PART24:ច្របូកច្របល់វល់ពេញខ្លួនប្រាណ😂

613 22 2
                                    

អាយយយ!!(សម្លេងស្រែកចាចលាន់ឮចេញពីក្នុងបន្ទប់ ទាំងព្រឹកព្រលឹមដោយមិនដឹងមូលហេតុ ប្រៀបដូចសម្រែកសារិការពេលតាមទាន់ថាប្តីមានស្រី)

Jk«ហួយ!!យ៉ាងមិចនាងនឹងហាស?!!»(តួប្រុសស្រវេស្រវាភ្ញាក់ទាំងញ័រសាច់ទទ្រើត ពេលដែលបានឮសម្រែកតួស្រីអម្បាញ់មិញនេះភ្លាម)

Jiwan«ឯ...ឯង!!!អាយយ ឌឹប៎!!!»(រាងស្តើងមិនគិតច្រើនត្រៀមក្បាច់គុណតម្រង់ជើងលាំងតួប្រុសមួយជើងចំចង្កេះ ធ្វើឲនាយរមៀលធ្លាក់ពីលើគ្រែមួយរំពិច)

Jk«អូយ!!បាក់..បាក់ចង្កេះ»(រាងក្រាស់ថ្ងូរទាំងដៃ
ស្ទាបត្រគៀក ទាំងទឹកមុខជ្រួញដូចក្រូចសើច)

Jiwan«ដោះ...ដោះអាវទៀត,អាយយ!!អាគម្រក់អារមើរគុណ ឯងៗៗៗ!!ងាប់!!!»(រាងតូចស្រែកក្រញែងដៃក្រញែងជើង ប្រមូលរបស់ដែលមាននៅជិតខ្លួនគប់ទៅលើតួប្រុសដែលកំពុងតែអង្គុយអង្អែលចង្កេះមិនប្រណីដៃសោះ ,នេះព្រហ្មចារីម៉ែចែកឲនៅក៏អត់ទេនៀកដល់ថ្នាក់ដេកឱបដោះអាវបែបនេះទៅហើយ)

Jk«នាង!!នាងស្តាប់...ស្តាប់ខ្ញុំនិយាយសិន ឌឹប៎!!»
(តួស្រីមិនស្តាប់គប់តួប្រុសម៉ាខ្នើយឱបចំកណ្តាលមុខផ្ងារក្រោយទឹង)

Jiwan«យើងមិនស្តាប់ ឯងហ៊ានរំលោភយើងផងហេសអាjungសម្អុយ!!!ឯង!!យើងវ៉ៃឯងឲងាប់»(តួស្រីមិនបង្អង់យូរក៏ហក់ទៅទ្រោមតួប្រុសពីលើបន្ថែមស្របពេលដែលបាទដៃមហារទម្ងន់ហោះឈ្ពោះទៅលាំងតួប្រុសឲញាប់ឆ្មេររកតែអ្នកខាងក្រោមរកបើកមាត់បរិយាយមិនបាន , បើតួស្រីលេងសម្តៅរកតែមុខបែបនឹងអ្នកណាចាប់ជាប់បើកម្លាំងវិញដូចដំរីចុះព្រេងបែបនេះ)

អុប៎!!!(តួប្រុសហាមតួស្រីមិនស្តាប់ ក៏ចាប់ផ្តួលតួស្រីឲនៅខាងក្រោមវិញដោយលើកបាតដៃក្តៅគគុកទាំងគូរទៅខ្ទប់រង្វង់មុខនាងតូចជាប់មុននឹងទម្លាក់បបូរមាត់ទៅបញ្ឈប់សកម្មភាពនាក់ម្ខាងទៀតយ៉ាងតក់ក្រហល់)

Jiwan«ឯង!!..អឹម៎...លែង..»(រាងតូចខំស្រវេ៉ស្រវ៉ារើរខ្លួនចេញពីតួប្រុសតែមិនបានផលទេមាឌគេធំណាស់ចាប់តែដៃម្ខាងក៏នាងរើមិនរួចដែរ មានតែខំប្រឹងលើកដៃរុញទ្រូងគេចេញទាំងដឹងថាមិនបានផលក៏ដោយ)

«មន្តស្នេហ៍ ក្រមុំខ្លាហោះ»✅Where stories live. Discover now