Elif~Oktay

17 5 13
                                    


Elif ve Oktay için özel bölüm!
__________________________________
Dudaklarına yaklaşan dudaklar ile histerik bir nefes verip, filmlerdeki gibi ateşli bir anın geleceğini bilerek, dudakların dudaklarına düğmesine izin verdi.

Dudaklarını kavrayan Oktay aynı zamanda bacağını tutup baldırını okşamaya başladı.

Ruhunun derinliklerinde hissettiği istekle çocuğun ensesine eline atıp daha çok kendisine bastırdı..

Tek derdi bu cesur çocuğu hissetmekti.
Kendini genç çocuğa bastırdı,onunla bütünleşmek ,hayatında deneyimlemek istediği en güzel şeyi, karşısındaki çocukla sevişmeyi çok istedi.

Öpüşlerinde, istediğini elde eden genç çocuk kucağına aldı.
Boynuna dolanan kolların sahibine bakıp içinin gidişini hissetti.

Bu gece istediği olacaktı, hayatına kasırga gibi giren ve onu savup savuran bu kızı, daha derinden hissedecekti.

Boynuna dolanan kolların sahibine bakarak içinin gidişini hissetti. Normal bir kız değildi onun için.

Dudaklarını ayırmadan odasının kapısını açmaya çalışıp, odaya girmeleri pek de uzun sürmedi.
Kapıyı ayağıyla kapattıktan sonra yatağa geçtiler.

Yatağın yanında duran ikili birkaç saniye birbirlerine baktılar, ama içlerinde yoğun bir ateş ve kasıklarında ağır bir sızı vardı.

Elif'in üzerindeki kıyafetler ayaklarının hizasında durduğunda, çıplak göğsü ve iç çamaşırıyla karşısındaki gence baktı.

Ceketini çıkarmasında yardımcı olmasının ardından, gerisini genç halletmişti zaten.

Elif yatağa uzandığında Oktay, pantolunundan kurtulmuştu. Kollarını ihtiyaç ile uzatan kıza gülümseyerek, kollarına yerleşip öpmeye başlamıştı.
...
__________________________________

MİSTİK ŞEHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin