E.annesi kapının önüne geçer ve:
"Ne oluyo yine? Bir kere de kavga etmeyin"Oktay:"Anne Ecem Görkem'in yüzüğünü çalmış. Ona götürüyorum. Tabii senin "hırsız" kızında sinirleniyor"
E.annesi:"Ecem hiçbir yere gitmiyorsun. Oktay sende acele et."*der ve kapıyı açar.
Oktay koşarak ana yola doğru gider.
O sırada Görkem evde yüzüğünü arıyordur.Görkem:"Abi yüzüğümü gördün mü?"
Talha:"Sende yüzüğünü nasıl kaybetmeyi başarıyorsun şaşıyorum. Görmedim tabii. Ha ama birileri hakkında şüpheleniyorsan bazı kişileri sayabilirim. Örne-Görkem:"Sus abi. Hepiniz düşman gibisiniz zaten Ecem'e,sana soranda suç"
Oktay ana yola varır ve karşıdan karşıya geçerken, bir motor üzerine gelmeye başlar.
Yabancı:"Önüne baksana kör müsün?"
Oktay:"Asıl sen kör müsün. Yayalara yol verilmesi gerektiğini bilmiyor musun? Nasıl bir sürücüsün sen be"Motordaki adam konuşacakken arkadan korna sesi gelir ve adam söylenerek gider.
...
Talha:"Kapıyı aç"
Görkem:"Tamam tamam hep ben yapıyım zaten."*der ve kapıyı açar.
Oktay nefes nefese kalmıştır ve:
"Görkem sonunda açtın. İçeri girebilir miyim?"Görkem:"Gir de sen neden böylesin. Ne oldu?"
Oktay:"Ecem yüzüğünü çalmış"
Talha:"Biliyordum işte demiştim"Görkem:"NE? Ne diyorsun sen Oktay? Bak emin misin?"
Oktay:"Daha nasıl emin olmayayım Görkem? Hırsız işte"*yüzüğü çıkarır ve Görkem'e uzatır.Talha:"Şimdi ne diyeceksin Görkem?"
Görkem:"Teşekkür ederim Oktay bulduğun için."*yüzüğü alır ve gider.Talha:"Bir şey demeyeceğini biliyordum zaten. Bana kaldı onun haddini bildirmek. Geliyor musun Oktay? Bir planım var"
...
Yarın*
Ecem:"Ne söyledin lan Görkem'e?"
Oktay:"Hiçbir şey ya sorun yok. Talha ile hallettik. Ona ve bana borçlusun. Kıymetimizi bil. Bu arada 2. ders matematik ve yeni bir hoca gelmiş"Ecem:"Hmmm iyi o zaman"
1.ders biter ve araya girerler.Talha:"Anlaştığımız gibi tamam mı? Oktay ve Ecem kapının önünde duracak. Ben de camın önünde bekleyeceğim. Sen de anlatmaya başlayacaksın. Görkem katılmaz büyük bir ihtimal"
Mert:"Anladım anladım. Hadi zil çaldı git sen"
Mert sınıfa girer ve:"Evet arkadaşlar, ben Kemal. Bu derslik ben gireceğim size. İlk önce bir problem ile başlayacağız dersimize."....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİSTİK ŞEHİR
FanfictionYüzüğüne sahip çıkamayan bir genç ve arkadaşları ile olan olaylar...