een kuch achter ons en we trekken ons snel los.

'Harry, lieverd.' Klinkt mams stem en ik draai me om en zie twee mensen achter haar staan. Mijn ogen worden groot en ik kijk naar de twee mensen die te zien zijn. Het is een jonger meisje en ze lijkt best wel veel op mij. Maar ik ben natuurlijk veel knapper. De vrouw naast haar ziet er op zich wel aardig uit maar ik zet al snel een stap naar achter als ik weet wie het zijn. Ik houd Louis' hand vast.

'Zeg je even gedag tegen je familie?' Ik bijt kwaad op mijn lip en zet een stap dichterbij Louis zodat ik tegen hem aan sta.

'Jij en Louis zijn mijn familie.' Zeg ik zacht en Louis kijkt me aan. Ik hoor mam en de vrouw kletsen terwijl het meisje naar me kijkt. Uiteindelijk lopen mam en zogenaamd mijn moeder naar de keuken en zet het meisje een stap naar voren.

'Ik ben Gemma. Jij bent dan mijn broertje denk ik.' Zegt ze beleefd maar ik geef haar een geïrriteerde blik terug.

'Baby.' Zegt Louis zacht en knijpt in mijn hand.

'Zijn jullie samen? Een koppel?' Ik bijt op mijn lip en wil hier weg. Zij hebben mij achter gelaten. Ik hun niet.

'Ja dus als je dat niet accepte-'

'Natuurlijk accepteer ik dat gekkie.' Lacht ze en ik kijk geërgerd weg.

'Ik ga even op mam checken zie jullie later.' Zegt ze en loopt weg. Ik draai mijn hoofd richting Louis en hoor voetstappen dichterbij komen.

'We rennen op drie.' Fluister ik.

'Waar heen?'

'Weg van hier.' Zeg ik en ik weet dat het vaag is maar ik ben nog helemaal niet klaar om mijn nieuwe familie te ontmoeten.

'3, 2, 1!' Sis ik en zodra mams gezicht het hoekje om komt rennen Louis en ik beiden snel de voor deur uit.

'Waar gaan we heen!' Lacht Louis rennend en ik lach ook.

'Weet ik veel waar we ons zelf heen brengen.' Louis lacht opnieuw en we blijven rennen tot dat we in een parkje terecht komen. Ik sta stil en hijg uit. Louis doet hetzelfde en gaat zelfs op de grond liggen. Ik ga ook liggen en leg enkel mijn hoofd op zijn borst. En zo liggen we voor een tijdje. Het ligt fijn. Ook al is het slechts zand en gras waar je opligt het ligt fijn. We zijn weg van mijn "echte" familie en ik ben bij mijn favoriete persoon.

'When you hold me.' Zingt Louis dan zachtjes en ik draai mijn hoofd richting hem waarnaar ik glimlach.

'When you hold me in your arms.' Zing ik en Louis glimlacht terug. Mijn oor ligt nu op zijn borst en ik kan net een beetje oogcontact maken.

'Oh I can feel your heart.' Zing ik weer.

'Oh wont you hold me?' Vraagt hij dan en veranderd de lyrics waarnaar ik op hem ga liggen en hem vasthoud.

'I will hold you in my arms.' Zing ik dan en Louis glimlacht zijn tanden bloot.

'Oh, when you hold me, yeah I can feel your heart beating.'

☾ 

~


~

☾ 

~

☾ 

~


𝑇ℎ𝑒 𝐸𝑛𝑑


LuckyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu