PART 39:ជាគូរឬមិនមែន🍂

474 21 0
                                    

បង្វែរអារម្មណ៍ទៅមើលអ្នកកម្លោះមុខទន្សាយរបស់យើងវិញ ធ្វើការទាំងអារម្មណ៍មិននៅក្នុងខ្លួនសូម្បីបន្តិច
ធ្វើមុខវង្វេងក្រោយធ្វើក្រោយវង្វេងមុខ ធ្វើឲកូនចៅដែលឈរចាំទទួលឯកសារនោះចាំឡើងចង់ងងឹតមុខ។

suna«មិនមែនកន្លែងនឹងទេលោកប្រធាន នេះត្រង់នេះ!»(អ្នកដែលជាកូនចៅបោះសម្តីទៅប្រាប់ចៅហ្វាយដែលកំពុងតែលើកប៊ិចសាញ្ញេខុសកន្លែងនោះ កាលពីមុនកិច្ចការប៉ុនៗនេះមិនបាច់គេចាំឈរប្រាប់ទេ គ្រាន់តែដាក់លើតុភ្លាមគេសាញ្ញេហើយមួយដុំបាត់ទៅហើយ)

Jk«....អ្អឹមខ្ញុំច្រឡំ»(អ្នកកម្លោះងើបទៅសម្លឹងមុខអ្នកម្ខាងទៀតទាំងមុនស្មើរធេងដូចជាគ្មានកម្លាំងកម្ហែងអីសោះ)

suna«រួចហើយច៎ាអគុណ! ខ្ញុំនឹងត្រៀមឯកសារទៅដាក់កន្លែងប្រជុំឲហើយ»

Jk«ប្រជុំ?...»(រាងក្រាស់លើកចិញ្ចើមឆ្ងល់ ធ្វើដូចជាមិនដឹងរឿងអ្វីសោះ , នេះថ្ងៃនេះប្រជុំប៉ុន្តែហេតុអីក៏នាយមិនដឹង?)

suna«ចា៎សគឺប្រជុំម៉ោង10កន្លះនេះហើយ»

Jk«ហេតុអីក៏ខ្ញុំមិនដឹង?»

suna«អៅ! នេះបុគ្គលិកម្នាក់ដែលខ្ញុំបញ្ជាឲមកប្រាប់លោកប្រធានគេមិនបានមកទេហេស?»

Jk«.....បុគ្គលិក?...អ៎រ....គេ..គេប្រាប់រួចហើយ»(អ្នកកម្លោះសញ្ជឹងគិតមួយស្របក់ទើបនឹកឃើញបុគ្គលិកស្រីម្នាក់ដែលមកឲដំណឹងគេអម្បាញ់មិញនេះ ទើបតែចេញទៅមុនsunaបន្តិចសោះ ចេះភ្លេចទៅកើតដែរ)

suna«លោកប្រធានកើតអីឬអត់?»(រាងស្តើងបោះសំនួរទៅឲចៅហ្វាយខ្លួនទាំងជ្រួញចិញ្ចើម , ថ្វីត្បិតថាខ្លួនគេមកធ្វើការមែន ប៉ុន្តែអារម្មណ៍គេមិនដឹងជានៅឯណាទេ)

Jk«...ខ្ញុំអត់អីទេ អគុណហើយទៅធ្វើការរបស់sunaបន្តចុះ»(រាងក្រាស់តបទៅកូនចៅវិញទាំងទឹកមុខញឹមៗ មាត់ថាមិនអីប៉ុន្តែក្នុងចិត្តវាអីសឹងតែដាច់ខ្យល់ស្លាប់នៅនឹងកន្លែងទៅហើយ , ក្នុងខួរក្បាលនឹកឃើញតែមនុស្សស្រីម្នាក់នោះតែម្នាក់គត់ ស្របពេលដែលកែវភ្នែកនៅតែបន្តដក់ជាប់នៅរូបភាពនិងរូបកាយដ៏ស្រស់ព្រឹមប្រិយរបស់នាងមិនព្រមសាបរលាបសោះ បើឲតែបែបៗនេះតើប្រុងឲគេមានអារម្មណ៍ធ្វើការយ៉ាងមិចបានទៅ)

«មន្តស្នេហ៍ ក្រមុំខ្លាហោះ»✅Where stories live. Discover now