"Günaydın sevgili ailem."
"Günaydın Will." dedi Severus.
"Le nerede."
"Daha uyanmadı sanırım."
Lena evin ortasına cisimlendi.
"Biz geldiiiikkk."
"Hoşgeldiniz canım gördüğüm üzere sınavı geçmişsin."
"Evet Lora geçtim hem de ilk denememde."
"Tebrikler Le."
"Teşekkür ederim çocuklar."
"Lena sana bir baykuş geldi." dedi bayan Cooper ve mektubu uzattı."Merhaba Ay ışığı
Hemen kızma sana son kez ay ışığı diyorum sen bana ay ışığı de diyene kadar sana Carter diyeceğim. Benimle arkadaşlık kurmak istemediğini anladım bu seninle son iletişimim. Bundan sonra eskisi gibi olacağız merak etme. Sana verdiğim sözü tutacağım Snape ile uğraşmak yok.Doğum günün kutlu olsun Carter. Umarım yeni yaşında güzel şeyler olur. Sana hediye almak istedim ama Remus bundan hoşlanmayacağını söyledi o yüzden sana bir mektup göndermeye karar verdim. Nice senelere....
Nefret ettiğin James Potter""Lena iyi misin."
"İyiyim Sev kötü olmam için bir sebep yok.""Hadi Le üfle artık mumları."
"Hayır Will önce dilek tutmalı." dedi Mari.
"Umarım bir gün James ile bir şansım olur." diye dilek tuttu Lena ve mumları üfledi. Herkes kendi haline takılmaya başladı.
"Bir sorun mu var Reg."
"Ailem benim Voldemort'a katılmamı istiyor."
"Peki sen bunu istiyor musun."
"İstemiyorum Le 15 yaşına daha yeni gireceğim."
"Büyük olsan katılırsın öyle mi? Beni yanlış anlama senin her kararını saygıyla karşılarım Reg önemli olan senin ne istediğin."
"İstemiyorum Le. Ne şimdi ne de bundan sonra."
"O zaman evden kaç."
"Ne "
"Evden kaç bir iki güne yeni eve taşınırız. Seni almaya gelirim."
"Ailem karşı çıkarsa."
"Artık reşitim Reg asamı kullanabilirim."
"Tamam Le yapalım şunu.""Hadi Sev uyan artık yeni evimize bakmaya gidelim."
"Saat kaç Le."
"Altı."
"Sabahın altısında ne yapacağız orda."
"Ne kadar erken o kadar iyi. Bir an önce evimizi görmek istiyorum."
Severus yataktan kalkıp hazırlandı ve ikisi Godric's Hollow'a cisimlendi.
"İşte ev bu Sev. Nasıl?"
"Güzel."
İkisi eve girdiklerinde büyülendiler. Ev dışarıdan küçük görünüyordu ama içi çok büyüktü.
"Beğendin mi Sev."
"Le bu ev harika hemen taşınmalıyız.""Her şey için teşekkürler Lora."
"Keşke daha fazla kalsaydınız."
"Ziyarete gelirler anne."
"Will haklı Lora ziyarete geliriz." Lena ve Severus eşyalarını toplayıp yeni evlerine Lena sayesinde cisimlendiler.
"Sırf şu cisimlenme için 17 yaşımı bekliyorum Le."
"Az kaldı Sev sabret. Hadi eşyaları yerleştirelim alışverişe çıkalım.""Çocuklar hadi uyanın artık." dedi bayan Potter.
"Tamam anne uyandık." dedi James.James ve Sirius kahvaltıya indiler
"Karşımıza yeni birileri taşınıyormuş."
"Taşınanlar kim Euphemia." dedi Sirius.
"Carterların son bireyi." dedi Fleamont dalgın bir şekilde.
"Baba iyi misin sen tuhaf görünüyorsun."
"Baban iyi James sadece yorgun. Öyle değil mi Fleamont." dedi Euphemia.
Bay Potter kafa sallamakla yetindi. Yıllar önce kaybettiği arkadaşının kızını görme düşüncesi onu yıpratıyordu. Onun ölümünü zor kabullenmişken şimdi ona benzeyen birini görmek... En son kavgalı ayrılmışlardı birbirlerinden. Onun Serpent Kral olduğunu öğrendiğinde bu zamana kadar neden sakladığını sorguladı bay Potter. Arkadaşının kendisine güvenmediğini sanmıştı ama yanılmıştı. Onu tehlikeye atmak istememişti arkadaşı. Şimdiyse ona küstüğü ve onu bu savaşında yalnız bıraktığı için çok pişmandı."Hayatım istersen sen biraz uzan." dedi bayan Potter tatlı bir ses tonuyla. Bay Potter ayağa kalkıp odasına geçti.
Bayan Potter bulaşıkları hallederken iki genç balkona çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serpent Kraliçe (james potter)
FantasiNe aydınlığın ne de karanlığın yanında. Kendi yolunu seçmiş bir kız Serpent Kraliçe. Yüzyıllar önce Salazar Slytherin'in kararlarını gerçekleştirmek için kurulmuş bir grup "Serpentler". Serpentlerin ve Slytherin'in tek varisi Lena Lexa Carter.