Ecem:"Burada yollarımız ayrılıyor galiba,yarın görüşürüz "Ceren:"Görüşürüz"
Ecem evin yolunu tutmuşken yerde parlak bir şey görür. Meraklanır ve ışığın geldiği yöne doğru koşar. Toprağı biraz eşeledikten sonra,parlak şeyin yüzük olduğunu anlar.Ecem:"Bu parlak taşlı yüzüğün burada ne işi var ki."
Etrafına bakınır, ardından kimsenin olmadığını anladığında yüzüğü alır ve evin yolunu tutar.
Eve vardığında annesine bağırır.
Ecem:"ANNE!ANNE BAK NE BULDUM!"
Ecem eve girer ve bulaşık yıkayan annesini görür. Elindeki yüzüğü annesine gösterir.E.annesi:"O ne be? Ne bağırıp duruyon?"
Ecem:"Anne bununla zengin bile olabiliriz"
E.annesi:"Bakim bir ver şunu"*der ve elini uzatır.
Annesi yüzüğü gördüğünde şaşkınlıkla Ecem'e bakar.E.annesi:'Nereden buldun bunu? Yoksa çaldın mı?! SÖYLESENE"
Ecem,annesinin elindeki yüzüğü alır ve:
"Ne çalması ya? Çalsam böyle bir şeyi mı çalarım anne? Yani ben öyle bir şey yapar mıyım anne ya saçmalama"
E.annesi:"Ver onu bana. Bir kuyumcuya verelim o bulur sahibini"
Ecem:"NE? Hayatta olmaz. Bu yüzük benim"E.annesi:"Senin değil. Ver onu bana hemen"
Ecem:"Tamam anne. Benim okuldan bir arkadaşım var ona veririm. Kuyumcuya nasıl gideceksin? Taksiyle mi?"E.annesi:"Bak vereceksin ama Oktay'a sorarım yarın"
Ecem:"Off tamam anne merak etme"
Ecem banyoya ellerini yıkamak için gider. Yüzüğüde yıkar ve aynanın karşısına koyar.Eve Oktay gelir ve lavaboya girer.
Ecem Oktay'ı görünce panikler ve yüzüğü düşürür.
Oktay:"Ne oluyo lan anlamıyorum. Bir dk lan o ne?"Oktay yere eğilip yüzüğü alır.
Oktay:"Bu Görkem'in yüzüğü! Demek sen çaldın ha? Hırsız. Gidip seni Görkem'e söyleyeceğim"
Ecem:"Çalmadım bir kere gerizekalı. Yerden buldum"
Oktay:"Sonuçta Görkem'e vermedin. Bir de sen salak salak hayallere dalmış sındır şimdi. Unut Görkem'i. Sırf parası için onu kullanıyorsun. Ama Görkem'in bunu anlamayacağını sanmıyorum."Ecem:"Oktay sen de bu sus amk. Bir gün özel okulda okudun diye adam olmuyorsun. Sen çok mu iyisin sanki? Senin yediğin haltları biz de çok iyi biliyoruz zaten."
Oktay:"Suçunu örtmeye çalışma. HIRSIZ"*der ve evden koşarak çıkar.
Ecem'de peşinden gider.
Ecem:"Anne tut şu malı. Kaçmasın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİSTİK ŞEHİR
FanfictionYüzüğüne sahip çıkamayan bir genç ve arkadaşları ile olan olaylar...