Lena ilk quidditch maçına çıkacağı için çok heyecanlıydı. Maç hufflepuff ileydi. İlk maçı Gryffindor Rawenclaw'dan 220'e 60 skorla almıştı.
"Lena patateslere eziyet etmeyi bırak ayrıca sen püreyi hiç sevmezsin." dedi Severus ve elindeki çikolatalı ekmeği Lena'ya uzattı.
"Al bunu ye hiçbir şey yemedin."
"Çok stresliyim Sev ya her şeyi elime yüzüme bulaştırırsam."
"Sen Lena Lexa Carter'sın, sen Slytherin varisisin, sen aklına koyduğun her şeyi başarırsın."
"Beni çok pis gaza getiriyorsun biliyorsun demi."
"Amaç o zaten. Hadi ye şunu maçta açlıktan bayılacaksın."
"Tamam ver."
Lena çikolatalı ekmeği alıp yemeye başladı."Ben bu Sümsükus'u lanetlemem ama döverim sonuçta Lena'ya uğraşmıcam dedim kavga etmicem demedim."
"İkisi aynı şeye çıkıyor Çatalak."
"Burda takıldığın nokta bu mu Aylak bizim minik Çatalağımız aşık oluyor bak kızı kıskanmaya bile başladı."dedi Sirius muzip bir gülümsemeyle.
"Aşık oluyorum demi." dedi James utanarak.
"Hem de çok fena." dedi Sirius."Sessizlik." dedi Mcgonagall.Dumbledore Mcgonagall'a gülümseyerek
"Teşekkürler Profesör."
Öğrencilere dönerek
"Sevgili öğrencilerim biliyorsunuz 2 hafta sonra Noel ve çoğunuz evlerinize gideceksiniz. Evlerinize gitmeden önce perşembe günü akşam bir balo verme kararı aldık. Balo'ya herkes davetlidir. Şimdiden iyi eğlenceler. Yumulun!""Lena gidelim nooolur." dedi Maria yavru köpek bakışları atarak.
"Ben katılmayacağım ama sen istiyorsan katıl."
"Ya hadi lütfen hem belki Potter seni davet eder ha."
"Anca rüyanda Mari. O Lilly çiçeğine teklif etsin." dedi Lena ellerini göğsünde birleştirerek."Baloya katılıyoruz demi."dedi Peter.
"Kız kesmek için mükemmel bir zaman.O yüzden gidiyoruz."dedi Sirius.
"Ah sen ve şu çapkınlıkların bir gün başına bela açıcaksın Pati."dedi Remus.
"Ben baloya Lena'yı davet edicem"dedi James.Sirius elini James'in alnına koydu
"Çatalak hasta falan mısın? Ateşinde yok."
"Ölmek için daha çok gençsin." dedi Peter.
"Niye öyle dedin kılkuyruk." dedi James.
"Onu bu kadar kızdırmışken kabul edeceğini falan mı düşündün Çatalak seni lanet manyağı yapar. Parçalarını etraftan toplamak istemiyorum." dedi Sirius.
"Korkutmasanıza Çatalağı. Merak etme bence kabul edecek." dedi Remus.
"Teşekkürler Aylak." dedi James."Gryffindor'u geçmek için maçı 170 puan farkla kazanmalıyız."dedi Lena.
Maçın başlamasına çok az bir zaman kalmıştı.Lena takım arkadaşlarıyla moral konuşması yapıyordu.Lena Malfoy'a dönerek elini uzattı
"Sana barış teklif ediyorum.Quidditch maçları esnasında ateşkes yapalım aramızdaki gerginliği bir kenara bırakıp takım gibi çalışalım."dedi
"Tamam kabul."diyerek Lena'nın elini sıktı.
"170 puan farkı nasıl elde edicez."dedi Tom.
"Siz arayı açın gerisi bende West ayrıca faul olacak hareketler yapmaktan kaçının pisi pisine sayı vermek istemiyorum. Kalecimiz bizden yaşça küçük ve bize göre daha çelimsiz quaffle'ı tutamayabilir." Leon'a dönerek
"Üzerine alınma Stan seninle fazla antrenman yapamadık iyi bir kaleci olacağını biliyorum."
Tekrar takıma dönerek
"Herkes bizim sert oynayacağımızı düşünüyor. Biz sistemli bir şekilde oynayıp onların aklını karıştıracağız. Anlaştık mı?"
"Anlaştık" dediler bir ağızdan.
Duydukları düdük sesiyle sahaya çıktılar."Slytherin ve Hufflepuff'ın kaptanları el sıkıştı ve düdük sesiyle maç başladı."
dedi Sirius."Maç başlayalı 1 saat oluyor snitch hala kendini göstermedi. Skor 20-20 berabereler.Yeni kaptanları nasıl başardıysa düzgün oynamayı öğretebilmiş Slytherin takımına." dedi Sirius
"Düzgün anlat Black." dedi Mcgonagall kızgın bir şekilde.
"Tamam profesör bir şey demedim. Evet Pucey quaffle'ı çembere attı ve sayı Slytherin 30'a 20 önde.O da ne Hufflepuff'ın arayıcısı Sky hareketlendi. Carter da hareketlendi snitchi gördüler sanırım. Sky snitch'i yakalamak üzere. Bir dakika Carter Sky'ın üstüne uçtu ve dikkatini dağıttı snitch tekrar ortadan kayboldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serpent Kraliçe (james potter)
FantasiNe aydınlığın ne de karanlığın yanında. Kendi yolunu seçmiş bir kız Serpent Kraliçe. Yüzyıllar önce Salazar Slytherin'in kararlarını gerçekleştirmek için kurulmuş bir grup "Serpentler". Serpentlerin ve Slytherin'in tek varisi Lena Lexa Carter.