Lena'nın Lilly ile konuşmasının üstünden 1 hafta geçmişti. Bu bir hafta boyunca James sürekli Lena'yı teklifi kabul etmesi için zorlayıp durdu. Baloya 3 gün kalmıştı Lena ne yapacağını bilmiyordu.
"Hadi ama ay ışığı kabul et işte."
"Potter bir daha ısrar edersen..."
"Tamam ya gidiyorum ben." dedi James ve kırgın bir şekilde oradan ayrıldı."Daha ne kadar süründüreceksin Le."
"Sen de mi Sev. Hem sen Evans'a teklif ettin mi?"
"Hayır. Etsem de kabul etmez ki."
"Denemeden bilemezsin Sev biraz kendine güven."
"Niye bu kadar takıldın ki Le sen Lilly'yi sevmezsin."
"Senin mutluluğun için her şeye katlanırım."
Severus Lena'yı kollarının arasına aldı.
"Kabul et bence Le denemekten zarar gelmez."
"Tamam Sev.""Hey Lena."
"Lena değil Pucey Carter diceksin senin arkadaşın değilim."
"Peki tamam. Şey diyecektim benimle baloya gelip beni gecenin en şanslı erkeği yapar mısın?"
"Aslında şey..."
Lena sözünü tamamlayamadan James Taylor'ın koluna çarpıp gitti.
"Başka biriyle gidiyorum Pucey. İzninle."
Lena James'in arkasından koşar adım gitti ama James'i bulamadı.James Lena ile Taylor'ın konuşmasının ne başını ne de sonunu duymuştu. Sadece baloya davet ettiğini duydu. Lena'nın onu sürekli reddetmesinin nedenini Pucey'den teklif beklemesi olduğunu düşünüp sinirlenmiş ve konuşmanın devamını dinlemeden oradan uzaklaşmıştı.
"Hey Lupin Potter'ı gördün mü?"
"Hayır Carter neden sordun?"
"Baloya Pucey ile gideceğini söylemek için arıyordur Aylak." dedi Sirius kızgın bir şekilde.
"Öyle bir şey yok Black. Şimdi Potter nerde?"
"Söylemem." dedi Sirius.
"Pettigrew Potter nerde."
"Üzgünüm pati. Astronomi kulesinde."
"Teşekkürler Pettigrew."
Lena koşarak astronomi kulesine çıktı ama etrafta James yoktu.
"Hadi ama! Nerdesin Ela gözlü çocuk. Sana teklifini kabul ettiğimi söyleyecektim." dedi kendi kendine konuşarak ve devam etti
"Ne vardı teklif ettiği gün kabul etsen. Salak Lena salak." diyerek kafasına vurmaya başladı.
Lena'nın arkasında bir hareketlilik oldu. James üzerindeki görünmezlik pelerinini atıp Lena'nın ellerini tuttu.
"Şşş sakin ol ay ışığı." dedi ve Kollarını Lena'nın karnında birleştirip burnunu Lena'nın boynuna gömdü.
"Temaslardan hoş..."
"Biliyorum hoşlanmadığını ama birkaç dakika daha lütfen."
"Peki" dedi Lena ve gözlerini kapatıp rüzgarı yüzünde hissetti. James Lena'ya sarılmayı bırakıp Lena'nın önüne geldi ve
"O zaman baştan soruyorum. Tatlı,güzel,zarif bir o kadar da nazik hanımefendi baloya benimle gelir misiniz?"
"Böyle kibar bir beyefendiyi nasıl kırabilirim tabiki de gelirim bayım." dedi Lena gülerek.Will'in ağzından
Maria ile konuşmayalı 1 hafta oluyor ne zaman konuşmaya çalışsam beni görmezlikten geliyor. Artık duygularımdan eminim ondan hoşlanıyorum.
"Sev Mari nerde lütfen söyle."
"En son kütüphanedeydi."
"Tamam dostum saol."
Kütüphaneye koşarak gittim. Kapıdan içeri girince onu gördüm. Bir insan ders çalışırken bile güzel olabilir mi?
"Öhöm öhöm."Üçüncü kişiden devam
Maria kafasını kaldırdı Will'i görünce kitaplarını alıp raflara doğru ilerledi. Will'de arkasından gidip kitapları yerleştirmesini izledi. Maria son kitabını rafa yerleştirmek istedi ama boyu yetişmedi. Will Maria'yı raflarla arasına aldı ve Maria'nın elindeki kitabı alıp yerine koydu.
"Çekilir misin Cooper?"
"Iıı olmaz. Önce beni dinleyeceksin."
"Ne söyleyeceksen söyle."
"Özür dilerim. Ben tam bir odunum Ya da öküzüm istediğini demekte haklısın. Seni çok kırdım geç oldu ama farkına vardım. Sen benimle konuşmayınca ben ben olmuyorum. İçimde bir şeyler eksik kalıyor. Sen yanımda olunca midemde kalbimde anlam veremediğim şeyler oluyordu. Sonrasında anladım nedenini meğer ben sana çok fena tutulmuşum."
Maria gözlerini yere çevirdi. Will Maria'nın çenesinden tutup kafasını kaldırdı ve göz göze geldiler.
"Şimdi bu odundan bozma öküzle baloya gelir misin prenses?"
"Gelirim ama sana hala kırgınım."
Will sarılarak
"Tamam kendimi affettiricem bir daha seni asla ama asla üzmeyeceğim." dedi.
İkisi birlikte kütüphaneden çıkıp Slytherin ortak salonuna geldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serpent Kraliçe (james potter)
FantasiaNe aydınlığın ne de karanlığın yanında. Kendi yolunu seçmiş bir kız Serpent Kraliçe. Yüzyıllar önce Salazar Slytherin'in kararlarını gerçekleştirmek için kurulmuş bir grup "Serpentler". Serpentlerin ve Slytherin'in tek varisi Lena Lexa Carter.