Bu bölümü gece yazmam için hiçbir sebep yok aslında... Üstad ?
______________________________________Ecem:"Selam millet ! Öncelikle, mükemmel ötesi çizimlerimi gösterip, onlar hakkında size birkaç bilgi vermek istiyorum. Bunun için çok heyecanlıyım çünkü bu benim ilk videom! Destek olmayı unutmayın lütfen !"
Oktay,Ecem'in sesini duyar ve odaya girer
Oktay:"Sen ne yapıyorsun burada ?"
Ecem:"Abi şimdi gelecek zamanı mı buldun ? Yeni vlog kanalım için video hazırlıyorum. Merak etme canım seni de çekerim birazcık."
Oktay:"Yine sen ve saçmalıklar. İstemiyorum senin videonda görünmek falan"
Ecem:"Sen bilirsin ama beni daha fazla rahatsız edersen seni anneme söylerim"
Oktay göz devirir ve odadan çıkar
Ecem:"Evet arkadaşlar bu ilk çizimim ! Biraz amatör olmuş ama yapacak bir şey yok. Oralardan buralara gelmek kolay değil sonuçta değil mi ?"
...
Ecem:"En yakın zamanda okul vlogu çekmeyi düşünüyorum ! Takipte ve petekte kalın !"
Görkem'den
Yüzüğümü kutuya yerleştirdikten sonra abime haber verdim ve evden ayrıldım. Her sabah okula gitmek için beklediğim durağa koştum ve ilk gelen otobüse bindim. Sabahları okula otobüsle gitmekten hiç hoşnut değilim fakat her gün abimin keyfi öyle istemiyor.
Umarım bugün okula Ahmet gelir çünkü yapacağı açıklamayı çok merak ediyorum.
...
İkinci ders zili de çaldıktan sonra Ecem ile birlikte kantine gittik. Bana yeni kanalından bahsediyordu. Ayrıca istersem yüzüğümden de kanalında bahsedebileceğini söyleyip duruyordu. Ama ben istemiyordum. Başıma daha fazla dert açamam.
Bu yüzükten bahsetmem bile hata zaten. Ecem'e poğaça, kendime ise simit alıp bir masaya oturduk. Bayağıdır onunla ilgilenmediğini farkettim. Tüm bu olumsuzluklara karşı hâlâ pozitif olması beni şaşırtmıyor değil.
O beni her zaman etkilemişti. Son olaylardan sonra bana karşı beslediği hislerden emin değilim açıkçası. Ahmet ve arasında olan olaylar... Ahmet,hayatımın içine etmek için gelmiş birisi.
Bu düşüncelerimi bölen Ecem'in masadan kalması olmuştu:
"Ben bir lavaboya gidip geleceğim."
Başımla onayladım ve kantinden uzaklaşmasını izledim. Birkaç dakika sonra kantinin girişine baktığımda, Ecem ile Ahmet'in bu tarafa doğru geldiğini gördüm.
Ahmet, kaçamak bakışlar atıyordu. Ecem ona sürekli bir şeyler söyleyip cevap vermesini bekliyordu, sırtından onu destekleyerek.
Ecem:"Gelirken karşılaştık. Ahmet'i okula girerken gördüm. Dün hastaymış, ama şimdi daha iyi hissediyorsun değil mi ?"
Ecem'e doğru döndü:
"Evet teşekkür ederim, ama merak etme ciddi bir şey değildi zaten. Senden bir şey rica etsem ? Bize bir dakika verir misin ?"
Ecem kaşlarını çattı:
"Bir sorun mu var ?"
Görkem:"Evet, var. Şimdi bana neden yüzüğümü benden habersiz aldığını söyle. Ayrıca Ecem'in bir yere gittiği yok"
Ahmet:"Bu konunun onunla ilgisi yok."
Ecem:"Sen Görkem'in yüzüğünü mü çaldın Ahmet ?"
Görkem:"Hadi Ahmet söylesene neden çaldın yüzüğümü ?"
Ahmet'in sinirle gözlerini kapattığını ve derin nefes verdiğini gördüm:
Ahmet:'Yüzüğü ÇALMADIM. Sadece merak ettim. Bilmiyordum senin olduğunu !"
Görkem:"Yalan söyleme bence daha fazla küçük düşüyorsun."
Haksız olduğu halde bağırması daha da sinirlenme sebep oldu.
Ahmet:"Ecem sence ben böyle bir şey yapar mıyım ? Sırf aramızı bozmak için yapıyor."
Görkem:"Ne diyorsun ya sen ? Ecem sana mı inanacak sanıyorsun ? Ecem inanma ona. Gitmeni istedi çünkü gerçekleri öğrendiğinde onu bırakmanı istemiyor. Öyle değil mi ? Kahraman, her zaman haklı olan Ahmet."
Adım atacakken sol yanağımda hissettiğim sertlikle dengemi sağlamaya çalıştım. Yanağımı tutarak dik durmaya çalışırken üstüme geldiğini gördüm. Yakamdan tuttu:
"Yüzük falan umurunda değil senin. Tek istediğin şey Ecem. Ama sen onu gerçekten sevseydin her zaman yanında olurdun. Onun sevgisini haketmiyorsun"*dedikten sonra yakamı bıraktı ve arkasını dönerek gitti. Bizi ayıran Oktay'ı gördüm.
Oktay:"Ne yaptığınızın farkında mısınız ?"
...
Talha:"O herifin tam bir gerizekalı olduğunu tahmin etmiştim zaten. Gerçekten Ecem için kavga ettiğinizde inanmak istemiyorum Görkem."
Görkem:"Olan oldu işte uzatma abi."
~Bölüm Sonu~
Yine hain Ahmet demek istiyorum. Ecem vlog kanalı favorim bu bölümde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİSTİK ŞEHİR
FanfictionYüzüğüne sahip çıkamayan bir genç ve arkadaşları ile olan olaylar...