"Hadi Mari kalk."
"Pazar pazar ne dikiliyorsun başımda Le."
"Bugün düello klübü var ya."
"Ah ben onu unutmuşum."
Kızlar hazırlanıp ortak salonda erkekleri beklediler.
"Günaydın."
"Günaydın beyler hadi kahvaltıya gidelim. Sev nerede bu arada."
"O erken kalktı Evans ile bahçede dolaşacaklarmış."
"Anladım." dedi Lena. Ortak salondan çıkıp bahçeye doğru yürüdüler. İnsanların bir yerde toplandığını fark ettiler. Oraya ilerlediklerinde Severus'un Malfoy ile Lilly'nin ise Belatrix ile düello ettiğini gördüler
"Bir bulanığa göre fazla iyisin Evans ama benim kadar değil." dedi Belatrix ve sözsüz büyü kullanıp Lilly'i fırlattı.
"Bu daha hiçbir şey seni pis bulanık."
"Onunla nasıl böyle konuşursun Black." dedi Lena.
"Önemli biri mi?" dedi Belatrix ve kahkaha atmaya başladı.
"Benim arkadaşımsa evet önemli biri. Hepinize söylüyorum bir daha Lilly ile uğraşan olursa karşısında beni bulur."
"Ne yaparsın Carter."
"Bunu düello klübünde göstermeyi tercih ederim Black. Cesaretin varsa karşıma çıkarsın."
"Sen hiç merak etme Carter. Hadi Lucius gidelim."
"İyi misin?"
"Hiç olmadığım kadar Le. Şimdi beni affettin mi?" Lena Lilly'ye sarıldı.
"Ben seni o gün affetmiştim zaten Lills."
"Ben de iyiyim Le sorduğun için saol."
"Oy benim birtanem kıskanmış mı? İnsan sevgilisini kıskanır mı Sev."
"Kıskanmadım bir kere."
Lena Sev ile atışırken Çapulcular'ı fark etti.
"Benim biraz işim var siz kahvaltıya gidin ben yetişirim size."Lena Çapulcular'ın arkasından koşmaya başladı.
"Remus. Remus bekle."
"Efendim Lena." Lena biraz soluklandıktan sonra
"İksir ... İksir işe yaradı mı bir sorun olmadı değil mi?"
"Hiçbir sorun olmadı Carter. Bir dolunayda ilk defa uyudum." dedi Sirius. Remus Sirius'a ters ters bakıp
"Bir sorun olmadı Lena çok teşekkür ederim."
"Lafı bile olmaz sana bir daha yaparım dolunaya kadar. Artık o kadar uzun sürmez sanırım. Yapılışını öğrendim."
"Zahmet-"
"Zahmet falan olmuyor Remus sana iksiri yapıyorum sen de içiyorsun nokta." Lena saçını savurup oradan uzaklaştı.
"Bu kızdan tek korkan ben değilim demi."
"Tek sen değilsin Kılkuyruk ben de tırsıyorum." dedi Sirius.
"Sanırım tek çekinmeyen Çatalak ha." dedi Remus.
"Siz bu aralar fazla komiksiniz." dedi James bunun üzerine üç çapulcu gülmeye başladı. James onlara göz devirip kahvaltı için ortak salona ilerledi."Arkadaşlar bugün öğrendiklerinizi uygulamaya dökeceksiniz. Ağır yaralanmaya sebep vermeyecek şekilde istediğiniz büyüyü uygulayabilirsiniz. Şimdi eşlerinizi seçin."
Belatrix ve Lena eş olmuştu.
"Evet eşlerinizi seçtiyseniz başlayın."
"Stupefy."
"Protogo. Hadi ama Black daha iyisini beklerdim.Levicorpus."
"Expeliarmus. Serpensortia." Belatrix'in asasının ucundan bir yılan çıktı. Yılan etraftaki seslerden ve ışıklardan korktuğu için rastgele saldırmaya başladı. Birkaç kişinin çığlığından sonra herkes onlara bakmaya başladı.
"Vipera Evanesca.(Yılanları ortadan ikiye ayırıp yakarak yok eder. )" dedi James. Lena yılanın önüne geçip
"Protogo. Bunu yapmaya hakkın yok. Onu öldüremezsin." dedi Lena
"Öldürmezsek bize zarar verecek."
"O sadece korktu tamam mı?" dedi Lena ve yılana döndü. Yılan şaşkına dönmüş bir şekilde daire çizerek sürünüyordu. Lena çatal dili'nde konuşmaya başladı.
"Merhaba benim adın Lena. Korkmana gerek yok kimse sana zarar vermeyecek."
"Sssen benimle konuşabiliyorssssun."
"Evet seninle konuşabiliyorum. Şimdi sana yardım edeceğin tamam mı. Buna izin veriyor musun?"
"Ssss tamam."
Lena yılanı eline aldı ve yasak ormana doğru ilerledi. Herkes meraklı gözlerle Lena'yı izledi. Lena yılanı yasak ormanın girişine bıraktı ve uzaklaşmasını bekledi.
Sınıfın yanına geri döndü.
"Devam etmiyor muyuz?" diye sordu. Herkes düellolarına devam etti.
"Nerede kalmıştık Black sanırım ben büyü yapacağım. Obscura." Belatrix'in gözleri bağlandı. Lena onun savunmasızlığını fırsat bilip
"Pullus." Belatrix'i tavuğa çevirdi. Belatrix gıdaklamaya başladı. Herkes gıdaklama sesine tekrar onlara döndü ve kahkaha atmaya başladılar.
"Bayan Carter bu ne böyle."
"Ama profesör siz istediğiniz büyüyü yapabilirsiniz dediniz sonuçta canını acıtmadım."
"Pekala bayan Carter. Birimiz Bayan Black'i hastane kanadına götürsün. Ders bitmiştir."
Lucius Belatrix'i alıp hastane kanadına götürdü.
"Kızım tavuğa çevirmek ne ya." dedi Will gülmesini durdurmaya çalışarak.
"İçine Çapulcular kaçmış bunun." dedi Regulus.
"Biz bile bu kadarını düşünemezdik kardeşim." dedi Sirius.
"Hem canını acıtmamam hem de Lilly'ye yaptıklarından sonra onu rezil etmem gerekiyordu. Arkadaşıma hakaret etti sonuçta.Ben de böyle bir çözüm buldum. Ne abarttınız ya." dedi Lena.
"Şu arkadaş kontenjanına bir ben giremedim zaten." diye mırıldandı James. Will bunu duymuştu
"Bir şey mi dedin Potter."
"Hiçbir şey demedim Cooper."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serpent Kraliçe (james potter)
FantasiaNe aydınlığın ne de karanlığın yanında. Kendi yolunu seçmiş bir kız Serpent Kraliçe. Yüzyıllar önce Salazar Slytherin'in kararlarını gerçekleştirmek için kurulmuş bir grup "Serpentler". Serpentlerin ve Slytherin'in tek varisi Lena Lexa Carter.