0/8

20 4 51
                                    


Ecem:"Neyse ben moda tasarımım için çizimlere başlayacağım. Yarın görüşürüz Görkemm."

Oktay:"Ecem sende hemen hayallere kapılma. Yapamazsan falan sonra uğraşamam seninle."

Ecem:"Sen nereden bileceksin? En azından ben çabalıyorum. Görkem seninle biraz konuşalım mı?"

Görkem:"Tamam."

Ecem ve Görkem okulun çıkışına giderler*

Ecem:"Yüzük hakkında konuşmak istemiştim. Özür dilerim bilmiyordum senin olduğunu."

Görkem:"Önemi yok sadece bende manevi bir değer taşıyor, bunun için endişelenme."

Ecem:"Tamam o zaman sorun yok? Gitmem gerek."

...

E.a:"Eveet saat 10, yatağa kon. Konun bakim"

Oktay:"Ya anne bu ne biçim söz?"

E.a:"Ne oldu beğenemedin mi tosba?"

Ecem:"Tosba mı?"*der ve gülmeye başlar.

...

Sonraki gün, okul başlar*

Görkem:"Ne yaptın dün gece?"

Ecem:"Sencee?..."

Oktay:"Ne diyorsun Ecem, saçmaladın iyice yine. Ben söyleyeyim Görkem, dana gibi yattı evde."

1. ve 2. ders sonu. 3.ders arası*

Mustafa Hoca:"Evet arkadaşlar bunlar yeni öğrencilerimiz, onlarla iyi anlaşacağınııza eminim. Boş yerlere geçebilirsiniz."*der ve sınıftan çıkar.

Ecem:"Ayberk? Elif?"

Ayberk:"Evet biziz beğenemedin mi?"

Elif:"Oktay nerede?"

Ecem:"Bilmem kantinde herhalde."

Merve Oktay'ın yanına gider, o sırada Oktay lavabonun önündedir*

Merve:"Oktay beni arkadaşlarınla tanıştırır mısın ,özellikle de erkek olanla?"

Oktay:"Hangi arkadaşlarım?"

Merve:"Ya yeni gelenler işte"

Oktay:"Yeni gelenler mi? Sınıfa gidelim."

Sınıfa gelirler*

Elif:"Oktay! Neredeydin?"

Oktay:"Lavaboda, sizin nasıl buraya geldiniz?"

Ayberk:"Siz buradasınız diye kayıtımızı buraya aldık canım. İyi etmiş mi bu adam?"

Oktay:"Etmiş, etmiş. Hoş geldin tatlımm."*der ve sarılırlar

Merve:"Ee Oktay tanıştırmayacak mısın?"

Oktay:"Ahh evet, Elif, Merve. Merve, Ayberk."

Merve:"Hmm instagramını verebilir misin acaba Ayberk?"

Ayberk:"Evet evet veririm canım."

...

Okul çıkışı*

Berk:"Ecem hey beklesene ya."

Ecem:"Ne var yine? Seninle uğraşamam."

Berk:"Yok ya bu sefer o şekilde değil. Akşam boş musun?"

Ecem:"Sen dalga mı geçiyorsun?"

O sırada Görkem ,Ecem ve Berk'i görür*

Görkem:"Ecem? Ne yapıyorsunuz?"

Ecem:"Hiç ya ne olacak Berk yine saçmalıyor."

Görkem:"Berk defol git, işin yok mu senin?"

Berk:"Ne diyorsun be sen? Ayrıca saçmaladığım falan da yok. Senin yapamadığını yapıyorum Görkem."

Görkem:"Neyi yapamıyormuşum ben?"

Ecem:"Berk gider misin artık?"

Berk:"Ecem tekrarlıyorum, akşam boş musun?"

Görkem:"Ne diyorsun lan sen?"*der ve üstüne gitmeye başlar.

Ecem:"Tamam tamam Görkem, boşver sen onu gidelim hadi biz."

Görkem:"Bu seferlik yırttın Berk,dua et."

...

Akşam olur ve Ayberk Merve'nin evine gelir, kapı açılır*

Ayberk:"Hazır mısın?"

Merve:"Evet hadi çıkalım"

Merve ve Ayberk, Ayberk'in evine doğru yol alırlar*

...

Merve'den

Yarım saat önce pizzalarımızı yemiş ve film izlemeye başlamıştık ama ben hiçbir şey anlamıyordum. Çünkü tüm dikkatim Ayberk'in ellerindeydi. Bir kolunu omzuma atmış,orada elini bir aşağı bir yukarı yaparak omzumu okşuyordu.

Diğer eli ise aramızda ki saçlarımdaydı sürekli onlarla oynuyordu. Birden ayağa kalktım ve daha ne oldu diye soramadan iki bacağım bacaklarını saracak şekilde kucağına oturdum. "Film pek açmadı galiba" dedi gülümseyerek.

Bu arada elleri çıplak bacağımı okşamaya başlamıştı. "Aynen" dedim ve aniden dudağına yapıştım. Hemen karşılık verdi. Dillerimiz birbirine değiyordu. Elleri t-shirtümün eteklerine ordan da belime gelmişti.

Bende kollarımı boynuna dolamış,saçlarını hafif hafif çekiyordum.
Bir ara çekildi ve t-shirtümü tutup yukarı çekti, bende çıkarmasına yardım etmek için kollarımı kaldırdım.

Tekrar dudağına saldırdım ve bu arada gömleğinin düğmelerini tek tek açmaya başladım ama ellerim titriyordu, bu yüzden yavaş ilerlemek zorunda kaldım.

Düğmelerin hepsi açıldıktan sonra çıkarmama yardım etti ve artık tenini rahatça hissedebiliyordum. Gömlekte bir yerlere fırlatıldıktan sonra Ayberk kalçamdan tutarak ayağa kalktı ve bende düşmemek için boynuna iyice sarıldım ve onun odasına gittik.

Beni yatağa bıraktıktan sonra boynumu öpmeye başladı. Yavaş yavaş aşağıya iniyordu ki göğsümün tam ortasından karnıma geldi ve şortuma gelince durdu.

Kafasını kaldırdı ve iki eliyle şortumu çekip çıkardı

...

~Bölüm Sonu~

Bu seferde kısa demeyin please, bu arada yeni ship!

tatlilokum

ayberk_jenkins

İyi okumalar ...

MİSTİK ŞEHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin